自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 441


1#
發表於 10-1-6 17:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 10-1-7 13:13 |只看該作者
樓主,
你老公果個所謂細佬,都係因為冇錢比外母所以唔肯湊孫姐===>大陸人係咁ga la,叫阿細佬放工搵part-time 幫補下law,有錢比外母自然肯幫佢湊啦(湊得好唔好又另一回事)
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


民房

積分: 17


39#
發表於 10-1-7 11:41 |只看該作者
老人家好應該俾佢享下福啦))) 自己既孫仔, 就無辦法, 人地既?? 又何必拿c上身先, 而且重煩到自己個老豆...真係唔應該為左朋友而麻煩到自己屋企人架....!!!


大宅

積分: 4226


38#
發表於 10-1-7 10:49 |只看該作者
你老公個所謂"細老"好似搵緊佢笨喎.


禁止訪問

積分: 441


37#
發表於 10-1-7 09:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3732


36#
發表於 10-1-7 08:54 |只看該作者
樓主唔駛擔心,慳番啖氣暖o下肚好過,因為最大受害者(包括你老爺、奶奶及姑仔)一定片到你老公暈,想成事都難,但為防佢再亂借錢俾人,自己要睇緊d$


大宅

積分: 3329


35#
發表於 10-1-7 08:26 |只看該作者
哈哈!你真係知人心意!


原帖由 webjen 於 10-1-6 17:37 發表
樓主,見到你個 topic : 我老公個腦唔知諗咩!
我諗呢度好多媽咪都好有共鳴 ....


大宅

積分: 4779

畀面勳章


34#
發表於 10-1-7 06:25 |只看該作者
佢有錢都俾左人湊啦,佢好明顯搵你地著數,仲要幫佢養埋仔


伯爵府

積分: 17545


33#
發表於 10-1-7 04:57 |只看該作者
最簡單﹐叫你老公自己照顧個個BB﹐距自然收聲﹐講多都晒氣。


大宅

積分: 1407


32#
發表於 10-1-7 01:42 |只看該作者
原帖由 webjen 於 10-1-6 17:37 發表
樓主,見到你個 topic : 我老公個腦唔知諗咩!
我諗呢度好多媽咪都好有共鳴 ....


呁岩既,我又係咁諗緊。


大宅

積分: 1506


31#
發表於 10-1-7 01:30 |只看該作者
你試下問你老公, 萬一, 只是萬一佢"細佬"個bb在你家中出事, 你62俾人拉左告虐兒, 你老公打算點同佢"細佬"交代? 又點面對自己家人? 佢有無本事辭左份工係屋企代替你62幫你姑仔湊bb? 好人不是這樣做的, 佢'細佬'既已為人父, 為自己仔女受點氣又算得什麼!? 請恕我直言, 這不叫義氣, 叫糖衣毒藥, 令佢"細佬"永遠站不起來做個好父親的毒藥。


大宅

積分: 2453


30#
發表於 10-1-7 01:02 |只看該作者
妳不如嚇吓佢啦... 話佢知湊BB 真係好辛苦架, 連大小二便、冲涼洗頭都要計過時間架 ... 而且老爺已經勁忙啦, 萬一睇漏一眼整親人哋個BB 嗰陣就真係大件事喇, 問佢點陪返個BB 俾人呀 ?

如果個 C6 仲係堅持, 妳叫佢試吓自己一個人單獨湊BB 一日先... 我諗佢試過之後就一定識 say no ~ :mrgreen:


男爵府

積分: 7497


29#
發表於 10-1-7 00:53 |只看該作者
樓主,你順便問埋你老公咁駛唔駛照顧埋佢地全家呀!??:駛唔駛幫佢供樓、煮埋比佢地食、供書教學等........happy:


男爵府

積分: 5008


28#
發表於 10-1-7 00:34 |只看該作者
真係無言..我係你既話..我諗我一早爆血管死左


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


27#
發表於 10-1-7 00:25 |只看該作者
咪係 義咩氣啫,搞住屋企人,咁不孝,仲學咩人講義氣呀
原帖由 christy1012 於 2010-1-6 19:40 發表


最幣係對朋友有義氣,
對屋企人似乎涼薄左D


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


26#
發表於 10-1-6 19:45 |只看該作者
你都好,你老公個腦係壞草,我o個個係冇腦架


水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 10-1-6 19:40 |只看該作者
原帖由 920pp 於 10-1-6 19:39 發表
有義氣,但佢明顯係佢朋友面前死要面的人黎。


最幣係對朋友有義氣,
對屋企人似乎涼薄左D


男爵府

積分: 8632

醒目開學勳章


24#
發表於 10-1-6 19:39 |只看該作者
有義氣,但佢明顯係佢朋友面前死要面的人黎。


水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 10-1-6 19:37 |只看該作者
原帖由 CFaHB 於 10-1-6 19:32 發表
但我就覺得樓主老公對佢自己老豆好 "涼薄" 囉

真係好煩, 同c6講清楚, 可能佢又會話我地d女人 "小器" ...


咁我寧願做醜人,做小器個個,
我唔會俾我老公借錢俾人囉,
借錢俾朋友就最麻煩,
陣間佢拖你,你都唔知追唔追佢還好,
好彩我老公冇銀行戶口,得我同佢O既聯名戶口,
所以佢唔會有機會


大宅

積分: 2019

好媽媽勳章


22#
發表於 10-1-6 19:32 |只看該作者
但我就覺得樓主老公對佢自己老豆好 "涼薄" 囉

真係好煩, 同c6講清楚, 可能佢又會話我地d女人 "小器" ...

原帖由 christy1012 於 10-1-6 19:12 發表
你老公咁有義氣,咁重情重義係好,
起碼佢個人唔會係涼薄,
但係佢咁樣似乎係搵你62笨咋喎,
再者一個老人家湊一個都辛苦啦,
仲要湊多個,仲要係幫外人湊喎,
真係自己搵自己笨咩,
你千其唔好俾你老公成功,
唔係盞搞:igive ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo