烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


1#
發表於 10-2-1 11:33 |只看該作者
早前響吉豬島買左隻美亞不锈鋼平底煎鑊, 次次煎野都勁痴鑊, 尤其雞翼.....煎完得番棚骨 到而家我都重未掌握到隻鑊係點用? 請問有冇媽媽有經驗可以教我點用隻鑊?


禁止訪問

積分: 9162


15#
發表於 10-2-7 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4098


14#
發表於 10-2-7 14:21 |只看該作者

回覆 7# vvnpo 的文章

http://store.taobao.com/shop/vie ... 8add1ab594d1dcf.htm


珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


13#
發表於 10-2-3 17:17 |只看該作者
原帖由 小虎88 於 10-2-3 09:06 發表
凍鑊落油好處:鑊同油同時熱。因為有時熱鑊下油,油就馬上起煙,就以為油都熱就即刻下菜炒,所以咪會有"痴"既情況出現囉。最理想既情況就係鑊同油都夠熱先至下菜,咁就一定唔會"痴"。我用隻平底不锈綱鑊炒飯都唔"痴"架! ...


好清楚, 唔該哂! 一定要試試.


珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


12#
發表於 10-2-3 17:15 |只看該作者
原帖由 fitfish 於 10-2-2 15:54 發表
得番棚骨!!!哈哈哈...................把鑊燒至極熱,下油見油紋,收細火,下雞翼.我覺得不銹鑊雖然乾淨,但要用多油.都係易潔鑊方便.


我以前都係用開易潔鑊, 用左10幾年, 發覺唔理平定貴鑊都係好易甩野, 怕食壞人 , 而家換哂全部不锈綱鑊同煲 + 一隻黑金剛中式鑊囉


珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


11#
發表於 10-2-3 17:09 |只看該作者
原帖由 ewy_chu 於 10-2-1 12:12 發表
凍鑊落油..見油紋出少少煙..可以熄火或閂細火D...就落雞翼...直到煎到雞翼可以移動唔痴鑊..先可以返轉d雞翼架...


謝謝你, 等我試下先


大宅

積分: 2389


10#
發表於 10-2-3 15:31 |只看該作者
係唔係即是唔理凍鑊或熱鑊落油,總之要鑊熱油熱先可落材料入鑊?
因炒第一個餸時鑊係凍的,可以凍鑊落油,但炒第二個餸時鑊係熱的。
該如何掌握?請賜教!
原帖由 小虎88 於 10-2-3 09:06 發表
凍鑊落油好處:鑊同油同時熱。因為有時熱鑊下油,油就馬上起煙,就以為油都熱就即刻下菜炒,所以咪會有"痴"既情況出現囉。最理想既情況就係鑊同油都夠熱先至下菜,咁就一定唔會"痴"。我用隻平底不锈綱鑊炒飯都唔"痴"架! ...
再烦,也别忘微笑;再急,也要注意语气; ­
再苦,也别忘坚持;再累,也要爱自己。


大宅

積分: 3330

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 10-2-3 09:06 |只看該作者
凍鑊落油好處:鑊同油同時熱。因為有時熱鑊下油,油就馬上起煙,就以為油都熱就即刻下菜炒,所以咪會有"痴"既情況出現囉。最理想既情況就係鑊同油都夠熱先至下菜,咁就一定唔會"痴"。我用隻平底不锈綱鑊炒飯都唔"痴"架!


珊瑚宮

積分: 107221


8#
發表於 10-2-3 01:23 |只看該作者
我是電腦盲,識寫少少嘢已好叻.我淨識入去睇.唔識搬嘢.


禁止訪問

積分: 9162


7#
發表於 10-2-3 01:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 107221


6#
發表於 10-2-3 00:46 |只看該作者
入淘宝網,揾 wellborn 鑊, 佢會教你凍或熱鑊落油的道理.


禁止訪問

積分: 9162


5#
發表於 10-2-3 00:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7028


4#
發表於 10-2-2 22:15 |只看該作者
有人話凍鑊落油,
又有人話把鑊燒至極熱先下油
邊個至真?


珊瑚宮

積分: 107221


3#
發表於 10-2-2 15:54 |只看該作者
得番棚骨!!!哈哈哈...................把鑊燒至極熱,下油見油紋,收細火,下雞翼.我覺得不銹鑊雖然乾淨,但要用多油.都係易潔鑊方便.


大宅

積分: 1612


2#
發表於 10-2-1 12:12 |只看該作者
凍鑊落油..見油紋出少少煙..可以熄火或閂細火D...就落雞翼...直到煎到雞翼可以移動唔痴鑊..先可以返轉d雞翼架...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo