跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4126


1#
發表於 10-2-8 23:55 |只看該作者
小朋友傷風咳有痰比吾比食生果??


子爵府

積分: 11259

2018復活節勳章


5#
發表於 10-2-9 14:56 |只看該作者
原帖由 cecichow 於 10-2-9 14:41 發表
我會燉個橙俾BB食,可以止咳同化痰,將1個橙個頂切開(好似飲椰清咁),+少少鹽,燉25分鐘,碗底嗰D先係精華,千祈唔好倒,飲晒佢,食晒D橙肉,最好連白色嗰D都食埋,咁就0岩!

我會俾BB食萍果,但唔係凍食。可以煲湯飲。

...

等我都試吓燉橙先


子爵府

積分: 11259

2018復活節勳章


4#
發表於 10-2-9 14:55 |只看該作者
我只會比唔凍的蘋果


禁止訪問

積分: 9193


3#
發表於 10-2-9 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3361


2#
發表於 10-2-9 02:55 |只看該作者
原帖由 sitterbobo 於 10-2-8 23:55 發表
小朋友傷風咳有痰比吾比食生果??


咳就唔可以食橙, 提子及香蕉. 最好食唔凍萍果,蕃茄都唔可以食,

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo