自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9261

好媽媽勳章


1#
發表於 09-12-15 11:25 |只看該作者
幼童預約打疫苗 首日僅50宗
2009-12-15

http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/2/1/1/1360739/1.html


【明報專訊】衛生署為6歲以下幼童預約接種曾浩輝,首天反應冷淡,只錄得約50宗預約,不足當局預算每日最高打針量的1%,衛生防護中心警告,每500名幼童染疫後便有1人病情嚴重,入院率更高達三成,但打針後出現嚴重過敏反應機會只有百萬分之一,促家長盡快安排為子女接種疫苗。

打針嚴重過敏 僅百萬分之一

衛生署早已預備港九新界15間學生服務中心在下周一起,為38萬名6個月大至未滿6歲幼童提供新型流感針免費接種,每日打針量可達6000針,但衛生防護中心總監曾浩輝說,首天預約個案「未算踴躍」,昨日上午只接獲50多宗預約,分析箇中原因可能有三,包括宣傳不足令家長不知道已展開預約;家長擔心疫苗有副作用問題;以及家長欲「睇定啲」才決定帶子女打針。

針對打針副作用的憂慮,曾浩輝指出,本港至今約3.3萬宗新型流感個案中,約有六分之一即5348宗是6個月大至6歲的幼童,其中10宗屬嚴重個案,即每500個幼童中招便有一宗嚴重個案,但打針後嚴重過敏反應,綜合世衛數據機會率約為百萬分之一,英美等多國分析,打針後出現的零星死亡個案也不是疫苗所致。


宣傳不足 擔心疫苗副作用

食物及衛生局長周一嶽(相關)說,近兩周流感數字有上升迹象,預料下月中下旬會達到高峰,較往常2至3月為早,5類高危組別人士應盡早安排打針。曾浩輝解釋,打針後要2星期以上才有抗體,幼童需時更長,加上要相隔3星期打兩針才有全面保護,故打針決定絕不宜拖延。

曾浩輝強調,即使幼童在第一波已確診新型流感,並不代表第二波可免疫,科學委員會分析病者染疫後的血清反應,部分個案抗體量並不高,故家長應帶曾染疫的幼童打針。


籲帶曾染疫幼童打針

對於備受關注的吉巴氏綜合症,本港的「基線個案」每年約有50至60宗,曾浩輝說,「展開新型疫苗接種首月,本港可能有4至5宗吉巴氏症也不出奇」,若一個月內吉巴氏症多於4宗這基線,專家委員會便會展開調查,了解是否由疫苗引致,若認為疫苗安全性令人擔心,不排除會回收針藥。


大宅

積分: 3604


27#
發表於 09-12-16 18:33 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-12-16 03:17 發表
而家個問題係打左之後既副作用唔係一定即刻出現,你只係打左7日,副作用可以係打左之後既幾年後先出現,隻藥咁新,佢有咩副作用到而家都無人可以肯定,唯一肯定既就係而家打左既人=白老鼠~ ...


其實大家有無留意SWINE FLU VACCINE有兩隻嘅哩?? 一隻叫 PANDEMRIX,另外隻叫CELVAPAN 咁你成日講個隻係邊隻哩?? 定係兩隻都一樣咁可怕哩??
其實大家有唔同意見,大家討論吓啫。希望大家用詞禮貌啲,無人可以好肯定任何野㗎,就算世衛都唔會。所以請不要話全世界打左SWINE FLU預防針嘅人係白老鼠。唔該,多謝!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


26#
發表於 09-12-16 13:08 |只看該作者
原帖由 hellokitty377 於 09-12-16 11:40 發表
你唔好混淆季節性流感疫苗和新的豬流感疫苗,据我所知,新的豬流感疫苗係下星期(二十一號)先開始有得打。

http://www.chp.gov.hk/tc/content/116/19510.html

...
我住個個國家(我唔係HK)<<<佢唔係住住係hk


大宅

積分: 2525


25#
發表於 09-12-16 12:07 |只看該作者
朋友個囡醫學院讀緊,都話唔想打。

早年試過俾小朋友打流感針,之後病左好耐,身體差左好耐,之後幾年至加下無再打過,身體慢慢好轉。

朋友個老公一直身體好好,無病無痛,因為有免費針流感打,所以打左,之後病左幾個月。

我地全家都唔會打。

不過打唔打係個人自由。


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 09-12-16 11:46 |只看該作者
原帖由 runrun 於 09-12-16 10:51 發表
今日新聞:
本 港 正 聯 絡 法 國 藥 廠 了 解 疫 苗 回 收 問 題
2009-12-16 HKT 10:01美 國 疾 控 中 心 回 收 80 萬 劑 人 類 豬 流 感 疫 苗 , 由 法 國 賽 諾 菲 巴 斯 德 藥 廠 製 造 。 本 港 訂 購 的 人 類 ...


香港正苦有幾何會回收野吖....


別墅

積分: 636


23#
發表於 09-12-16 11:40 |只看該作者
你唔好混淆季節性流感疫苗和新的豬流感疫苗,据我所知,新的豬流感疫苗係下星期(二十一號)先開始有得打。

http://www.chp.gov.hk/tc/content/116/19510.html

原帖由 riko-uk 於 09-12-15 20:37 發表
我仔上星期打左,SO FAR無不良反應,(已打左剛七天!)我仔有哮喘,所以佢係HIGH RISK個類。我住個個國家(我唔係HK)如果係HIGH RISK個啲係會優先打(HIGH RISK指長期病如哮喘,糖尿病,大肚等!)我相信打左有副作用嘅人係有,而哩啲副作用通 ...

[ 本帖最後由 hellokitty377 於 09-12-16 11:44 編輯 ]


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


22#
發表於 09-12-16 11:17 |只看該作者
原帖由 riko-uk 於 09-12-15 20:37 發表
我仔上星期打左,SO FAR無不良反應,(已打左剛七天!)我仔有哮喘,所以佢係HIGH RISK個類。我住個個國家(我唔係HK)如果係HIGH RISK個啲係會優先打(HIGH RISK指長期病如哮喘,糖尿病,大肚等!)我相信打左有副作用嘅人係有,而哩啲副作用通 ...
而家個問題係打左之後既副作用唔係一定即刻出現,你只係打左7日,副作用可以係打左之後既幾年後先出現,隻藥咁新,佢有咩副作用到而家都無人可以肯定,唯一肯定既就係而家打左既人=白老鼠~


大宅

積分: 1264

好媽媽勳章


21#
發表於 09-12-16 11:05 |只看該作者
我都15....16.....
打唔打好呢?


男爵府

積分: 9261

好媽媽勳章


20#
發表於 09-12-16 10:51 |只看該作者
今日新聞:
本 港 正 聯 絡 法 國 藥 廠 了 解 疫 苗 回 收 問 題
2009-12-16 HKT 10:01
美 國 疾 控 中 心 回 收 80 萬 劑 人 類 豬 流 感 疫 苗 , 由 法 國 賽 諾 菲 巴 斯 德 藥 廠 製 造 。 本 港 訂 購 的 人 類 豬 流 感 疫 苗 , 亦 是 來 自 這 間 藥 廠 , 本 港 正 聯 絡 藥 廠 了 解 情 況 。


大宅

積分: 4110

醒目開學勳章


19#
發表於 09-12-16 08:21 |只看該作者
我同個仔都打左啦.我地住係加拿大,十月尾己經打左.我而家37週,我個仔2歲幾,我就完全無副作用,呀仔就燒左一晚38.X度.So far OK.不過初時呢邊d人同你地而家一樣唔敢打,但有一兩個細路因為H1N1死左就幾千人排隊打啦!
有時唔係話d高官就要打嘅,呢邊d高官打左仲俾人鬧,佢唔係高危,做乜咁旱打兼唔排隊呀.

[ 本帖最後由 馬吉媽 於 09-12-16 08:26 編輯 ]


大宅

積分: 2884


18#
發表於 09-12-16 04:47 |只看該作者
我同阿仔成日都病,暑假時亦中過豬流感。

為左打唔打新型流感針依個問題,早幾日我問過睇開O既兒科醫生趙長成,佢意見係最好帶阿仔去打。趙醫生仲話佢一定會打tim。


大宅

積分: 3604


17#
發表於 09-12-16 04:06 |只看該作者
原帖由 mrsright 於 09-12-15 14:59 發表
樓主, 其實你唔需要問佢地, 因為佢唔係你

你應該自己決定, 睇下自己個人健康狀況, 係咪高危, 你平時自己抵抗能力. 每個人情況唔同, 佢地唔打, 唔代表你無需要, 佢地打, 亦唔代表你必須跟住做

每個人都有獨立思考, ...


嘩!勁,講得好!


禁止訪問

積分: 10576


16#
發表於 09-12-15 22:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9261

好媽媽勳章


15#
發表於 09-12-15 22:36 |只看該作者
宜家心大心細!仲考慮緊!

希望再聽多D尊業人員意見!

*****************************
文章日期:2009年8月29日
僅三成社康護士願打新流感針

【明報專訊】早前有研究指不足半數受訪醫護打算接種新型流感疫苗,最新調查更發現,經常接觸社區病人的社康護理護士願意接種新型流感針的比率,低至僅三成,學者認為,政府應研究如何加強教育,提高醫護人員對新型流感針的認受。


子爵府

積分: 14502

2024年龍年勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章


14#
發表於 09-12-15 21:27 |只看該作者
打咗呢種豬流感免疫針只有部份免疫能力,不能完全免疫! 而且免疫能力只維持一季,如有後遺症可能係聼曰,一個禮拜,一年,十年 or 二十年後嘅事,冇人知,些終呢種針裡面嘅有幾種成份還是未能確定有沒有對人造成嚴重後遺症!

我也不是在港,我和小朋友沒有打!


大宅

積分: 3604


13#
發表於 09-12-15 21:18 |只看該作者
原帖由 sabun 於 09-12-15 13:03 發表
So where is your country?Do you inject too?


你係咪問我呀?? 我住英國嘅。 我地係HIGH RISK人士打先。其他人未有得打住,我唔係高危人士,(EVEN我女都唔係,佢八歲,都未有得打!)。如果我帶得我仔打,咁遲啲到我打,你認為我唔會打咩?! 有咩緊要得自己啲仔女,唔通我會用個仔做白老鼠,但係自己唔打咩?? (我唔知你係咪咁嘅意思,如果唔係,請原諒!)我係認為支針係安全囉。明唔明呀? (personal opinion only!!)


珍珠宮

積分: 48612


12#
發表於 09-12-15 21:03 |只看該作者
So where is your country?Do you inject too?


大宅

積分: 3604


11#
發表於 09-12-15 20:37 |只看該作者
我仔上星期打左,SO FAR無不良反應,(已打左剛七天!)我仔有哮喘,所以佢係HIGH RISK個類。我住個個國家(我唔係HK)如果係HIGH RISK個啲係會優先打(HIGH RISK指長期病如哮喘,糖尿病,大肚等!)我相信打左有副作用嘅人係有,而哩啲副作用通常都係唔嚴重(如頭暈,發燒個啲),嚴重副作嘅人比例好少。哩隻針全世界嘅人都會打,一定通過安全標準,如果傳染到個病而有危險嘅機會仲大(個人認為!)所以我好慶幸我仔打左!(個人意見,不喜勿插)


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


10#
發表於 09-12-15 20:35 |只看該作者
今日打左,d副作用,哇!!!!!!
仲未有
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


珍珠宮

積分: 48612


9#
發表於 09-12-15 20:05 |只看該作者
I am agree!I think I will inject!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo