自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 210


1#
發表於 10-3-11 17:55 |只看該作者
我同老公結婚前都知佢唔想生仔,但係婚後都好開心,同埋都有屋企人壓力,最近同佢講想生,俾佢鬧一餐,講到要離婚咁。係咪我唔啱呢。:-(


侯爵府

積分: 24996

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 10-3-11 23:59 |只看該作者
我個朋友都係咁, 兩年前同佢c6結婚後, 佢想生b, 佢c6好大反應話如果要生b就離婚, 不過佢地結婚前都無咩點傾, 個老公只係話遲d先考慮, 但家下仲有1-2年就高齡lu.

佢c6都用拖字訣, 而且我見佢c6超級唔鍾意小朋友, 見到都會走開那種, 所以我都覺得我朋友生仔無望.


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 10-3-11 23:44 |只看該作者
原帖由 VKwan 於 10-3-11 22:14 發表
咩說話?不如你講出來睇下幫唔幫到樓主啦。


其實我都好想知, 但佢無講我亦無追問.
,


珍珠宮

積分: 38391


20#
發表於 10-3-11 22:14 |只看該作者
原帖由 LMCK 於 10-3-11 19:52 發表
我有朋友佢兩公婆原先都唔諗住生小朋友, 因為無家人的壓力, 佢兩公婆的父母在佢地未成家之前已經仙遊左, 但男果個因為聽左佢妹一句說話, 改變左主義, 而家仔仔都4歲大了. ...
咩說話?不如你講出來睇下幫唔幫到樓主啦。


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 10-3-11 19:52 |只看該作者

回覆 1# VKwan 的文章

我有朋友佢兩公婆原先都唔諗住生小朋友, 因為無家人的壓力, 佢兩公婆的父母在佢地未成家之前已經仙遊左, 但男果個因為聽左佢妹一句說話, 改變左主義, 而家仔仔都4歲大了.
,


珍珠宮

積分: 38391


18#
發表於 10-3-11 19:23 |只看該作者
純粹個人意見,我真係覺得有左細路後個家庭同人生都幸福好多,所以我幾buy生仔,唔需要多,一個就夠啦。但同時應該有媽咪嫌照顧仔女好煩既~~


珍珠宮

積分: 38391


17#
發表於 10-3-11 19:20 |只看該作者
原帖由 jirehbeauty 於 10-3-11 19:15 發表
如果婚前巳協議話唔生,而大家都同意,到今天你因為羣眾耍生bb,就同老公話而家想生,其實你係自己想生定因為家人想生而生?如果係前者~咁點解你答應一個家庭價值唔同嘅人結婚呢?如果係後者~你好似冇咩主見咁.

再者,你唔想 ...
思想係會隨時間改變,我以前好事業型,點諗到今日自己會為個仔甘心做c9?零收入冇自我呢?或者樓主當初真係覺得冇所謂,唔知自己e+咁想要呢!做手腳固然有風險,最緊要自己諗清楚承唔承擔到。


大宅

積分: 1405


16#
發表於 10-3-11 19:15 |只看該作者
如果婚前巳協議話唔生,而大家都同意,到今天你因為羣眾耍生bb,就同老公話而家想生,其實你係自己想生定因為家人想生而生?如果係前者~咁點解你答應一個家庭價值唔同嘅人結婚呢?如果係後者~你好似冇咩主見咁.

再者,你唔想生,你同老公傾好先結婚,今日佢話因為家人話想我地有bb,咁叫你生,你會点?

仲有,我唔agree自己做手脚有bb,真係 打死狗講價咁,對方唔mind,你就lucky o羅,但對方好mind到時離婚都有....請小心!

大家靜靜再傾吓生bb的事


珍珠宮

積分: 38391


15#
發表於 10-3-11 19:14 |只看該作者
原帖由 家寶媽咪 於 10-3-11 19:06 發表
除非你老公一世都唔改變唔生的想法,致怕萬一思想一變左,頭家就好麻煩,日對夜對住個老婆係唔生得咁就會找2奶啦,除非你老公愛得你好緊要,係無左你唔得生存唔倒就話咋,生仔係男人死'月',佢6/7/80歲身體好都仲可以做人, ...
除左係男人死穴,仲係老人家死穴!我c6夠話冇所謂啦,但今時今日個仔仲緊要過我!仲有,如男人好愛你,斷估唔會為左你意外有左而離婚掛!(意外,都可以係人為疏忽引起既)


禁止訪問

積分: 1414


14#
發表於 10-3-11 19:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 10-3-11 18:55 |只看該作者
如果婚前係講明話唔生,你都okay 既,e + 又話要。。。 真係有d 打死狗講價咁,比我都 angry


珍珠宮

積分: 38391


12#
發表於 10-3-11 18:55 |只看該作者
原帖由 麻蓉包 於 10-3-11 18:41 發表


我都唔細架啦,但驚搞到要離婚
又未必,聽講方中信都由好抗拒到好錫個女架,一見到個bb就唔同架啦,最多你到時唔好要求佢幫手湊b,盡量唔煩到佢囉。


珍珠宮

積分: 38391


11#
發表於 10-3-11 18:52 |只看該作者
原帖由 家寶媽咪 於 10-3-11 18:33 發表
我意見係睇你幾多歲啦,如果你年齡仲可以等吓,就由得你老公,如果你年齡大,就快D大肚啦,以免到時你高齡/高齡左好耐,佢先黎話要生你就幣,男人好易比佢身邊D朋友改變想法,見人地生左個仔/女,比令一D人讚勁喎生左個仔/女, ...
That's the point!男人又真係會變架喎,但女人唔等得,一陣到佢想要而自己又生唔出,釀成去搵29的藉口就比佢玩死!


禁止訪問

積分: 1414


10#
發表於 10-3-11 18:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 210


9#
發表於 10-3-11 18:41 |只看該作者
原帖由 家寶媽咪 於 10-3-11 18:33 發表
我意見係睇你幾多歲啦,如果你年齡仲可以等吓,就由得你老公,如果你年齡大,就快D大肚啦,以免到時你高齡/高齡左好耐,佢先黎話要生你就幣,男人好易比佢身邊D朋友改變想法,見人地生左個仔/女,比令一D人讚勁喎生左個仔/女, ...


我都唔細架啦,但驚搞到要離婚


禁止訪問

積分: 1414


8#
發表於 10-3-11 18:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 708


7#
發表於 10-3-11 18:23 |只看該作者
人的心態會隨著時間不停改變, never say never!

我老公識我時, 表明自己係"不婚主義者", 堅持獨身最好, 點之, 拍拖三年後我地結左婚.

之後老公又話唔想生仔, 但過左幾年 (當時他三十頭), 身邊的同學, 朋友, 表哥表弟個個都生仔, 約你出街時間少左, 周邊的話題全部同湊仔有關. 有些食食下飯趕住返屋企湊仔, 甚至帶埋bb出黎......群眾壓力+羊群心理, 都係我老公最後改變的原因. 而家他簡直係住家男人, 肥左20磅, 仲周圍勸人早D生最好.


洋房

積分: 210


6#
發表於 10-3-11 18:20 |只看該作者
多謝大家既回應,老公唔想生都係怕責任大,同埋要改變宜家的生活,不過都好強硬,冇法啦


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 10-3-11 18:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


4#
發表於 10-3-11 18:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo