自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 95973

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 10-3-9 12:33 |只看該作者
如題.


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


19#
發表於 10-3-10 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 95973

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 10-3-10 00:34 |只看該作者
原帖由 Charlotte_mom 於 10-3-9 16:39 發表
咁自由廣場幾時都旺d既, 你唔見咩尋人尋物, 問煮送問路post, 全部都係呢版咩

教育王國多數我day day都"蒲"下小一選校, 小學雜談, 談幼稚園同中學2版(中小幼全部撈晒), 有時岩傾咪搭2句lor, 所以我2邊都係 ...


你快啲以長老身份同高層講吓啦!!!!


翡翠宮

積分: 95973

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 10-3-10 00:31 |只看該作者
原帖由 ZZdaphne 於 10-3-9 22:25 發表
哎呀,蒲得初中多,以為你地問升中嘅資料!!


學定啦,好快咖叻!!



yes, 到時又要煩你地.


王國長老

積分: 31669

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


16#
發表於 10-3-9 22:30 |只看該作者
原帖由 kc_01k 於 10-3-9 16:33 發表


charlotte, 話時話, 我想講好耐架啦, 你認真啲聽吓吖.

我發覺唔知幾耐之前, 自從親子王國同教育王國分開之後(我諗係分開掛, 兩邊都要分別log in, 以前唔洗) 教育嗰邊明顯無咁多人回應, 以前唔係咁架, 有咩方法呢? ...


的確係有咁嘅情況


王國長老

積分: 31669

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


15#
發表於 10-3-9 22:25 |只看該作者
哎呀,蒲得初中多,以為你地問升中嘅資料!!


學定啦,好快咖叻!!


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


14#
發表於 10-3-9 16:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 95973

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 10-3-9 16:33 |只看該作者
原帖由 Charlotte_mom 於 10-3-9 16:06 發表
ZZdaphne講既係中一派位情況

如果係小一派位, 咁政府派位(自行派位+統一派位)都只包括官校同津校, 而所有私校/直資都係獨立申請的(好似考幼稚園一樣)
我又拉客先--想知多d, 請去教育王國
...


charlotte, 話時話, 我想講好耐架啦, 你認真啲聽吓吖.

我發覺唔知幾耐之前, 自從親子王國同教育王國分開之後(我諗係分開掛, 兩邊都要分別log in, 以前唔洗) 教育嗰邊明顯無咁多人回應, 以前唔係咁架, 有咩方法呢? 有時啲問題, 問咗好耐無人答不特止, 仲要好耐都係喺頭一頁, 即係成個區都無咩郁過. 呢邊問反而好快........


翡翠宮

積分: 95973

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 10-3-9 16:28 |只看該作者
原帖由 cy101 於 10-3-9 16:15 發表
咪住先各位, 樓主唔係講緊小學咩? 樓主個小朋友好似好細之喎!!!


sorry, 係我無講清楚.

唔緊要, 我都學定.


翡翠宮

積分: 95973

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 10-3-9 16:25 |只看該作者
原帖由 ZZdaphne 於 10-3-9 15:13 發表


咁即係官/津校, 係咪都有自行派位呢?

分第一和第二輪,
第二輪係參加中央派位,小學會派表,
根據志願填表,等派位,7月中公布。

都係自己去攞表?

第一輪要自己心儀嘅學校攞表或網上download,
親自交表到中學,可選兩間 ...


我係問考小學, 係咪都一樣呢? 真係唔該晒你地呀.

我真係咩都唔識


象牙宮

積分: 213603

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 10-3-9 16:15 |只看該作者
咪住先各位, 樓主唔係講緊小學咩? 樓主個小朋友好似好細之喎!!!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 10-3-9 16:11 |只看該作者
原帖由 ZZdaphne 於 10-3-9 15:30 發表



有可能係以下原因:

1)知派位嘅會放任,唔畀心機考第三次呈分試和畢業試
2)費時和直資搶學生,直資會好早收到通知

但是就苦了家長!! ...


咪住, 講緊升P1 定 F1先?
Teresa 囡囡係升P1, 無呈分喎 (same as my elder boy)
            


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 10-3-9 16:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 31669

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


7#
發表於 10-3-9 15:30 |只看該作者
原帖由 ShinTeresa 於 10-3-9 15:15 發表
1st round已經 finish 而家係樹等2nd round, 都唔明why要等到6月先知result



有可能係以下原因:

1)知派位嘅會放任,唔畀心機考第三次呈分試和畢業試
2)費時和直資搶學生,直資會好早收到通知

但是就苦了家長!!


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


6#
發表於 10-3-9 15:15 |只看該作者
1st round已經 finish 而家係樹等2nd round, 都唔明why要等到6月先知result
原帖由 ZZdaphne 於 10-3-9 15:13 發表


咁即係官/津校, 係咪都有自行派位呢?

分第一和第二輪,
第二輪係參加中央派位,小學會派表,
根據志願填表,等派位,

都係自己去攞表?

第一輪要自己心儀嘅學校攞表或網上download,
親自交表到中學,可選兩間。

想知多 ...


王國長老

積分: 31669

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


5#
發表於 10-3-9 15:13 |只看該作者
原帖由 kc_01k 於 10-3-9 12:55 發表





咁即係官/津校, 係咪都有自行派位呢? 都係自己去攞表?

我唔明呀, 請教吓我吖.


咁即係官/津校, 係咪都有自行派位呢?

分第一和第二輪,
第二輪係參加中央派位,小學會派表,
根據志願填表,等派位,7月中公布。

都係自己去攞表?

第一輪要自己心儀嘅學校攞表或網上download,
親自交表到中學,可選兩間,要interview,
都係7月中公布。



想知多些,過來教育王國啊!!(拉客

[ 本帖最後由 ZZdaphne 於 10-3-9 15:14 編輯 ]


翡翠宮

積分: 95973

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 10-3-9 12:55 |只看該作者
原帖由 cy101 於 10-3-9 12:37 發表

私校, 直資都係自己攞申請表報名面試, 官/津校大抽獎!!


原帖由 ZZdaphne 於 10-3-9 12:37 發表
官校, 有

私校, 無

直資 有部分直資有


咁即係官/津校, 係咪都有自行派位呢? 都係自己去攞表?

我唔明呀, 請教吓我吖.


王國長老

積分: 31669

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


3#
發表於 10-3-9 12:37 |只看該作者
官校, 有

私校, 無

直資 有部分直資有


象牙宮

積分: 213603

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 10-3-9 12:37 |只看該作者
原帖由 kc_01k 於 10-3-9 12:33 發表
如題.


私校, 直資都係自己攞申請表報名面試, 官/津校大抽獎!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo