懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 934


1#
發表於 10-2-15 21:07 |只看該作者
如題, 我奶奶每次同我B女沖涼時都堅持要係BB個乳頭支D 奶出黎, 話甘先會乖D喎, 想問問大家有冇聽講甘既古法呢?因為我好怕B女個乳頭比佢甘支, 會變成凹乳頭OR 對佢日後發肯冇甘好呀, 大家幫幫手呀.......


大宅

積分: 1951


21#
發表於 10-2-17 22:33 |只看該作者
我阿媽成日要我幫個女支,不過我個女無支,我驚佢痛,但佢不知幾乖喎!

我阿媽就無話支左乖些,不過佢話支左個女個乳頭大個時唔會笠入去,同埋個胸會大些。佢話佢都有幫我支,唔知真定假,我個胸真喺唔細,乳頭真喺好大粒,個胸同乳頭我都嫌大左的。


複式洋房

積分: 485


20#
發表於 10-2-17 18:41 |只看該作者
好驚喎,醫生都冇講有需要咁做.......


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


19#
發表於 10-2-17 11:40 |只看該作者
聽都未聽過呀...

My Two Princess


大宅

積分: 1147


18#
發表於 10-2-17 00:07 |只看該作者
吱奶咋喎, 唔係吱JJ喎~~~~ 我個仔JJ~~~~~~~ OK架


水晶宮

積分: 53487

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 10-2-16 22:59 |只看該作者
原帖由 jirehbeauty 於 10-2-16 20:22 發表


可能支jj


大宅

積分: 1405


16#
發表於 10-2-16 20:22 |只看該作者
原帖由 mcmug@mcdull 於 10-2-16 15:15 發表
有d咁既事...真係未聽過, 咁仔又點呢?
btw我都唔信lee d野


可能支jj


大宅

積分: 1952


15#
發表於 10-2-16 18:34 |只看該作者
BB女既乳頭的確係有啲白色嘢架, 但係擠咗會影響長大後乳房發育就冇咩根據啦....好多時乳房發育係睇遺傳既.....

我阿媽BB果時冇擠到, 但佢身材好好, 非常玲瓏, 出街多人望.....我BB果時亦冇擠到, 咪一樣做咗'長平公主'.....因為我冇遺傳到阿媽既身材....


子爵府

積分: 14487

叻叻勳章 畀面勳章 親子達人勳章


14#
發表於 10-2-16 17:10 |只看該作者
睇到"r"晒頭


大宅

積分: 1147


13#
發表於 10-2-16 17:07 |只看該作者
我個仔咪比人支左成個月囉, 支極都有D白色野出黎, 但係我啊媽就好反感, 一黎支佢會唔舒服, 二黎支黎都冇用, 我個仔而家就黎11個月喇, ..........mouth: 我唔覺得佢乖囉....

仲有我啊媽4個女個個都冇支, 但係有3個女係飛機場, 一個女係D CUP BABY 即係全無任何根據~~


禁止訪問

積分: 2492


12#
發表於 10-2-16 15:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1952


11#
發表於 10-2-16 13:50 |只看該作者
係呀, 老人家會有啲咁既習慣, 我阿婆話如果擠咗BB女乳頭果粒白色嘢, BB女大個咗發育會只係一般, 冇咁發達, 身材無咁勁, 咁個女會乖啲喎.

我個女初生果時, 我都見到佢乳頭有啲白色嘢, 但係我唔想佢好似我咁平平無奇, 所以無擠到.


別墅

積分: 934


10#
發表於 10-2-16 12:25 |只看該作者
係就係支到
,
原帖由 carykwok 於 10-2-15 22:59 發表
咁係咪真係唧到奶出黎丫?


男爵府

積分: 5544


9#
發表於 10-2-16 01:02 |只看該作者
我都有聽過,不過我個女無支,但佢不知幾乖喎!


大宅

積分: 3997

好媽媽勳章


8#
發表於 10-2-16 00:50 |只看該作者
初生bb既乳頭會有粒白色既野, 好多老人家都話要"支"左去先至好, 但我媽話個粒白色野其實唔"支"都可以, 佢仲講左件事俾我知 - 話說有位auntie有幾個女, 其中2個女俾阿婆"支"左乳頭粒白色野, 長大後呢2個女既乳房發育都比其他既女差, 咁... 聽完之後, 我就唔敢"支"囡囡粒野lu! so far我個女都幾乖女喎, 好少扭計, 只係細個個陣肚風多啲之嘛, 我諗... 唔關事卦?!


男爵府

積分: 7620

好媽媽勳章


7#
發表於 10-2-15 22:59 |只看該作者
咁係咪真係唧到奶出黎丫?

原帖由 noeltsui 於 10-2-15 21:07 發表
如題, 我奶奶每次同我B女沖涼時都堅持要係BB個乳頭支D 奶出黎, 話甘先會乖D喎, 想問問大家有冇聽講甘既古法呢?因為我好怕B女個乳頭比佢甘支, 會變成凹乳頭OR 對佢日後發肯冇甘好呀, 大家幫幫手呀....... ...


別墅

積分: 730


6#
發表於 10-2-15 22:39 |只看該作者
原帖由 靚靚C9 於 10-2-15 21:38 發表
乜BB乳頭唧到奶架咩?

我都想知, 但咁冇根據, 我實唔會比


大宅

積分: 2458


5#
發表於 10-2-15 21:46 |只看該作者
原帖由 noeltsui 於 10-2-15 21:38 發表
甘我想問你, 你個乳頭會唔會係凹架, OR 會唔會發育有咩影響,因為, 為了此事我差點同我奶奶嘈了.




咁又冇凹OR發育有問題...不過我婆婆唔會每次都會咁整...咁又唔好同佢嘈...傷和氣唔好麻..佢都係想bb好姐...


瑪瑙宮

積分: 129361

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 10-2-15 21:38 |只看該作者
乜BB乳頭唧到奶架咩?


別墅

積分: 934


3#
發表於 10-2-15 21:38 |只看該作者
甘我想問你, 你個乳頭會唔會係凹架, OR 會唔會發育有咩影響,因為, 為了此事我差點同我奶奶嘈了.



原帖由 r.singh 於 10-2-15 21:31 發表
我呀婆對每個孫都咁做..包括我mouth:mouth:" />
其實我都唔明點解..我都想知...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo