烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3663


1#
發表於 10-1-24 17:57 |只看該作者
以前自己整,但今年無時間又好想食,街度賣既大部份都唔好食,有無人知邊度可以買度好鬆化又似自己整甘好食既角仔呢?


大宅

積分: 3562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 10-2-7 11:16 |只看該作者
原帖由 ying1979 於 10-2-6 22:40 發表
櫻桃近邊到?可唔可以詳細點講
講解謝謝

大圍火車站,中旅社出口(食神)直行,沿途經過:鴻福堂、OK、美心餅餅、藥房,跟住過馬路(永亨銀行)、百佳、麥當當,跟住就見到櫻桃,夠詳細未?

其實你由大圍火車站(食神出口)直望見到PK/麥叔叔個招牌就搵到啦


複式洋房

積分: 153


11#
發表於 10-2-6 22:40 |只看該作者
原帖由 agneskong 於 10-2-6 20:37 發表
大圍有間叫櫻桃,前日諗住買少少應下節,問阿姐好5好食嫁?阿姐居然比成隻我試喎,一試…好鬆化(但我想信佢咁鬆化,一定落好多好多豬油 ),即刻買左一磅,$40大元 ...
櫻桃近邊到?可唔可以詳細點講
講解謝謝


民房

積分: 68


10#
發表於 10-2-6 21:08 |只看該作者
原帖由 agneskong 於 10-2-6 20:37 發表
大圍有間叫櫻桃,前日諗住買少少應下節,問阿姐好5好食嫁?阿姐居然比成隻我試喎,一試…好鬆化(但我想信佢咁鬆化,一定落好多好多豬油 ),即刻買左一磅,$40大元 ...



呢間超正呀. 我年年都買 over 10磅自己食, 送俾家人 & 朋友架


大宅

積分: 3562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-2-6 20:37 |只看該作者
大圍有間叫櫻桃,前日諗住買少少應下節,問阿姐好5好食嫁?阿姐居然比成隻我試喎,一試…好鬆化(但我想信佢咁鬆化,一定落好多好多豬油 ),即刻買左一磅,$40大元


大宅

積分: 3663


8#
發表於 10-2-6 19:04 |只看該作者
原帖由 fitfish 於 10-1-28 15:47 發表
皇后大道西雀仔橋對面有一古老餅舖有兩款角仔賣, but I D'ont know 好味否! 陳意齋在皇后大道中余仁生向西環方向過 D , 可一次睇晒兩間. 步程相距約十分鈡. ...


唔該晒!


珊瑚宮

積分: 107227


7#
發表於 10-1-28 15:47 |只看該作者
皇后大道西雀仔橋對面有一古老餅舖有兩款角仔賣, but I D'ont know 好味否! 陳意齋在皇后大道中余仁生向西環方向過 D , 可一次睇晒兩間. 步程相距約十分鈡.


大宅

積分: 3663


6#
發表於 10-1-25 22:49 |只看該作者
原帖由 fitfish 於 10-1-25 11:28 發表
陳意齋.........but ..........貴


請問系邊?


大宅

積分: 3663


5#
發表於 10-1-25 22:48 |只看該作者
原帖由 katrinafu 於 10-1-25 02:23 發表
銅鑼灣駱克道華記永昌號啦 , 我年年都買, 覺得好味囉.......


唔該晒,等我試下先!


大宅

積分: 3663


4#
發表於 10-1-25 22:48 |只看該作者
原帖由 katrinafu 於 10-1-25 02:23 發表
銅鑼灣駱克道華記永昌號啦 , 我年年都買, 覺得好味囉.......


珊瑚宮

積分: 107227


3#
發表於 10-1-25 11:28 |只看該作者
陳意齋.........but ..........貴


男爵府

積分: 6880


2#
發表於 10-1-25 02:23 |只看該作者
銅鑼灣駱克道華記永昌號啦 , 我年年都買, 覺得好味囉.......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo