原帖由 susi1024169 於 09-12-16 03:17 發表
而家個問題係打左之後既副作用唔係一定即刻出現,你只係打左7日,副作用可以係打左之後既幾年後先出現,隻藥咁新,佢有咩副作用到而家都無人可以肯定,唯一肯定既就係而家打左既人=白老鼠~ ...
原帖由 hellokitty377 於 09-12-16 11:40 發表
你唔好混淆季節性流感疫苗和新的豬流感疫苗,据我所知,新的豬流感疫苗係下星期(二十一號)先開始有得打。
http://www.chp.gov.hk/tc/content/116/19510.html
...

原帖由 riko-uk 於 09-12-15 20:37 發表
我仔上星期打左,SO FAR無不良反應,(已打左剛七天!)我仔有哮喘,所以佢係HIGH RISK個類。我住個個國家(我唔係HK)如果係HIGH RISK個啲係會優先打(HIGH RISK指長期病如哮喘,糖尿病,大肚等!)我相信打左有副作用嘅人係有,而哩啲副作用通 ...