自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 6587


1#
發表於 10-3-13 19:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 938

醒目開學勳章


16#
發表於 10-3-14 10:48 |只看該作者
上次叫 KFC D 咖喱汁倒瀉晒,叫佢換過 15 min 就補番,但聽電話嘅態度就好差,個外賣速遞話依家聽電話嘅人全部北移晒所以就差 D 喎。

原帖由 susi1024169 於 10-3-13 23:55 發表
kfc最差係叫外賣聽電話果d,上次講曬粗口鬧我c6,又話唔送我地呢度,但明明係送嫁wo,呢個外賣電話打4次去,得1次係成功,但就無試過送漏野
反而m記試過送漏張遊戲卡同茄汁,c6竟然都打去叫人再送過黎,果個人真係再送wo,都 ...


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


15#
發表於 10-3-13 23:55 |只看該作者
kfc最差係叫外賣聽電話果d,上次講曬粗口鬧我c6,又話唔送我地呢度,但明明係送嫁wo,呢個外賣電話打4次去,得1次係成功,但就無試過送漏野
反而m記試過送漏張遊戲卡同茄汁,c6竟然都打去叫人再送過黎,果個人真係再送wo,都算係咁啦,不過m記外賣d薯仔好難食......


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


14#
發表於 10-3-13 23:47 |只看該作者
原帖由 nicki 於 10-3-13 19:11 發表
1個月前打電話去元朗KFC叫外賣, 叫八件雞送少四件..叫佢補返3個鐘都送唔到來..
上個禮拜叫厚切雞扒飯, 盒飯居然無雞扒, 打去問佢仲話下次補返得唔得?下次俾個官你做!! ...
嘩, 你真係黑仔到黑無可黑mouth:

網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 10-3-13 23:01 |只看該作者
唔係KFC先係咁,我係老麥叫早晨全餐,無咗塊豬柳都試過!


洋房

積分: 199


12#
發表於 10-3-13 22:57 |只看該作者

水準很差

原帖由 nicki 於 10-3-13 19:11 發表
1個月前打電話去元朗KFC叫外賣, 叫八件雞送少四件..叫佢補返3個鐘都送唔到來..
上個禮拜叫厚切雞扒飯, 盒飯居然無雞扒, 打去問佢仲話下次補返得唔得?下次俾個官你做!! ...


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 10-3-13 22:54 |只看該作者
kfc嘅員工好似游 咁,堂食都會漏野,做野又慢,外賣自取要點清哂先好走,因為多數漏咁d


洋房

積分: 187


10#
發表於 10-3-13 22:17 |只看該作者
就算堂食有時佢地都執少野比客啦....所以叫桶雞都要數下.........


大宅

積分: 1822

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-3-13 21:00 |只看該作者
我未試過送外送


水晶宮

積分: 59166


8#
發表於 10-3-13 20:36 |只看該作者
咁搞笑…
我呢邊 外送 都ok架wo
準時到,同埋一定熱…
間唔中有羅少左野黎 都會好快送番…


大宅

積分: 1415


7#
發表於 10-3-13 20:20 |只看該作者
我係八鄉,差不多每個月至少order KFC一次,每次到貨約一個鐘,算OK!
早期都試過送漏一份食品(忘了是什麼),不過,補送了3件葡cart給我!!


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 10-3-13 20:17 |只看該作者
之從上次垃圾雞事件之後,從未order過


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 10-3-13 19:56 |只看該作者
原帖由 nicki 於 10-3-13 19:11 發表
1個月前打電話去元朗KFC叫外賣, 叫八件雞送少四件..叫佢補返3個鐘都送唔到來..
上個禮拜叫厚切雞扒飯, 盒飯居然無雞扒, 打去問佢仲話下次補返得唔得?下次俾個官你做!! ...



咁都得


男爵府

積分: 7211


4#
發表於 10-3-13 19:51 |只看該作者
我試過BOOK麥記,打電話個時話最遲一個鍾,咁真係啱啱一個鍾,又係貨不對版,而且冇堂食嘅好食,我唸我地以後都唔會有第二次架喇


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


3#
發表於 10-3-13 19:46 |只看該作者
我只會去店買外賣,等佢送黎,餓C
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 10-3-13 19:19 |只看該作者
原帖由 nicki 於 10-3-13 19:11 發表
1個月前打電話去元朗KFC叫外賣, 叫八件雞送少四件..叫佢補返3個鐘都送唔到來..
上個禮拜叫厚切雞扒飯, 盒飯居然無雞扒, 打去問佢仲話下次補返得唔得?下次俾個官你做!! ...
我第1次 order, 等到差不多餓死都未到, 之後冇再order了

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo