自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9453


1#
發表於 10-3-2 10:41 |只看該作者
去沙田彭福公園, 果度有冇野食架?
9點前返到學校, 要一早起身整野食,可以帶咩食物呢? 如熱食, 點保存呢?

第1次參加學校旅行, 請指教. Thanks.


男爵府

積分: 9453


13#
發表於 10-3-3 14:44 |只看該作者
明白, 多謝各位意見.

希望囝囝玩得開心喇.


侯爵府

積分: 20278


12#
發表於 10-3-3 14:02 |只看該作者
飯團仔係早上煮定d飯, 放入lunchbox, 再帶些即食"紙"菜, 食既時候, 用d"紙"菜包一啖飯, 一啖一個, "紙"菜重會脆架. 有時我會放d frozen 雜菜同蛋係飯入面, 咁都好食架.


玩得開心d啦!!


大宅

積分: 3675

好媽媽勳章


11#
發表於 10-3-2 17:02 |只看該作者
雞亦, 三文治, 零食咁囉


男爵府

積分: 9453


10#
發表於 10-3-2 16:50 |只看該作者
聽你地咁講, 都係帶d簡單d既食物好啦, 又唔洗咁早起身煑, 又唔洗拎到一隻野咁, 最怕食唔晒拎番屋企"棧"攪.

好多謝你地意見呀.


伯爵府

積分: 15536


9#
發表於 10-3-2 16:00 |只看該作者
老水雞翼, 烚蛋, 車厘茄, 蕉.

想又快又好味既.......就帶杯麵啦, 唔駛拎咁多野, 食完就掉, 帶熱水就得啦.

買個包又得, 整SUSHI都得, 再唔係烚D丸去啦, 又或買半隻白切雞去開餐.....


男爵府

積分: 6445


8#
發表於 10-3-2 15:20 |只看該作者
帶D 乾糧去最好, 蛋糕仔呀, 面包呀咁都OK架.

千萬不要帶咁多野食, 因通常小朋友玩到癲曬都唔願食野, 帶多D野飲, 零食去放縱一日喇..


男爵府

積分: 9453


7#
發表於 10-3-2 14:23 |只看該作者
原帖由 yamaneko 於 10-3-2 14:10 發表
唔好咁辛苦啦. 難得去旅行, 玩左先啦. 當日食下面包, 蛋糕, 盒裝奶, 飯團仔, 烚蛋, 水果 (蕃茄, 提子, 藍莓, 香蕉), 唔餓就算啦. 因為當日未必有台有 chair, 小朋友又容易分心, 好難正經食野. 反而哩d易食既野, ...


咁又係喎, 可能會冇枱冇chair, 講真如小朋友一齊玩, 佢都掛住玩唔想食, 請問飯團仔咪要早一日買定? 唔雪住, 怕唔怕變呀? 你係咪果朝係雪柜拎出黎就咁放到下午先食呢?
Thanks.


侯爵府

積分: 20278


6#
發表於 10-3-2 14:10 |只看該作者

玩大過食啦.

唔好咁辛苦啦. 難得去旅行, 玩左先啦. 當日食下面包, 蛋糕, 盒裝奶, 飯團仔, 烚蛋, 水果 (蕃茄, 提子, 藍莓, 香蕉), 唔餓就算啦. 因為當日未必有台有 chair, 小朋友又容易分心, 好難正經食野. 反而哩d易食既野, 排排隊時又可以食下, 累時又可以食下, 大家輕鬆d, 開心d. (反而諗下其他小朋友既零食同糖啦, 有d小朋友會帶好多好多糖, chips, 同d奇怪既零食, 可能你要諗定比唔比你個小朋友食啦. )

ex: 魚仔幹, 薯條, 蝦條, x花糖, 可樂, nuts, 小 crabs, 魷魚絲, etc.... 果時只係3yrs. 班咋.

上次同阿女去學校旅行, 阿女無食正餐, 但係食左 4粒"紙"菜飯團仔, 2個小面包, 一盒藍莓, 蕃茄仔, 2隻香蕉, 5個小蛋糕, 一個橙, 奶, 2隻烚蛋, (分左好多次食, 一排隊就食.) 重有唔知幾多糖同chips...

[ 本帖最後由 yamaneko 於 10-3-2 14:21 編輯 ]


男爵府

積分: 9453


5#
發表於 10-3-2 13:20 |只看該作者
唔該晒.

我個仔冇乜飯引, 唔會著飯lu, 綜合各位意見, 諗住整炒面, 魚旦, 雞脾, 但雞脾唔知點揾咁大個飯壺入? 食物盒又保唔到温.
如果仲有咩好提意, 麻煩告知.

拎2個人份量(我&囝囝). 到果日即係要拎住幾盒野, 又拎野飲, 好似"擔泥"咁, 唉.........
不過囝囝未去過, 玩得開心都值得既.


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


4#
發表於 10-3-2 12:30 |只看該作者
烚旦, 粟米粒, 魚旦, 燒賣甘 lor


原帖由 kachun0123 於 10-3-2 10:41 發表
去沙田彭福公園, 果度有冇野食架?
9點前返到學校, 要一早起身整野食,可以帶咩食物呢? 如熱食, 點保存呢?

第1次參加學校旅行, 請指教. Thanks.


大宅

積分: 1432

好媽媽勳章


3#
發表於 10-3-2 12:24 |只看該作者
我仔仔來緊都有旅行啊~都系要自帶食物
如果熱食,我會用飯壺,下面格擺餸,上面格擺飯。另外菜就用另一個飯盒(或保鮮盒)裝住,菜我會揀西蘭花,因為覺得它就算焗住都唔會變黃~
如果唔想食飯,都可以煮湯粉(下面個擺湯,上面個擺粉,食果時先撈埋食)
如果凍食,首選就系壽司囉~如果天氣熱,可以系飯盒入面加啲膠冰粒落去保鮮~


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


2#
發表於 10-3-2 11:39 |只看該作者
用暖'胡'囉

小朋友鐘唔鐘意食丸呀??整丸同埋通粉(但要分開湯同粉)囉。如果熱食的話。
其他就包呀,cake呀,餅呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo