自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 10-2-8 13:11 |只看該作者
d小菜抵唔抵呢??

有冇媽咪去過.??


大宅

積分: 1882

好媽媽勳章


12#
發表於 10-2-8 16:01 |只看該作者
我成日食架, 我同老公仲有老爺奶奶4個人, 叫3至4個小菜(當中已經有菜有肉, 有時會叫下龍蝦球伊麵)+白飯+半打壽包+糖水, 埋單都係$300左右, 我哋覺得好抵, 所以好多時星期日工人放假, 我哋都唔煮飯出去食架!

呢排近新年同多人食團年飯, 應該會有套餐, 但唔知價錢啦!


彩鑽殿

積分: 718634

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 10-2-8 15:49 |只看該作者
我地兩公婆就叫小菜, 通常叫3個, 都係$150樓下, 唔係好貴咋.


男爵府

積分: 5171

醒目開學勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 10-2-8 15:44 |只看該作者
多人食就一定抵啊! special hot port!


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


9#
發表於 10-2-8 14:39 |只看該作者
我去稻香多數都係打邊lo, 真係好小食dinner, 我同事就armarm係紅星食左個全包 2880 (8點后入座仲有85折) 佢話好正wor
原帖由 lovejy 於 10-2-8 13:45 發表

下..係咁既咩??
因為平時食晚飯叫開小菜嘛...


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 10-2-8 13:45 |只看該作者
原帖由 Bambi 於 10-2-8 13:42 發表
呢排歲晚, 要食套餐架喇, 都唔算貴既

下..係咁既咩??
因為平時食晚飯叫開小菜嘛...


男爵府

積分: 9406


7#
發表於 10-2-8 13:42 |只看該作者
呢排歲晚, 要食套餐架喇, 都唔算貴既


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 10-2-8 13:39 |只看該作者
香港仔有邊間酒樓晚飯係ok嫁??
因為聽晚就食團年飯..
但就唔知去邊間好


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 10-2-8 13:28 |只看該作者
原帖由 doryee 於 10-2-8 13:24 發表
因唔係我點菜,我唔知散叫小菜咩價錢,味道OK架

哦..因為我好小人食..
所以先咁問下


王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


4#
發表於 10-2-8 13:24 |只看該作者
因唔係我點菜,我唔知散叫小菜咩價錢,味道OK架
個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 10-2-8 13:20 |只看該作者
原帖由 doryee 於 10-2-8 13:16 發表
我星期六晚去左大角咀那間
我地11個人叫左半席另加小菜2碟及半打壽包,埋單1500左右,算好抵死喇

散叫小菜抵食嘛?
味道如何呢??


王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


2#
發表於 10-2-8 13:16 |只看該作者
我星期六晚去左大角咀那間
我地11個人叫左半席另加小菜2碟及半打壽包,埋單1500左右,算好抵死喇
個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo