論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 612


1#
發表於 10-2-1 21:55 |只看該作者
請問你地俾唔俾工人用屋企通訊地址作書信來往呢 ? 如電訊月結單, 家書etc.

可唔可以唔俾佢地用嫁?


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


13#
發表於 10-2-5 13:06 |只看該作者
我個agent 醒到幫我個工人用我add開bank ac.... 個日無啦啦收到佢statement 嚇咗一跳...我無拆佢信,但我都想知道個封係咪真係bank statement. 工人即刻係我面前拆封信比我睇...我條氣都順d.

工人都有問我攞home tel. 我地話你唔需要知(因為我地成家人都唔鍾意聽固網電話..haha,所以佢打返黎,我地都唔聽)... 佢出街用我地比佢既手提...到而家,佢都仲好乖出門口前就放低佢自己個部tel. 係夜晚瞓覺前,佢會send吓sms 咁囉.


大宅

積分: 2841


12#
發表於 10-2-5 09:30 |只看該作者
It depends on the maid. So far, my maid really only use my address for her family and church (the letter hv logo). No others and she did not use my phone for her personial issues. So, I would be ok if 不太過份. 當然, 我都有d擔心會"奶"野...


但見佢個仔同我個仔一樣咁細, 離鄉別井好似好可憐咁, 再加上佢又未致於太差, 咪算lor! 但我都同意其他媽咪講, 可以唔俾, 當然最好唔俾啦! 如果俾, 就要預左承擔後果lor!

原帖由 chaklongma 於 10-2-3 09:31 發表
address:
for her family only
其他 no way~~~

phone:
唔得~~


侯爵府

積分: 20259

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


11#
發表於 10-2-3 14:36 |只看該作者
我屋企嗰隻都係咁,由第一次有人用我屋企電話call佢開始,我已經表明唔可以用我屋企電話or地址作通訊,但仲係不停聽到搵佢嘅電話,收到佢嘅信,當中包括財務公司電話and律師信 不過下個月完約lu

佢仲問我會唔會同佢renew wor,痴根:;pppp:


男爵府

積分: 5958


10#
發表於 10-2-3 09:31 |只看該作者
address:
for her family only
其他 no way~~~

phone:
唔得~~


大宅

積分: 2841


9#
發表於 10-2-3 09:29 |只看該作者
佢係收佢老公菲律賓寄來的信, i.e. 佢個仔d近照等.

原帖由 KiuShaBB 於 10-2-2 15:37 發表
我唔俾佢地用我屋企地址架, 有野寄去agent度, 唔係怕佢地借錢, 係唔想幫佢地收信服侍佢地. 佢地又唔係無電話, 都好少人寄信啦.


大宅

積分: 2841


8#
發表於 10-2-3 09:27 |只看該作者
我之前個衰工人無俾地址佢用, 佢一樣可以用contract去財務公司借錢, 真的有分別嗎?

原帖由 spiderman 於 10-2-2 15:10 發表


咁佢咪有住址証明囉, 可能去財務公司或申請其他野.....


珍珠宮

積分: 31492


7#
發表於 10-2-2 15:37 |只看該作者
我唔俾佢地用我屋企地址架, 有野寄去agent度, 唔係怕佢地借錢, 係唔想幫佢地收信服侍佢地. 佢地又唔係無電話, 都好少人寄信啦.


伯爵府

積分: 15328


6#
發表於 10-2-2 15:28 |只看該作者
我講明唔得架,但隻衰野咪又係自己囉左去銀行開戶口,開完之後先醒起有statement會寄去屋企,所以死死地氣同我地講,丙獲金!

但講真,你叫佢唔好,你估佢真係咁聽話咩?

你叫佢比心機做野,唔好偷野同吞pop,唔通佢真係聽你講咩!


別墅

積分: 612


5#
發表於 10-2-2 15:10 |只看該作者
原帖由 clive 於 10-2-2 13:03 發表
請問有咩concern呢? 我現在的工人不太差, 我都俾佢用我家地址的, 因為我唸, 反正佢合約存根上都有我地地址, 方便下佢, 佢又做得開心d...

不過, 我都唔知自己會唔會"奶"野 ... ...


咁佢咪有住址証明囉, 可能去財務公司或申請其他野.....


複式洋房

積分: 480


4#
發表於 10-2-2 13:24 |只看該作者
其實我冇表態過畀唔畀佢用屋企地址, 不過佢話家人/朋友有事揾佢send sms咪得囉. 所以除了每月bank statement外, 我從來冇收過其餘信件係畀工人嘅 (信箱條key得我同c6先有, 所以知道).


大宅

積分: 2841


3#
發表於 10-2-2 13:03 |只看該作者
請問有咩concern呢? 我現在的工人不太差, 我都俾佢用我家地址的, 因為我唸, 反正佢合約存根上都有我地地址, 方便下佢, 佢又做得開心d...

不過, 我都唔知自己會唔會"奶"野 ...


大宅

積分: 2731

畀面勳章 睛靈勳章


2#
發表於 10-2-2 00:45 |只看該作者
梗唔俾啦, 叫佢有乜寄去agent 度0羅!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo