自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2556


1#
發表於 10-3-13 10:57 |只看該作者
未聽過阿仔提佢個名, 可能唔熟, 係唔係都應該去, 等阿仔可以同其他同學仔多D溝通?


大宅

積分: 4860


20#
發表於 10-3-14 09:41 |只看該作者


侯爵府

積分: 20878

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 10-3-14 01:07 |只看該作者
有時間,應該去


男爵府

積分: 5457


18#
發表於 10-3-14 00:58 |只看該作者
梗係去喇...

想當年大女小一,二班同學就係輪流開生日會, 小朋友有小朋友玩, 我地班家長就坐埋一邊自己開家長會, 聽到唔少野, 知道多好多永遠唔會在小朋友口中聽到的野...
呢班家長大家Keep得好好, 因為我後來要返工, 少左番學校幫手, 當想知道一d學校的(八卦)事, 都係要靠以前識落的家長才知道多dd.


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


17#
發表於 10-3-14 00:48 |只看該作者
讀緊小二時,有個同學請我去佢生日會,但我媽唔比,佢成日覺得去人地屋企好危險.
同學好失望,仲嬲左我好耐,話我無信用.
而家大個左諗番呢件事, 始終唔明點解細個成日被禁止去呢d同學之間既活動.
到而家自己有小朋友,我既睇法係,盡量都比小朋友多接觸人,多同同學溝通,幫助佢學識點同人相處.


大宅

積分: 2019

好媽媽勳章


16#
發表於 10-3-14 00:45 |只看該作者
去啦, 之前唔熟, 玩完米熟囖 ^^


男爵府

積分: 5707


15#
發表於 10-3-14 00:40 |只看該作者
我都會去,就係唔熟更加要去,見多幾次就熟啦!


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


14#
發表於 10-3-14 00:01 |只看該作者
我會去,小朋友一齊玩,家長可以傾下計


禁止發言

積分: 14500

好媽媽勳章


13#
發表於 10-3-14 00:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 10-3-13 23:59 |只看該作者
我會去


男爵府

積分: 5171

醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 10-3-13 23:43 |只看該作者
我都會去, 小朋友社交嘛!


子爵府

積分: 11752


10#
發表於 10-3-13 23:28 |只看該作者
sure go la


男爵府

積分: 7342


9#
發表於 10-3-13 23:15 |只看該作者
y not ? 撞期有其他野學或者真係抽唔到時間就無辦法啫

[ 本帖最後由 大頭蝦 於 10-3-13 23:16 編輯 ]



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 10-3-13 22:57 |只看該作者
應該去


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 10-3-13 22:15 |只看該作者
我一定會去, 因為有機會見下佢 D 同學仔及其他家長, 同埋小朋友又可以去玩下, 不錯!!!


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 10-3-13 22:08 |只看該作者
會唔會諗得太多? 大人幫小朋友搞生日會, 都係想一班人玩開心d. 何況小朋友既野, 玩幾次就會一齊玩. 何況有機會俾佢去玩, 咪一齊去囉.


大宅

積分: 4520

好媽媽勳章


5#
發表於 10-3-13 12:15 |只看該作者
有時間既一定去~唔去又點認識下新朋友呢=]


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 10-3-13 11:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10055

醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-3-13 11:21 |只看該作者
我剛剛請同學仔去我仔生日會,是否你呢?

我只是想搵個借口等 d 同學仔可以玩吓,輕鬆吓.如果係, 請你地都嚟啦!






原帖由 咕咕豬 於 10-3-13 10:57 發表
未聽過阿仔提佢個名, 可能唔熟, 係唔係都應該去, 等阿仔可以同其他同學仔多D溝通?


大宅

積分: 4771

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 10-3-13 11:10 |只看該作者
比我會去, 除非囝囝真係話唔想去.
同埋, 人哋請得我, 我一定會比面. 就算同呢個同學唔熟, 都係一個好機會見吓其他同學仔呢.
http://b4.lilypie.com/G4Wjp8.png

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo