論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15328


1#
發表於 10-2-10 11:56 |只看該作者
我因為個印下次放假時我要出去食晚飯,所以同個印改時間放假,叫佢琴晚可以遲兩個鐘先返,下星期就早返兩個鐘返,咁我就可以補番比佢,佢就唔駛蝕比我!佢同意!

但佢琴晚照平常時間返,我問佢做咩咁早返,佢話因為再下一個星期有朋友同佢一齊放假,所以打算再下星期先補番o個兩個鐘!

點解佢唔可以同我講聲先呢?好似冇晒規矩咁,咩都自把為先!


伯爵府

積分: 15328


29#
發表於 10-2-11 17:14 |只看該作者
原帖由 tweetywendy 於 10-2-11 15:22 發表
我都聽過印好鐘意落降, 所以大家真的要小心..
所以我寧願請Bun好過印, 不過Bun都有好有壞
看你好不好運呀....
但我知Bun有一定的常識. 而印中交不懂英文更加啦..
所以印可以請來照顧老人家... ...


我個印中文跨啦啦架,而家鐵齒銅牙首歌仲識唱兩句添,吹脹!

其實印同賓都唔好當佢地係好,因為聽得太多可怕既野,事實上請到好工人真係睇彩數,印同賓分別其實唔係好大!


洋房

積分: 134


28#
發表於 10-2-11 15:22 |只看該作者
我都聽過印好鐘意落降, 所以大家真的要小心..
所以我寧願請Bun好過印, 不過Bun都有好有壞
看你好不好運呀....
但我知Bun有一定的常識. 而印中交不懂英文更加啦..
所以印可以請來照顧老人家...


伯爵府

積分: 15328


27#
發表於 10-2-11 15:10 |只看該作者
原帖由 tweetywendy 於 10-2-11 15:02 發表
現在的印印有時惡個Bun, 以為自己很叻, 經常自把自為
你不要理她. 你應該和她說妳自已早了返了是你的問題不是我叫你返...


我冇請過bun,所以我唔知印係唔係真係蠢過bun,我只知兩種都靠唔住同信唔過!

我地已經係咁做喇,所以佢應該會呻緊笨!:;pppp:


洋房

積分: 134


26#
發表於 10-2-11 15:02 |只看該作者
現在的印印有時惡個Bun, 以為自己很叻, 經常自把自為
你不要理她. 你應該和她說妳自已早了返了是你的問題不是我叫你返...


伯爵府

積分: 15328


25#
發表於 10-2-11 11:22 |只看該作者
原帖由 jadechant 於 10-2-11 08:49 發表


我用寫的方法是無辦法的, 事綠公主在一個月之內, 扭計兩次要放多半月, 第一次理由是"攞錢給朋友", 第二次理由是"有事要返公司", 再加上她的病了, 要出去搵朋友刮沙, 休了半天(是不扣錢的), 足足在12月份休了6天有多, 給她煩到煩死. 唯有試用此方法控制她.

現在工人是睬理都傻, 想放就放. 她的要求的語氣是用"強硬"的聲調, 好似妳不答應, 妳就"衰"人, 不好.

以前"由妳控制"的工人已買少見少, 只可想計仔, 用什麼方法阻止她的無理要求. 免得不答應她, 她可借機發脾氣.

補充一句: 我家公主的正職是"傳銷"(賣藥婆 - 只須食了"神奇藥"一星期, 半邊郁不得的人, 都可以"行"到) , 故她來我打工是不求錢, 只求可以名正言順在香港做生意


呢D「衰」人冇得唔做,你點做佢都只會覺得你係衰人,就算你真係唔鬧佢、唔話佢、由佢偷野偷懶、由佢話事,佢過多幾日都只會覺得係應本份。既然人心冇厭足,咁焗住都要做衰人囉!

我地唔算太控制佢,其實自由度都算大,但就要有規矩 (不過呢D對佢黎講可能已經係冇自由)!至於你話佢成日要求點放點放,我一於唔會理,因為呢D人,一不離二、二不離三,你比左佢佢唔會多謝你,咁既然係咁,大家「君真」D好!

你話佢賣藥,你個係菲定印黎架?之前睇雜誌,話有班印o係百德新街係有樓,有個落降既印成日黎香港,又係話比d藥d印就可以返去落主人降。你要小心喎!


男爵府

積分: 5575


24#
發表於 10-2-11 08:49 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 23:23 發表


佢每星期放假既日子係一樣,只係因為咁o岩今次有事,所以先要調。

再加上平時我唔會比佢放勞工假,只會補,咁橋下星期其中一星佢放假係勞工假,我諗住一日半日應該ok啦,點知又出事(之前試過比佢放,好快就學人講大話)!

唉…呢d ...


我用寫的方法是無辦法的, 事綠公主在一個月之內, 扭計兩次要放多半月, 第一次理由是"攞錢給朋友", 第二次理由是"有事要返公司", 再加上她的病了, 要出去搵朋友刮沙, 休了半天(是不扣錢的), 足足在12月份休了6天有多, 給她煩到煩死. 唯有試用此方法控制她.

現在工人是睬理都傻, 想放就放. 她的要求的語氣是用"強硬"的聲調, 好似妳不答應, 妳就"衰"人, 不好.

以前"由妳控制"的工人已買少見少, 只可想計仔, 用什麼方法阻止她的無理要求. 免得不答應她, 她可借機發脾氣.

補充一句: 我家公主的正職是"傳銷"(賣藥婆 - 只須食了"神奇藥"一星期, 半邊郁不得的人, 都可以"行"到) , 故她來我打工是不求錢, 只求可以名正言順在香港做生意

[ 本帖最後由 jadechant 於 10-2-11 08:56 編輯 ]


伯爵府

積分: 15328


23#
發表於 10-2-10 23:26 |只看該作者
原帖由 lily-of-valley 於 10-2-10 22:26 發表

黑面?鬧佢講大話,無厘誠實,自把自為,無厘規矩,仲夠胆黑面?鬧到佢無地自容.


我都費事鬧喇!
鬧又已經鬧過,話又話過,我費事嚇親我小B!

我地而家既態度係:佢鐘意就繼續做,唔鐘意就自己


伯爵府

積分: 15328


22#
發表於 10-2-10 23:25 |只看該作者
原帖由 幸福黃太太 於 10-2-10 20:33 發表
黑面 ... 咁同佢一定冇情講~~

雖然工人早返係人情上幫左你, 但都唔可以因為咁, 就自己決定哂自己既放假時間~ 唔通佢話親戚黎探佢, 佢就可以問都唔問, 自己一次過連放4日假, 之後先補返放多左果d比你呀~
咁不如你同 ...


佢地成日都覺得我地班香港主人同香港政府一樣 --- 係白痴!以為真係可以任佢地點都得!

好彩我係全職媽媽,而我亦冇咩打算佢單獨同bb o係屋企,因為我信佢唔過。所以如果我真係要出街,我會搵阿媽過黎睇住!


伯爵府

積分: 15328


21#
發表於 10-2-10 23:23 |只看該作者
原帖由 jadechant 於 10-2-10 19:10 發表


我是在出糧當天"寫"清楚 - 未來一個月的放假日期, 和是無得更改.

對住喜歡放假的番邦是要採取強硬態度, 免她得閒就話: 有朋自遠來, 要招呼狗友. ...


佢每星期放假既日子係一樣,只係因為咁o岩今次有事,所以先要調。

再加上平時我唔會比佢放勞工假,只會補,咁橋下星期其中一星佢放假係勞工假,我諗住一日半日應該ok啦,點知又出事(之前試過比佢放,好快就學人講大話)!

唉…呢d外族真係令人歎為觀止!


寶石宮

積分: 262479

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


20#
發表於 10-2-10 22:26 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 15:24 發表
跟住佢今日就黑左一日面,我唔知佢會黑到幾時!

黑面?鬧佢講大話,無厘誠實,自把自為,無厘規矩,仲夠胆黑面?鬧到佢無地自容.


公爵府

積分: 28558

分享愛


19#
發表於 10-2-10 20:33 |只看該作者
黑面 ... 咁同佢一定冇情講~~

雖然工人早返係人情上幫左你, 但都唔可以因為咁, 就自己決定哂自己既放假時間~ 唔通佢話親戚黎探佢, 佢就可以問都唔問, 自己一次過連放4日假, 之後先補返放多左果d比你呀~
咁不如你同佢講, 呢個星期唔洗用工人, 叫佢自己放自己unpaid丫 :;pppp:

你唔好對佢咁好呀~ bb都未出世就冇大冇細, 第時有人質係佢手重得掂既~


男爵府

積分: 5575


18#
發表於 10-2-10 19:10 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 15:24 發表
跟住佢今日就黑左一日面,我唔知佢會黑到幾時!


我是在出糧當天"寫"清楚 - 未來一個月的放假日期, 和是無得更改.

對住喜歡放假的番邦是要採取強硬態度, 免她得閒就話: 有朋自遠來, 要招呼狗友.


伯爵府

積分: 15328


17#
發表於 10-2-10 17:41 |只看該作者
原帖由 siusum 於 10-2-10 16:19 發表


我睇左幾次...不過都係唔明...

"我因為個印下次放假時我要出去食晚飯,所以同個印改時間放假,叫佢琴晚可以遲兩個鐘先返,下星期就早返兩個鐘返,咁我就可以補番比佢"

咁即係琴晚係休息日定工作日定點???
而下 ...


我都睇多次我寫既留言,驚我會唔會講得唔清楚誤導人,但我要見其他媽媽都好清楚咁可以回應到我,所以我估段文字應該冇問題掛!

1. 一路當然係講緊佢休息日啦,如果唔係補咩比佢呢?
2. 佢有冇key並唔係重點,重點係「先斬後奏」。

我諗你睇好多次都唔明但其他媽媽明白,係因為你將重點放錯左。

希望今次你會明啦!


伯爵府

積分: 15328


16#
發表於 10-2-10 17:37 |只看該作者
原帖由 Siuchoi 於 10-2-10 15:51 發表


Irene~~

咁就一定要比佢試一次"冇下次"既後果啦~
你講冇, 佢犯左, 就一定要履行之前所講既後果~~ 咁佢先識驚架~~


呢位公主既經典在於:你講過一次「冇下次」,佢o個件事就真係冇下次,但佢就次次新款囉!

我唔係神仙,我真係預計唔到佢下次又會點!
其實我地已經講左個大原則佢聽:唔可以先斬後奏!
但佢對呢個定義…唉,我都唔識講!


伯爵府

積分: 15328


15#
發表於 10-2-10 17:26 |只看該作者
原帖由 118528 於 10-2-10 15:46 發表


我唔覺得你地有咩錯,
自把自為, 得寸進尺,
下次可以放假唔出街, 自己鍾意放邊日死去 "欄" 街都得架 la
黑面 ???
洗 Q 理佢, 如果係我一定黑過佢,
今年利是都唔會比佢,
佢真係以為自己係公主咁. ...


呢樣都係我地琴晚兩個講既野:佢而家就話鐘意佢時放早就早、幾時補番就補番,咁第時就可以話我今日唔放聽日先放啦!

至於黑面,我時運高,睇唔到!
琴晚佢知自己蝕左之後已經當左我地係透明啦!我老公話:理得佢c!


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 10-2-10 16:19 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 15:39 發表


我諗你睇錯左我寫既野喇!
你睇多次啦!

p.s.其實你o係邊度睇到我叫佢休息日做野呢?


我睇左幾次...不過都係唔明...

"我因為個印下次放假時我要出去食晚飯,所以同個印改時間放假,叫佢琴晚可以遲兩個鐘先返,下星期就早返兩個鐘返,咁我就可以補番比佢"

咁即係琴晚係休息日定工作日定點???
而下個星期佢放假個日係休息日/勞工假???

唔明...如果呢兩日唔係休息日/勞工假, 即係工人工作時間, 咁你又點解要補返兩個鐘呢

<---係咪佢冇key...所以要係你出門前返歸???
我真係睇左好多次...又諗左好耐架...
我本來係以為你要佢返黎接力湊b, 望望下你個b未出世

[ 本帖最後由 siusum 於 10-2-10 16:42 編輯 ]


珍珠宮

積分: 32052


13#
發表於 10-2-10 15:51 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 15:17 發表


我老公又係話「如果你下次想點,要事先講,唔可以事後先同我地講,等得地冇任何預算」。我同老公講,佢琴晚早左返黎,唔通我趕番佢出門口,話佢知「你未夠鐘呀?」

我琴日因為晨早出左去產檢,下晝又要出去,去左成日街,返到屋企已經 ...


Irene~~

咁就一定要比佢試一次"冇下次"既後果啦~
你講冇, 佢犯左, 就一定要履行之前所講既後果~~ 咁佢先識驚架~~


男爵府

積分: 5707

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 10-2-10 15:46 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 15:24 發表
跟住佢今日就黑左一日面,我唔知佢會黑到幾時!


我唔覺得你地有咩錯,
自把自為, 得寸進尺,
下次可以放假唔出街, 自己鍾意放邊日死去 "欄" 街都得架 la
黑面 ???
洗 Q 理佢, 如果係我一定黑過佢,
今年利是都唔會比佢,
佢真係以為自己係公主咁.


伯爵府

積分: 15328


11#
發表於 10-2-10 15:39 |只看該作者
原帖由 siusum 於 10-2-10 15:32 發表
係咪即係平時你規定佢幾點返, 但因為下一個休息日你地兩個要出街, 所以request佢早兩個鐘返屋企, 就補返兩個鐘比佢安排另一個假日可以遲兩鐘返屋企???

咁工人休息日返到屋企都唔一定要做野架喎...佢幫你係人情, 唔 ...


我諗你睇錯左我寫既野喇!
你睇多次啦!

p.s.其實你o係邊度睇到我叫佢休息日做野呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo