興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16351


1#
發表於 10-1-13 23:29 |只看該作者
各位CHING, 本人用緊450D短KIT SET, 想買一支天崖鏡, 但因BUDGET有限, 唔想買原廠, 想請問有邊支鏡係抵用的呀, 想影遠及近野, 類似CANON支18-200, 請指教, 多少錢及型號, THANKS!

P.S. 最好可以影到前清後濛的效果(真係貪心左D!)

[ 本帖最後由 Bellemami 於 10-1-13 23:51 編輯 ]


男爵府

積分: 7633


13#
發表於 10-1-18 10:22 |只看該作者
17-40 mm is suitable for landscape and group photos. I think 40mm is not good for 'big head' except that you want to make round effect.

原帖由 moonychan 於 10-1-14 22:42 發表
17-40 影wide + normal 相.
想影大頭就行近d算了. 貪佢唔係好重, 又係內zoom (支鏡唔會伸出來, 好似話會防塵)




民房

積分: 17


12#
發表於 10-1-17 16:00 |只看該作者
其實我有支18-250放緊..
你睇下有冇興趣..
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=489123


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


11#
發表於 10-1-14 22:42 |只看該作者
17-40 影wide + normal 相.
想影大頭就行近d算了. 貪佢唔係好重, 又係內zoom (支鏡唔會伸出來, 好似話會防塵)



原帖由 Bellemami 於 10-1-14 16:39 發表
請問支17-40係影什麼好的呀, 因我常見人用呀?


大宅

積分: 2234


10#
發表於 10-1-14 16:51 |只看該作者
sure...要埋支55-250(有齊三寶la ma),咁我咪要做窮人lor...

原帖由 chloepapa 於 10-1-14 15:41 發表
其實用DSLR, 真係唔好怕煩要換鏡, 因為一支大倍數的ZOOM 鏡, 素質一定會唔夠細倍數的ZOOM 鏡好

55-250真係唔大支, 抵買


伯爵府

積分: 16351


9#
發表於 10-1-14 16:42 |只看該作者
其實我都有支50.8的, 就是欠一支55-250, 所以先想諗諗有沒有一支方便的鏡可以取代呀, 因我常帶兩個囡囡出街, 帶少d就方便d咋!

原帖由 sandydy 於 10-1-14 15:37 發表
我同你case一樣,用450D kit 加咗支50.8,而家身痕想買支一鏡走天崖, 窮人三寶已有兩支,唔想要哂三寶, 入咩鏡好呢..Canon 18-200 & Signa 18-250 係咪差唔多價錢呀(55-250又要帶埋支kit鏡咪好麻煩...


...


伯爵府

積分: 16351


8#
發表於 10-1-14 16:39 |只看該作者
請問支17-40係影什麼好的呀, 因我常見人用呀?

原帖由 moonychan 於 10-1-14 15:47 發表
都同意chloepapa講.

我當初買450d 時, 都係怕重, 用用下, 真係唔記得左個重字點寫了. 加下又一樣, 加下又一支.

而家出街, 有工人姐姐同行既話, 我都帶more than 1支鏡, 有時帶晒3支.

攞慣左真係唔覺重了.

但一機 ...


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


7#
發表於 10-1-14 15:47 |只看該作者
都同意chloepapa講.

我當初買450d 時, 都係怕重, 用用下, 真係唔記得左個重字點寫了. 加下又一樣, 加下又一支.

而家出街, 有工人姐姐同行既話, 我都帶more than 1支鏡, 有時帶晒3支.

攞慣左真係唔覺重了.

但一機一鏡, 唔帶袋出街我都經常會. 貪方便斜揹就行人, 但我冇天涯鏡, 現在17-40長插.


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


6#
發表於 10-1-14 15:41 |只看該作者
其實用DSLR, 真係唔好怕煩要換鏡, 因為一支大倍數的ZOOM 鏡, 素質一定會唔夠細倍數的ZOOM 鏡好

55-250真係唔大支, 抵買


大宅

積分: 2234


5#
發表於 10-1-14 15:37 |只看該作者
我同你case一樣,用450D kit 加咗支50.8,而家身痕想買支一鏡走天崖, 窮人三寶已有兩支,唔想要哂三寶, 入咩鏡好呢..Canon 18-200 & Signa 18-250 係咪差唔多價錢呀(55-250又要帶埋支kit鏡咪好麻煩...


原帖由 Bellemami 於 10-1-13 23:29 發表
各位CHING, 本人用緊450D短KIT SET, 想買一支天崖鏡, 但因BUDGET有限, 唔想買原廠, 想請問有邊支鏡係抵用的呀, 想影遠及近野, 類似CANON支18-200, 請指教, 多少錢及型號, THANKS!

P.S. 最好可以影到前清後濛的效果( ...


禁止訪問

積分: 25495


4#
發表於 10-1-14 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16351


3#
發表於 10-1-13 23:51 |只看該作者
咁咪跟CANON支18-200差不多價錢?

原帖由 ryanyip 於 10-1-13 23:38 發表
1. TAMRON 18-270
2. SIGMA 18-250

BOTH ARE ~4K


複式洋房

積分: 193


2#
發表於 10-1-13 23:38 |只看該作者
1. TAMRON 18-270
2. SIGMA 18-250

BOTH ARE ~4K
~攝影,音樂,運動,旅行~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo