在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1272


1#
發表於 10-3-14 23:31 |只看該作者
返工又忙, 回家又要湊仔. 我班朋友當中多數唔生bb, 搞到自己既仔女無咩同年紀小朋友來往. 我唯有去識網上媽媽, 比我識到啦, 始終網上唔同自己朋友, 成班好現實. 有荀野介紹時就同妳聯絡. 知道無荀野時, 就咩都唔預我, 玩完又要向妳提起有幾好玩. 仲share相片比妳睇, 妳地都去完咯, 我個心真係好唔開心.

佢地有些人仲講到明, 為左仔女有多個朋友先識既. 仲話, 識個搞手咪得咯, 其他人駛咩識呀 可能我內向, 少話題. 又做唔到搞手. 加上返工常加班, 何來有時間走去搵著數野益心佢地呢? 我都唔明佢地何來咁多時間唔駛湊仔及返工做野嗎?

學校既家長我又好難識. 少接放學, 有時抽空接放學, 主動同人打下招呼. 人家又好冷淡唔同妳講野, 唉....

自己朋友無仔女, 叫佢地出來玩, 佢地都覺悶. 始終人家無細路仔, 網上媽媽及同學仔媽媽又難識到投契. 我覺得生完仔女後. 自己真係咩朋友都無晒咁, 好孤單


大宅

積分: 1895


27#
發表於 10-4-14 14:10 |只看該作者
唔值得為一些唔識嘅人而煩惱,令自己唔開心。你需要調整一下心態及思想。我以前都係成大班朋友,而家咪得一個人!不過有了呀B後已無時間諗這些無謂野。

最後想說,這幾年才明白交朋友是要講緣份,而且是有時限的,有expiry date。


大宅

積分: 1272


26#
發表於 10-4-4 23:08 |只看該作者
thanks Adachow1103

yes, 呢堆人都唔預自己既, 都無謂再"痴"埋佢地. 亦都唔學此佢地返工唔駛做, 放工唔駛淚仔

我已主動識過另外幾個網上朋友, 但真係好難, 盡力去搵資料, 搵節目, 問佢地, 就話唔得, 得既約好左呢, 又話到時入去見面等啦, 仔女病時唔去得, 唔緊要, 咪早點通知我唔去得, 係要我當日打電話問, 先話仔女昨日病左啦, 唔去了. 咁可以昨日通知我呢~我仲執定晒野添~


原來找一兩個媽媽朋友都咁困難, 唉~~無錯, 我班好朋友個個都唔生, 唉..對我來講真的很困難


複式洋房

積分: 292


25#
發表於 10-3-21 13:07 |只看該作者

回覆 23# kantanjin 的文章

睇咁耐, 其實可能你有小朋友O既朋友唔多, 親友及先生咁唔多可同你SHARE 你先咁想識多D MAMA 朋友啫, 但其實你唔需要太過介懷呀, 佢地唔搵你, 唔啱傾你咪又唔好理佢地囉, 佢地有咩咁巴閉啫, 冇謂令自已唔開心, 網上識朋友唔難,好快就識到同自己啱KEY O既朋友~唔好氣餒呀!!!!!開心D,多D同BB玩放多D心機時間俾佢咁先值得呢~HEHEHEH


大宅

積分: 1272


24#
發表於 10-3-20 23:25 |只看該作者
原帖由 prettyfish 於 10-3-20 00:22 發表
我係在職媽媽, 我都有呢個問題呀, 之前都join過一0的大型0既function, 可能性格問題, 埋唔到堆, 之後都無同其他媽媽聯絡, 但我又無乜所謂, 而家阿仔返學, 由得佢自己去識朋友仔囉, 我發覺人大左要去維繫一0的新0既友 ...


謝謝, 我都同妳一樣,但仍要向妳學習中 (妳既睇得開)


大宅

積分: 1272


23#
發表於 10-3-20 23:23 |只看該作者
原帖由 cherilau 於 10-3-20 11:11 發表
其實我都有好多朋友都係結了婚, 又有孩子, 但係要約會出來的時間真係不多, 因為大家平日要番工, 到假期又要去見公公婆婆爺爺麻麻.
不過我個性外向好動, 所以會主動約朋友及囡囡的同學家長出來玩.
要同囝囝囡囡d同學 ...


我都有約網上媽媽一齊玩, 搵一兩個叫做傾得埋啦. 當然人地話有時間出來玩. 講就咁講咯, 但倒頭來, 可能我被動啦, 我要鼓氣勇氣去約佢地, 佢地就話問下先遲些覆, 根住唔覆, 咁我都要禮貌上再問一問既 (心都知唔去架啦) 一係唔聽飛去留言, 一係話唔得呵, 下次先啦~~

有時好無引, 可能我被動人地覺我悶掛

自問佢地仔女唔舒服, 我都有問侯一聲, 有好野見到岩既, 都share比佢地知, 當時佢地又好感激不盡, 但倒頭來要去玩時就...唉~正如呢到有些媽媽回應時都叫我, 唔好太在意. 將來一定識到既志同道合既人,

自己都幾失敗呢


大宅

積分: 1272


22#
發表於 10-3-20 23:16 |只看該作者
原帖由 2SonsMom 於 10-3-20 10:13 發表
原來吾止自已覺得寂寞,朋友真是要講緣份,單身時會同一樣係單身既朋友傾心事,行街,未婚前會一班人去玩,婚後有左小朋友,仍然冇拍拖既好朋友會變得生疏,甚至疏遠你,話估我要湊仔吾會得閑,其他玩開既朋友有節目時推得幾 ...


yes, 以前有朋友都話過, 結左婚好似無晒朋友, 原來家陣連生埋仔女後更甚添, 真係要等到仔女升中後, 先會有自己既時間去約朋友?

有時, 我都覺得有點寂寞


大宅

積分: 2269


21#
發表於 10-3-20 11:11 |只看該作者
其實我都有好多朋友都係結了婚, 又有孩子, 但係要約會出來的時間真係不多, 因為大家平日要番工, 到假期又要去見公公婆婆爺爺麻麻.
不過我個性外向好動, 所以會主動約朋友及囡囡的同學家長出來玩.
要同囝囝囡囡d同學家長做朋友不難, 最緊要你能爭取時間一放工就帶囝囝囡囡去公園同佢d同學仔玩,再向佢地d媽咪打吓招呼. 日子夠了就會成為朋友.
而每日我送囡囡番學的時候都會留多幾分鐘留意下囡囡的同學及主動向d家長禮貌笑容及打招呼, 日子夠了佢地會好樂意同你交談及做朋友. (如果你都能做到的話, 相信你都會有好多朋友)
Hello ! 我叫Jodie~


別墅

積分: 600


20#
發表於 10-3-20 10:13 |只看該作者
原來吾止自已覺得寂寞,朋友真是要講緣份,單身時會同一樣係單身既朋友傾心事,行街,未婚前會一班人去玩,婚後有左小朋友,仍然冇拍拖既好朋友會變得生疏,甚至疏遠你,話估我要湊仔吾會得閑,其他玩開既朋友有節目時推得幾次,亦吾再搵你,只會間中出來食下dinner. 剩下大家都結了婚有小朋友的都是電聯多,其實自已又真係先顧小朋友, Sat & Sun 一定family day. 平日放工都趕快回家,冇時間同人建立友誼,或者等小朋友大左有佢地自已的生活圈子,我就可以找朋友.而家既朋友係老公,仔仔同家人.


男爵府

積分: 7447

畀面勳章


19#
發表於 10-3-20 00:22 |只看該作者
我係在職媽媽, 我都有呢個問題呀, 之前都join過一0的大型0既function, 可能性格問題, 埋唔到堆, 之後都無同其他媽媽聯絡, 但我又無乜所謂, 而家阿仔返學, 由得佢自己去識朋友仔囉, 我發覺人大左要去維繫一0的新0既友誼係好難0既事, 我都唔會勉強自己特別去識一0的媽媽朋友, 順其自然就最好了.


大宅

積分: 1272


18#
發表於 10-3-20 00:07 |只看該作者
原帖由 boobecky 於 10-3-19 09:26 發表
係呀, 你都講得啱架, 細路仔其實有爸爸媽媽肯帶下佢去公園, 玩下食下野, 佢地已經好開心
至於有無朋友仔, 好似言之尚早...

另外, 同學仔媽咪呢d野, 其實同你上網識人道理人樣, 都係要擺時間落去, 有時間d人咪容易識 ...


謝謝妳既意見.

係架. 事實日日接放學既話都會識到相熟一至兩個媽媽既. 無錯都係同網上媽媽一樣, 有時間就有朋友做, 無時間就out !

我都好想同親人及朋友gathering, 奈何朋友無仔女多, 親人又成日話唔得閒. 所以先有感而發.

Anyway, tks ~


大宅

積分: 1272


17#
發表於 10-3-20 00:03 |只看該作者
原帖由 lam0903 於 10-3-19 10:23 發表
我覺得與妳很相似, 返工又忙, 回家又要湊仔. 我班朋友當中都有小朋友, 不過她們都是全職媽媽, 所以需從前是很要好的朋友, 但現在, 而且大家教小朋友方式有點不同, 另外同學仔媽媽, 我們都有寒暄幾句, 不過我其 ...


妳朋友有仔女咪好咯,我大部份朋友都唔生, 我老公又返shift, family day較少咯.

另外我有位舊同學有女, 佢個女都大個, 但如妳說,大家教既方式唔同, 我都怕左佢個女, 唉...我都明白妳所講既野.


男爵府

積分: 7003


16#
發表於 10-3-19 11:55 |只看該作者
我現在想, 待小朋友大點, 我便去興趣班, 識d志趣相投的人做朋友, 期待中


大宅

積分: 3675

好媽媽勳章


15#
發表於 10-3-19 11:25 |只看該作者
小朋友返左學大d自然有佢地圈子架, 唔使太在意bb時幫佢地找朋友

我成日覺得一多女人圍埋就是非多(如不太熟更加唔會social), 有幾個可真係做到朋友, 我鍾意同番自己好朋友 / 親人gathering....


男爵府

積分: 9887

好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋


14#
發表於 10-3-19 11:03 |只看該作者
我地在職媽媽真系時間有限, 一放工放假都要親子啦, 無時間social, 唯有系BK soical啦!


男爵府

積分: 7003


13#
發表於 10-3-19 10:23 |只看該作者

回覆 1# kantanjin 的文章

我覺得與妳很相似, 返工又忙, 回家又要湊仔. 我班朋友當中都有小朋友, 不過她們都是全職媽媽, 所以需從前是很要好的朋友, 但現在, 而且大家教小朋友方式有點不同, 另外同學仔媽媽, 我們都有寒暄幾句, 不過我其實是很想多交留, 可惜, 不會如我所想, 我唯一較好的是我們每個星期天都可family day, 而且我是有兩個小朋友, 所以她們都很enjoy.


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


12#
發表於 10-3-19 09:26 |只看該作者
係呀, 你都講得啱架, 細路仔其實有爸爸媽媽肯帶下佢去公園, 玩下食下野, 佢地已經好開心
至於有無朋友仔, 好似言之尚早...

另外, 同學仔媽咪呢d野, 其實同你上網識人道理人樣, 都係要擺時間落去, 有時間d人咪容易識到朋友囉
好似我地呢d在職媽媽係難d架啦 , 但又唔需要太在意既



原帖由 kantanjin 於 10-3-19 00:50 發表


多謝妳既意見分析.

但係學校, 可能佢地仲細啦. 我見到細路個個都玩得開心. 但父母就串唔同妳傾計. 有點唔開心. 因為想與同學仔既父母溝通一下~

真係睇緣份, 其實細路仔只係愛同爸媽去公園玩一餐. 唔識既人佢都 ...


大宅

積分: 1272


11#
發表於 10-3-19 00:50 |只看該作者
原帖由 boobecky 於 10-3-18 11:59 發表
其實,我就覺得, fd唔fd到好睇緣份,同埋都好睇個人性格, 有d人好鍾意埋堆,搞小圈子,但有d人慢熱就比人內向感覺
d人係大圍活動fd咗,好自然會走埋一堆架啦, 其實如果唔啱傾,我會情願唔出席嗰d大圍活動
我又唔覺得小朋友 ...


多謝妳既意見分析.

但係學校, 可能佢地仲細啦. 我見到細路個個都玩得開心. 但父母就串唔同妳傾計. 有點唔開心. 因為想與同學仔既父母溝通一下~

真係睇緣份, 其實細路仔只係愛同爸媽去公園玩一餐. 唔識既人佢都玩得好開心. 我家陣都多數去樓下公園算數.


大宅

積分: 1272


10#
發表於 10-3-19 00:45 |只看該作者
原帖由 小曳人 於 10-3-18 12:47 發表
其實就算有時約出嚟, 我都覺得煩.. 個個小朋友嘅習慣都唔同, 我個仔唔瞓會發癲, 但係出親街就唔願瞓, 所以約親pm就唔好預我, 我要一早出動嘅, 但係好多人就瞓到10點, 要11-12點先出門口.. 點就呢?!
我隻佬又唔鍾意so ...


哈哈, 我仔仔就扭擦牙, 扭著衫, 扭呢樣扭個樣加埋都成一小時都出唔到門口, 無錯呀, 我都好少亦都唔敢去主動約人, 廢事遲到令人等.


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


9#
發表於 10-3-18 12:47 |只看該作者
其實就算有時約出嚟, 我都覺得煩.. 個個小朋友嘅習慣都唔同, 我個仔唔瞓會發癲, 但係出親街就唔願瞓, 所以約親pm就唔好預我, 我要一早出動嘅, 但係好多人就瞓到10點, 要11-12點先出門口.. 點就呢?!
我隻佬又唔鍾意social.. 唔鍾意見到一大班人嘅.. 所以拒絕人多咗就自然無人搵啦..


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo