論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1606


1#
發表於 09-12-22 13:56 |只看該作者
我經agent11月27號入紙,2/12出左ref no.中途出了兩封加快信,打左幾次電話問,都話未有,留電話請officer覆,佢又唔覆...
我兩個兩歲小朋友,兩個大人都要番工,真係好需要佢快d黎呀......請問仲有無其他方法?我見bk有d mami,遲過我都批左喇...點算呀..?!?!?!


大宅

積分: 3699


8#
發表於 09-12-28 15:47 |只看該作者
點解你地咁快有Ref no. 我agent 12月16號入, 宜家仲未有Ref no.


大宅

積分: 1941


7#
發表於 09-12-28 10:19 |只看該作者
I am lucky. I applied on Dec 7 and got the ref. # on Dec 15 when I called (you might get the ref. # when you call & ask). I explained my case to the officier & got Visa approved on Dec 21. It takes 2 weeks only.


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


6#
發表於 09-12-28 01:00 |只看該作者
Only one month. Even fast visa is not so fast.


複式洋房

積分: 223


5#
發表於 09-12-28 00:33 |只看該作者
原帖由 gigi0528 於 09-12-27 00:14 發表
agent 話無機位,,要10/1 最快先黎得..唔知生左未..死得


係咪要有REF.# 才可入加快信追VISA的. 點知REF#. THANKS!


等待驗證會員

積分: 149


4#
發表於 09-12-27 00:14 |只看該作者

我23/12終於批左,,都無用..

agent 話無機位,,要10/1 最快先黎得..唔知生左未..死得


大宅

積分: 1606


3#
發表於 09-12-23 08:47 |只看該作者
我懷疑負責我個file個主任放左假lor.....無理由咁耐..


等待驗證會員

積分: 149


2#
發表於 09-12-22 22:21 |只看該作者
我都吹左好多次,,,時間同你一樣..而家都未批..為有等,,我有個兩歲小朋友,,仲就黎生得,,都吹唔到..唉

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo