係唔係即是唔理凍鑊或熱鑊落油,總之要鑊熱油熱先可落材料入鑊?
因炒第一個餸時鑊係凍的,可以凍鑊落油,但炒第二個餸時鑊係熱的。
該如何掌握?請賜教!原帖由 小虎88 於 10-2-3 09:06 發表 
凍鑊落油好處:鑊同油同時熱。因為有時熱鑊下油,油就馬上起煙,就以為油都熱就即刻下菜炒,所以咪會有"痴"既情況出現囉。最理想既情況就係鑊同油都夠熱先至下菜,咁就一定唔會"痴"。我用隻平底不锈綱鑊炒飯都唔"痴"架! ...
再烦,也别忘微笑;再急,也要注意语气;
再苦,也别忘坚持;再累,也要爱自己。