自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 10-3-2 16:20 |只看該作者
我囡囡一歲大,我媽咪幫手湊,夜晚囡囡已同婆婆係大人床瞓 (瞓BB床成日喊醒,因為太細,佢動作又太大 ),一晚醒幾次 (好多時拍下佢又瞓返),有時仲要食一次奶...

我地就黎搬新屋 (近媽咪),預左一間房俾囡囡,夜晚會接囡囡返黎瞓... 我想囡囡三歲前都同我地同房 (兩歲前最好同床,方便照顧... ) 不過老公話要訓練個女獨立 (得個一歲人仔 ),自己瞓一間房... 請問你地會點安排?

[ 本帖最後由 Angel_BB 於 10-3-2 16:23 編輯 ]


禁止訪問

積分: 4035


13#
發表於 10-3-8 12:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 10-3-3 10:06 |只看該作者
同床一定唔得啦. 如果同房, 我覺得係初初餵人奶時就ok, 戒左夜奶後, 分房訓亦未嘗不可.

同bb 分房同獨立冇乜大關係, 只係bb多d 時間去習慣o者. 分房訓, 又唔係分屋訓, 唔駛咁唔開心既.

不過我覺得分左房, 兩公婆有多d 私人空間, 有時夜訓d 傾下計都唔怕嘈住bb. 而且touchwood 有人病左都唔會咁易傳染俾其他家人.


大宅

積分: 3471


11#
發表於 10-3-3 09:48 |只看該作者
me 2

原帖由 紅紅綠燈 於 10-3-2 23:12 發表
我囝囝出世到而家都係自己一間房


男爵府

積分: 9963

好媽媽勳章


10#
發表於 10-3-3 01:44 |只看該作者
原帖由 yennie 於 10-3-2 23:16 發表
我兩個大女,6個月就自己一間房(WHO建議BB頭6個月最好同父母同房,但不同床)
我好同意你老公嘅講法,要訓練BB獨立
小朋友太依賴到佢大個d你會好辛苦!

小朋友三歲前都同你一間房嘅,你同你老公會少咗好多c人空間!!!對你地嘅感情都唔 ...


非常同意, 最多唔關房門.
唔好同床, 一來危險, 二來影響三個人睡眠質素.


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


9#
發表於 10-3-3 00:34 |只看該作者
我細b9個月 由出世到而家都同我同room but佢自己瞓bb床, 我唔敢擺佢同我同床,
原帖由 yennie 於 10-3-2 23:16 發表
我兩個大女,6個月就自己一間房(WHO建議BB頭6個月最好同父母同房,但不同床)
我好同意你老公嘅講法,要訓練BB獨立
小朋友太依賴到佢大個d你會好辛苦!

小朋友三歲前都同你一間房嘅,你同你老公會少咗好多c人空間!!!對你地嘅感情都唔 ...


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 10-3-2 23:16 |只看該作者
我兩個大女,6個月就自己一間房(WHO建議BB頭6個月最好同父母同房,但不同床)
我好同意你老公嘅講法,要訓練BB獨立
小朋友太依賴到佢大個d你會好辛苦!

小朋友三歲前都同你一間房嘅,你同你老公會少咗好多c人空間!!!對你地嘅感情都唔係咁好


大宅

積分: 3630


7#
發表於 10-3-2 23:12 |只看該作者
我囝囝出世到而家都係自己一間房

教養孩童,使他走當行的路,就是到老他也不偏離。
─ 箴 22:6


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 10-3-2 17:40 |只看該作者
我都諗住唔理老公,俾囡囡張BB床放係我地間房,等佢大D再算.... 不過張BB床好似細左D,佢夜晚鐘意360度轉瞓覺,轉唔到,就喊到拆天,真係好煩!


大宅

積分: 1882

好媽媽勳章


5#
發表於 10-3-2 16:54 |只看該作者
我個仔由細到大都係自己瞓床仔, 同工人一間房, 不過佢半夜有時會醒, 醒咗會喊住要入我房同我哋一齊瞓, 直至而家2歲都係一樣... 我仲未放心俾佢瞓兒童床, 怕佢半夜起身會自己落床跌親.

其實你囡囡仲細, 同你哋一間房都冇咩問題, 不過我認為最好唔好同床.


男爵府

積分: 6497

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 我的育兒心得勳章 貓狗褓姆 夏天玩到顛 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 10-3-2 16:43 |只看該作者
我BB九個月大開始, 已經自己訓一間房. 不過佢由出世既時候都未試過同佢同床訓.
你BB細細個已經同床訓, 其實可以先試下比佢自己訓BB床, 但同你地同一間房, 咁佢半夜醒你地都可以立即知道吖.


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


3#
發表於 10-3-2 16:36 |只看該作者
慢慢嚟啦~ 不過就唔建議同大人一齊瞓, 你分床先啦~


伯爵府

積分: 16212


2#
發表於 10-3-2 16:30 |只看該作者
咁細, 點可以自己一間房呀, 我個女依家歲半多 D, 都係同我地一間房, 佢瞓 BB 床, 我都打算等佢起碼 2歲至2歲半先比佢瞓一張小童床, 上格床係姐姐.

我個女依家半夜瞓覺, 轉黎轉去, 成日將 D 被踢走晒, 已經有著睡袋.

個人認為, 1歲仲細, 應該跟大人同房睡.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo