自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1#
發表於 10-2-8 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5377


24#
發表於 10-2-8 16:08 |只看該作者
睇0下點先啦,落雨就唔去啦,得個煩字~


公爵府

積分: 26909

大廚勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


23#
發表於 10-2-8 16:06 |只看該作者
會去ar~


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 10-2-8 15:50 |只看該作者
年年都去行下架.


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 10-2-8 15:49 |只看該作者
不會喇!


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 10-2-8 14:29 |只看該作者
會............年年都行


大宅

積分: 1347

好媽媽勳章


19#
發表於 10-2-8 13:41 |只看該作者
行過一年落雨年宵,維園撻地污糟到

個仔廹下迫下kick到條繩扑底左


大宅

積分: 1137

醒目開學勳章


18#
發表於 10-2-8 13:24 |只看該作者
真係年年都差不多,無甚麼新意,但好熱鬧,人人都好似好開心,氣氛好好呢!


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


17#
發表於 10-2-8 13:19 |只看該作者
其實年年年宵賣既野都係差唔多,如果落雨就一定唔去喇


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


16#
發表於 10-2-8 12:58 |只看該作者
兩年冇去...本來諗住年卅晚去...e+話會落雨...都係睇天氣而定lamouth:


男爵府

積分: 7978

畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 10-2-8 12:39 |只看該作者
原帖由 ShinTeresa 於 10-2-8 11:44 發表
我女次次都又係要我買輕條ball, 講真我真係唔明同行年宵有咩關係, 我同daddy夾個, 唔會行去有ball買個行


而家d人除左係自己個鋪賣,好多時都會係路中心, 十字口個d位賣...睇你都好難走得甩


大宅

積分: 1137

醒目開學勳章


14#
發表於 10-2-8 12:32 |只看該作者
天文台話星期三和四不大會下雨,有可能有陽光,唯有提早去啦。星期五之後會又cold又下雨,真無癮!


珍珠宮

積分: 44134


13#
發表於 10-2-8 12:03 |只看該作者
No la~
今年過年又落雨又凍。
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


男爵府

積分: 5364


12#
發表於 10-2-8 11:59 |只看該作者
yes... ...維園


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


11#
發表於 10-2-8 11:56 |只看該作者
今年唔落雨一定行, 因為只有今年老公才有時間, 以前九年從未同佢行過一個年宵...
希望今年十年有好美好回憶,

so唔好落雨呀!


大宅

積分: 2078

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 10-2-8 11:54 |只看該作者
原帖由 ShinTeresa 於 10-2-8 11:43 發表
唔落雨都會, 落雨真係乜mood都冇晒


落雨一定唔行架喇....免得人地d傘篤到個女...自己又篤親人地...........


大宅

積分: 1006


9#
發表於 10-2-8 11:53 |只看該作者
除咗真係大雨, 如果唔係都會行。想入去買番上年喺年宵買嘅毛毛卡通拖鞋, 又平又襟又暖又舒服....


大宅

積分: 2078

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 10-2-8 11:51 |只看該作者
原帖由 ShinTeresa 於 10-2-8 11:44 發表
我女次次都又係要我買輕條ball, 講真我真係唔明同行年宵有咩關係, 我同daddy夾個, 唔會行去有ball買個行


冇用架.....個女見到有人揸住...就知個場有得買.

慳唔o黎, 我最多同亞女講, 楝隻細小小既..... 冇o甘肉赤


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


7#
發表於 10-2-8 11:44 |只看該作者
我女次次都又係要我買輕條ball, 講真我真係唔明同行年宵有咩關係, 我同daddy夾個, 唔會行去有ball買個行
原帖由 manyan314 於 10-2-8 11:40 發表
唔落雨一定去.....感受下新年氣氛嘛

我兩個女好鍾意去, 因為每年都:;pppp: 我買氫氣球.


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


6#
發表於 10-2-8 11:43 |只看該作者
唔落雨都會, 落雨真係乜mood都冇晒
原帖由 manyan314 於 10-2-8 11:40 發表
唔落雨一定去.....感受下新年氣氛嘛

我兩個女好鍾意去, 因為每年都:;pppp: 我買氫氣球.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo