自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2381

好媽媽勳章


1#
發表於 10-3-29 11:33 |只看該作者
乜都叫我做!!我負責開d已經唔少野,做完自己既仲要再埋人地尾,諗住有得攤抖下,又再質大野俾我做.........我真係嬲到爆呀.......老細心情靚時就話"咁你做得好呀嘛"心情唔靚訧"你咪嘈啦".....

我真係好嬲呀......永遠都係咁......能力差d永遠都唔x敢俾野佢地做......佢地永遠都咁得閒......又要白養佢地幾年.........等佢地做夠年資先炒又有得賠一筆......pk我做咁耐辭職又唔抵......但佢地又一定唔會炒我.........我真係好la嬲.........嬲到爆呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://hk.myblog.yahoo.com/mickjunior318


男爵府

積分: 9775


9#
發表於 10-3-29 13:44 |只看該作者
嘩.....乜d情況咁似我既.

只可以話你比人地做得到野囉!!

d老細緊係唔會搵d笨人做野架啦!

做錯佢又要再跟多幾次.

搵個做到野既,佢就可以慳返時間唔駛煩.

果d笨人係可以擺到明,"我係得閒呀!"
做一個c9唔係易事.


伯爵府

積分: 17321

好媽媽勳章


8#
發表於 10-3-29 12:41 |只看該作者
原帖由 kc_01k 於 10-3-29 11:36 發表
唔好話老細啦, 連呀HEAD都比面色人睇架啦, 一諗到咁, 我淨係會諗, 唔好比我中六合彩, 一嘢再比面色我睇, 就即時企身唔撈喇, 你做X埋佢, 轉身就走, 人工都唔要, 嘩, 幾型呀. ...

我亞頭都係啦(佢係我個c6個friend嘅老婆),點知相處落先知佢係嗰d做大家姐嘅性格,所以我依家都唔同佢講嘢(only早晨同拜拜)同埋都搵緊新工&好勤力買六合彩.


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


7#
發表於 10-3-29 11:46 |只看該作者
我和你一样.....
我好明白
同酬不同工

---生命無價,請支持領養---


大宅

積分: 2381

好媽媽勳章


6#
發表於 10-3-29 11:46 |只看該作者
最嬲係佢廢你又唔唔係第一日知..........佢大話精你又知..........但又由得佢擺度斗人工.........係都要擺夠佢幾年先炒佢............賠十幾粒呀............好嬲呀..........咁你即係明益佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

原帖由 ShinTeresa 於 10-3-29 11:43 發表
我呢度米又係, 做得野既就係甘比野你做, 冇能廢個d 就乜都唔晒做仲要人工高高wor 幾唔fair 米証明個老細都係廢law
http://hk.myblog.yahoo.com/mickjunior318


大宅

積分: 2381

好媽媽勳章


5#
發表於 10-3-29 11:44 |只看該作者
公司走左兩個同事....呢個時間扭計好似好賤咁.....唉.....我又做唔出.....

仲有......我呢個位好尷尬.....一扭就要升職.....我同我老細講過打死都唔升......因為一升要開多好多好長好無謂既會......少左好多時間陪仔.......

好嬲呀!!!!!!!!!!!!!!!!我要去買六合彩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

原帖由 54heima 於 10-3-29 11:40 發表
甘幫得手...應該紐計加人工啦...我老公個夥計...考左個會計牌...加左20%人工比巨...老细都系加10%ZAR...
http://hk.myblog.yahoo.com/mickjunior318


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


4#
發表於 10-3-29 11:43 |只看該作者
我呢度米又係, 做得野既就係甘比野你做, 冇能廢個d 就乜都唔晒做仲要人工高高wor 幾唔fair 米証明個老細都係廢law
原帖由 MC陳師奶 於 10-3-29 11:33 發表
乜都叫我做!!我負責開d已經唔少野,做完自己既仲要再埋人地尾,諗住有得攤抖下,又再質大野俾我做.........我真係嬲到爆呀.......老細心情靚時就話"咁你做得好呀嘛"心情唔靚訧"你咪嘈啦".....

我真係好嬲呀......永遠都 ...


水晶宮

積分: 55644


3#
發表於 10-3-29 11:40 |只看該作者
甘幫得手...應該紐計加人工啦...我老公個夥計...考左個會計牌...加左20%人工比巨...老细都系加10%ZAR...
少奶奶的身份,丫頭的命...


翡翠宮

積分: 95992

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 10-3-29 11:36 |只看該作者
唔好話老細啦, 連呀HEAD都比面色人睇架啦, 一諗到咁, 我淨係會諗, 唔好比我中六合彩, 一嘢再比面色我睇, 就即時企身唔撈喇, 你做X埋佢, 轉身就走, 人工都唔要, 嘩, 幾型呀.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo