興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 10-2-8 23:43 |只看該作者


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


23#
發表於 10-2-14 23:34 |只看該作者
原帖由 marryhk 於 10-2-14 23:29 發表

我初頭諗住買500d,而家就出550,咁買邊部好d?

Canon 的 DSLR, 半年就出新款, 無得等,
總之要用就買, 買左就用儘佢
買之前果幾日才去格下價


大宅

積分: 2082

好媽媽勳章


22#
發表於 10-2-14 23:29 |只看該作者
原帖由 clpapa 於 10-2-12 22:59 發表
550 就未有schedule.

我初頭諗住買500d,而家就出550,咁買邊部好d?


大宅

積分: 4560


21#
發表於 10-2-14 01:58 |只看該作者
唔該晒你呀 ! 咁你知唔知價錢會幾低呀 ?
THX

原帖由 chloepapa 於 10-2-12 23:35 發表

去dchome.net / dcfever.com 的二手區放
不過, dc / prosumer 的二手價幾低, 而且唔多人接貨


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


20#
發表於 10-2-12 23:35 |只看該作者
原帖由 evon688 於 10-2-12 23:22 發表
請問你知唔知係邊到有二手買賣
因為我想賣咗部 power shot SX20IS
然後換呢部 , THX

去dchome.net / dcfever.com 的二手區放
不過, dc / prosumer 的二手價幾低, 而且唔多人接貨


大宅

積分: 4560


19#
發表於 10-2-12 23:22 |只看該作者
請問你知唔知係邊到有二手買賣
因為我想賣咗部 power shot SX20IS
然後換呢部 , THX

原帖由 clpapa 於 10-2-12 22:36 發表
聽啲零售講, 今次CanonGMT 8 號下午2:00 announce, 9 號香港出新聞稿, 即日已經派貨, 快到....


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 10-2-12 22:59 |只看該作者
550 就未有schedule.


原帖由 chantessa 於 10-2-12 22:54 發表
咁果部550D有無人知香港幾時有得賣呀 ??? THANKS !



男爵府

積分: 6656


17#
發表於 10-2-12 22:54 |只看該作者
咁果部550D有無人知香港幾時有得賣呀 ??? THANKS !


原帖由 clpapa 於 10-2-12 22:36 發表
聽啲零售講, 今次CanonGMT 8 號下午2:00 announce, 9 號香港出新聞稿, 即日已經派貨, 快到....


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 10-2-12 22:36 |只看該作者
聽啲零售講, 今次CanonGMT 8 號下午2:00 announce, 9 號香港出新聞稿, 即日已經派貨, 快到....

原帖由 evon688 於 10-2-12 22:28 發表
我今晚去過百老匯同豐澤問過, 但係 2 間都話未出
POWER SHOT SX210IS 呢個型號, IXUS 210 就有,
咁百老匯賣緊幾多錢呀 ?
thx


大宅

積分: 4560


15#
發表於 10-2-12 22:28 |只看該作者
我今晚去過百老匯同豐澤問過, 但係 2 間都話未出
POWER SHOT SX210IS 呢個型號, IXUS 210 就有,
咁百老匯賣緊幾多錢呀 ?
thx

原帖由 bebekinson 於 10-2-12 18:43 發表
係呀!我尋日去買,向百老X佢係無show出黎架!好彩去百老X前,去過豐x見到210IS show 出黎,問百老X先話有炸,如果唔係都唔知出左.


大宅

積分: 3609


14#
發表於 10-2-12 18:43 |只看該作者
係呀!我尋日去買,向百老X佢係無show出黎架!好彩去百老X前,去過豐x見到210IS show 出黎,問百老X先話有炸,如果唔係都唔知出左.
原帖由 evon688 於 10-2-12 17:34 發表
我上年買咗部 power shot SX20IS , 我想問
吓其實呢部係咪同 SX210IS 差唔多架,
除咗光學變焦 14X , 20X 之外,
但係呢部點解外型細咁多嘅, 因為我想換翻部
輕便 D 又要 ZOOM 得近 D , 因為攞住部
SX20IS 都幾重架 ! ...


大宅

積分: 4560


13#
發表於 10-2-12 17:34 |只看該作者
我上年買咗部 power shot SX20IS , 我想問
吓其實呢部係咪同 SX210IS 差唔多架,
除咗光學變焦 14X , 20X 之外,
但係呢部點解外型細咁多嘅, 因為我想換翻部
輕便 D 又要 ZOOM 得近 D , 因為攞住部
SX20IS 都幾重架 !
你知邊到有得 TRADE IN 呀 ?
唔好意思, 咁多嘢問 !


原帖由 clpapa 於 10-2-12 11:15 發表
已經有貨, 不過啲舖唔肯擺出來住, 要去埋啲舊貨至出.

訂價:2980. 試吓去啲細舖問吓.


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 10-2-12 11:15 |只看該作者
已經有貨, 不過啲舖唔肯擺出來住, 要去埋啲舊貨至出.

訂價:2980. 試吓去啲細舖問吓.


原帖由 evon688 於 10-2-11 18:18 發表
我都想知香港幾時會出 SX210IS


大宅

積分: 4560


11#
發表於 10-2-11 18:18 |只看該作者
我都想知香港幾時會出 SX210IS


原帖由 clpapa 於 10-2-9 17:08 發表
唔可以咁分, 第一要睇地區, Canon 既相機型號大慨分成3個地區, 日本本土, 美洲同歐洲(其實應該叫其他地區, 因為亞洲其他地區).

如果用美洲既型號, 所有Canon 既DC 都係powershot.
IXUS 只係其中一個系列.

從一向所 ...


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 10-2-10 08:56 |只看該作者
原帖由 clpapa 於 10-2-9 17:08 發表
唔可以咁分, 第一要睇地區, Canon 既相機型號大慨分成3個地區, 日本本土, 美洲同歐洲(其實應該叫其他地區, 因為亞洲其他地區).

如果用美洲既型號, 所有Canon 既DC 都係powershot.
IXUS 只係其中一個系列.

從一向所 ...


好勁呀! 唔該晒, 而家知道佢哋唔同系列嘅特色喇。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


伯爵府

積分: 19487


9#
發表於 10-2-9 17:20 |只看該作者
都係版主好野

原帖由 clpapa 於 10-2-9 17:08 發表
唔可以咁分, 第一要睇地區, Canon 既相機型號大慨分成3個地區, 日本本土, 美洲同歐洲(其實應該叫其他地區, 因為亞洲其他地區).

如果用美洲既型號, 所有Canon 既DC 都係powershot.
IXUS 只係其中一個系列.

從一向所 ...


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 10-2-9 17:08 |只看該作者
唔可以咁分, 第一要睇地區, Canon 既相機型號大慨分成3個地區, 日本本土, 美洲同歐洲(其實應該叫其他地區, 因為亞洲其他地區).

如果用美洲既型號, 所有Canon 既DC 都係powershot.
IXUS 只係其中一個系列.

從一向所既觀察到, Powershot 大慨有6個不同系列
1. A - 主打平價, 所以功能比較簡單, 用AA電以減低成本
2. D - 最近至出, 防水系列
3. G - 半專業, CMOS 比較大, 用家可以控制比較多既功能.
4. S - 功能比較接近G系, 但機身比接近IXUS (SD系).
5. SD - 即係IXUS, 外型美觀, 功能比較自動化.
6. SX - 長ZOOM 系列, 10倍以上既ZOOM 鏡


原帖由 circleda 於 10-2-9 14:30 發表
Powershot 大部d, 多用兩粒AA電, 多少少mode比你較.

ixus 細架, 但係好傻瓜.


伯爵府

積分: 19487


7#
發表於 10-2-9 14:30 |只看該作者
Powershot 大部d, 多用兩粒AA電, 多少少mode比你較.

ixus 細架, 但係好傻瓜.

原帖由 Giant 於 10-2-9 13:38 發表
其實有冇人知, cannon 的 power shot 系列, 跟 ixus 系列 有乜分別呢?


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 10-2-9 13:42 |只看該作者
其實有冇人知, cannon 的 power shot 系列, 跟 ixus 系列 有乜分別呢?
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-2-9 13:38 |只看該作者
其實有冇人知, cannon 的 power shot 系列, 跟 ixus 系列 有乜分別呢?
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo