原帖由 ru_663th 於 10-1-9 00:58 發表
是否有一位大人陪同小朋友辦理....就ok??![]()
全部文件要唔要copy一份帶去呀??
咁去到辦理,要整幾耐才走得??
邊區有辦理??
thanks
原帖由 ru_663th 於 10-1-9 00:58 發表
是否有一位大人陪同小朋友辦理....就ok??![]()
全部文件要唔要copy一份帶去呀??
咁去到辦理,要整幾耐才走得??
邊區有辦理??
thanks
原帖由 ru_663th 於 10-1-8 22:29 發表
我囡囡3月23日生日(11歲)
我想book果日申請,等ID card匕的印有果日date
(特別d嘛)
請問申請11歲兒童身份證,有什麼手續? 價錢多少?
有冇網上預約??
我住九龍區...
thanks ...
