懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 454


1#
發表於 10-2-17 10:40 |只看該作者
有醫生証明, 係唔係可以去排公立醫院o架喇?

程序係點o架? 要帶d乜嘢文件添呀?

thanks!


複式洋房

積分: 454


6#
發表於 10-2-18 10:59 |只看該作者
唔該各位呀!

我諗住公立都係多一個檢查, 如果順利,就打算係私家開刀呀!


禁止訪問

積分: 29218

畀面勳章


5#
發表於 10-2-17 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1074


4#
發表於 10-2-17 12:16 |只看該作者
仲要加埋住址證明。

如在私家做過檢查,可帶同超聲波相片(show 到預產期)俾姑娘參考吓。


大宅

積分: 2388


3#
發表於 10-2-17 11:01 |只看該作者
醫生証明, id card (or copy)


珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


2#
發表於 10-2-17 10:55 |只看該作者
原帖由 tang_taitai 於 10-2-17 10:40 發表
有醫生証明, 係唔係可以去排公立醫院o架喇?

程序係點o架? 要帶d乜嘢文件添呀?

thanks!


應該就係, 我去瑪嘉烈只係帶信同住址証明去登記就ok, 不過安全d可以打去醫院confirm吓, 免得帶漏嘢.

登記完其實都係俾個期你再去睇, 第一次睇只係見吓姑娘, 抽血同聽講座, 再下一次先有醫生見.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo