原帖由 jadechant 於 10-2-11 08:49 發表
我用寫的方法是無辦法的, 事綠公主在一個月之內, 扭計兩次要放多半月, 第一次理由是"攞錢給朋友", 第二次理由是"有事要返公司", 再加上她的病了, 要出去搵朋友刮沙, 休了半天(是不扣錢的), 足足在12月份休了6天有多, 給她煩到煩死. 唯有試用此方法控制她.
現在工人是睬理都傻, 想放就放. 她的要求的語氣是用"強硬"的聲調, 好似妳不答應, 妳就"衰"人, 不好.
以前"由妳控制"的工人已買少見少, 只可想計仔, 用什麼方法阻止她的無理要求. 免得不答應她, 她可借機發脾氣.
補充一句: 我家公主的正職是"傳銷"(賣藥婆 - 只須食了"神奇藥"一星期, 半邊郁不得的人, 都可以"行"到) , 故她來我打工是不求錢, 只求可以名正言順在香港做生意
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 23:23 發表
佢每星期放假既日子係一樣,只係因為咁o岩今次有事,所以先要調。
再加上平時我唔會比佢放勞工假,只會補,咁橋下星期其中一星佢放假係勞工假,我諗住一日半日應該ok啦,點知又出事(之前試過比佢放,好快就學人講大話)!
唉…呢d ...


