跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4442


1#
發表於 10-3-30 13:32 |只看該作者
我個仔係09年5月出世,到2011年9月就2歲3個幾月,係咪即係可以讀N1? 唔好意思,新手媽咪,嘜都唔識。而家開始睇定d資料,有冇其他09出世嘅bb媽媽,大家一齊傾吓、交流吓啦,真係覺得有d無從入手。


禁止發言

積分: 55


79#
發表於 10-10-6 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3364


78#
發表於 10-5-10 12:56 |只看該作者
15個月...你教咩佢都開始有feedback...睇到倘進程....真係幾開心...咁就更加有動夸去教.....
library...我未試過.不過我諗係要keep quiet唔係真係可以大叫大嘈...但我諗兒童館會鬆d...因為細路仔細...大家嘅容忍度都高d嘅....所以我諗ok可以試吓....唔得咪即走囉...hahaha

原帖由 ShaShaB 於 10-5-7 18:45 發表


^^ 好呀!!! 睇完你講既野~~~我清楚左好多呀~~我都好認同你既講法!!!我會搵下多D資料~~因為BB宜家學野都快左好多,同佢講幾次眼,鼻鼻佢就識指返出黎!!真係一個好好既學習時機呀!!!
如果去圖書館唔係要靜嗎??@@
我自 ...


子爵府

積分: 11617

畀面勳章 大廚勳章


77#
發表於 10-5-7 18:45 |只看該作者
原帖由 viwa29 於 10-5-4 11:43 發表
係呀...真係唔會兩全其美架...健康院d姑娘梗係咁講啦...但我自己又覺得3歲返學都多菌架...只係早d去接觸定遲d去接觸...佢地都有佢地嘅道理...但佢地話學野遲d大把機會..呢d好大路說法...如果你有睇開育兒書or上bk多, ...


^^ 好呀!!! 睇完你講既野~~~我清楚左好多呀~~我都好認同你既講法!!!我會搵下多D資料~~因為BB宜家學野都快左好多,同佢講幾次眼,鼻鼻佢就識指返出黎!!真係一個好好既學習時機呀!!!
如果去圖書館唔係要靜嗎??@@
我自己以前都好中意去圖書館借書睇...不過就冇留意到小朋友圖書館係咪可以嘈~~不過好似有小小印象,好似係有好多小朋友叫同玩~~但係又有好多乖乖地睇書~~哈哈^^


大宅

積分: 3364


76#
發表於 10-5-5 16:18 |只看該作者
你估啱左...hehe...

去到條link都開唔到個file...不過我之前都係去呢個website度睇過吓....


大宅

積分: 4442


75#
發表於 10-5-5 13:18 |只看該作者
sorry, 整唔到條link過嚟,你可以去click幼兒服務資料,跟住你會見到"服務類別"的幼稚園暨幼兒中心,係個度就會見到每區有咩幼稚園係有埋幼兒園。


大宅

積分: 4442


74#
發表於 10-5-5 13:13 |只看該作者
http://www.swd.gov.hk/doc/family ... h%20Kindergarten%20(280210).pdf

try again


大宅

積分: 4442


73#
發表於 10-5-5 13:12 |只看該作者
http://www.swd.gov.hk/doc/family ... h%20Kindergarten%20(280210).pdf
呢個會清楚d


大宅

積分: 4442


72#
發表於 10-5-5 13:10 |只看該作者
你有冇參考吓下列資料呀,我都係係度睇吓邊d幼稚園有幼兒園咋
http://chsc.edb.hkedcity.net/kindergarten/index.php
係呢,你係咪住大興花園呀? 因為見你之前係另一個topic(大興花園好冇住)個度留過言。

引用:

原帖由 viwa29 於 10-5-5 10:52 發表
唉,n1度度都貴呀...無辦法啦....其實我無咩睇過學校課程架...因諗住n1啫....我暫時都未好有研究..哈哈...不過因為屯門區好似唔太多幼稚園有nursery.....驚無位呀....我屋企近啟思.....所以暫時諗住咩都報住先咋..... ...


大宅

積分: 3364


71#
發表於 10-5-5 10:52 |只看該作者
唉,n1度度都貴呀...無辦法啦....其實我無咩睇過學校課程架...因諗住n1啫....我暫時都未好有研究..哈哈...不過因為屯門區好似唔太多幼稚園有nursery.....驚無位呀....我屋企近啟思.....所以暫時諗住咩都報住先咋.....不過新墟好似有間..我唔like佢一出黎就係馬路...我唔會諗囉....

原帖由 ShingYan1 於 10-5-5 08:30 發表
係呀,我自己都覺得咁細個就要比佢返全日,好似好慘咁(純粹個人意見),所以都係prefer半日。
啟思呀,都幾貴嫁喎,同埋係網上睇到有d媽媽話佢地嘅課程比較淺。

...


大宅

積分: 4442


70#
發表於 10-5-5 08:32 |只看該作者
多謝你嘅分享。:)

原帖由 peacekamen 於 10-5-5 07:52 發表
各位家長你地好, 我囡囡0810出生, 今年年頭幫佢報左N1, 係仁愛堂田家炳, 因為近屋企而且又係番全日, 所以即刻比留位費....11月開學 (因為要夠24個月大,才可讀書)K1再轉另一間..
K1 - 已經睇緊, 留意派表同收表時間
P ...


大宅

積分: 4442


69#
發表於 10-5-5 08:30 |只看該作者
係呀,我自己都覺得咁細個就要比佢返全日,好似好慘咁(純粹個人意見),所以都係prefer半日。
啟思呀,都幾貴嫁喎,同埋係網上睇到有d媽媽話佢地嘅課程比較淺。

原帖由 viwa29 於 10-5-4 14:45 發表
我都係prefer半日...一來全日都好貴,二來全日又有d唔捨得...咁細個就要離開屋企咁耐...返全日都係下午瞓覺啫...咁不如返屋企舒服d咁...不過我照報安定果間只係因為報佢playgroup要填form..咁老師話可以排埋n1..咁我 ...


別墅

積分: 670


68#
發表於 10-5-5 07:52 |只看該作者
各位家長你地好, 我囡囡0810出生, 今年年頭幫佢報左N1, 係仁愛堂田家炳, 因為近屋企而且又係番全日, 所以即刻比留位費....11月開學 (因為要夠24個月大,才可讀書)K1再轉另一間..
K1 - 已經睇緊, 留意派表同收表時間
PLAYGROUP- 有比囡囡返...


複式洋房

積分: 426


67#
發表於 10-5-4 17:09 |只看該作者
我大仔快2.5歲, 都係全職媽媽, 冇讀n1呀! 佢係細仔好難揾, 咁佢差唔多2歲我就帶佢返playgroup, 之後就係佢上開playgroup果間報咗學前班, 其實同n1差唔多, 都係佢自己上, 每星期3堂& 3hrs, 都ok! 唔駛太辛苦~
原帖由 ShaShaB 於 10-5-1 09:30 發表


咁你都講得好岩~~~我係全職媽媽,如果陪bb上playgroup,咁可行嗎????@@


大宅

積分: 3364


66#
發表於 10-5-4 14:51 |只看該作者
$1200十堂

原帖由 kk2008 於 10-5-4 13:20 發表
安定幼兒學校PLAYGROUP, 有幾多堂? 幾錢?


大宅

積分: 3364


65#
發表於 10-5-4 14:45 |只看該作者
我都係prefer半日...一來全日都好貴,二來全日又有d唔捨得...咁細個就要離開屋企咁耐...返全日都係下午瞓覺啫...咁不如返屋企舒服d咁...不過我照報安定果間只係因為報佢playgroup要填form..咁老師話可以排埋n1..咁我先順便排埋咋...又驚今年多人報無咩位...報左先到時再算咋....

我上啟思個網...3月有個開放..miss左喇...同每年9月接受報名喎.....

原帖由 ShingYan1 於 10-5-4 13:06 發表
我諗住幫我個仔報半日N1咋,你呢?


大宅

積分: 3364


64#
發表於 10-5-4 14:38 |只看該作者
我同你都似喎...我99响我屋企湊囝囝..佢都係星期五走..一係返自己屋企抖一係去佢個女果邊睇佢d外孫...星期日晚返來...之前我唔鍾意佢成日stay响度...佢都會weekday有時返屋企...不過後尾都覺得無咩分別...同c6同我有一排take turn唔舒服咁佢就一路留响度至演變成而家fri先走嘅pattern....

原帖由 ShingYan1 於 10-5-4 13:05 發表
好,冇問題呀,大家share吓囉,係呢? 你夜晚係咪自己湊番呀? 我呢就我媽媽係我屋企住幫我湊囉,逢星期五晚佢會放假番自己屋企,星期日晚就會番嚟喇。

...


子爵府

積分: 13171

好媽媽勳章


63#
發表於 10-5-4 13:20 |只看該作者
安定幼兒學校PLAYGROUP, 有幾多堂? 幾錢?

原帖由 viwa29 於 10-5-4 11:53 發表
安定幼兒學校我啱啱幫bb報playgroup..個老師話張form可以報埋n1一次過...咁我就話報埋...唔使俾報名費...我問左interview...佢話大概十一月喎..我bb而家8個幾月.....呢間無得choose...一定係全日嘅...其他未開始問.. ...


大宅

積分: 4442


62#
發表於 10-5-4 13:06 |只看該作者
我諗住幫我個仔報半日N1咋,你呢?

原帖由 viwa29 於 10-5-4 11:53 發表
安定幼兒學校我啱啱幫bb報playgroup..個老師話張form可以報埋n1一次過...咁我就話報埋...唔使俾報名費...我問左interview...佢話大概十一月喎..我bb而家8個幾月.....呢間無得choose...一定係全日嘅...其他未開始問.. ...


大宅

積分: 4442


61#
發表於 10-5-4 13:05 |只看該作者
好,冇問題呀,大家share吓囉,係呢? 你夜晚係咪自己湊番呀? 我呢就我媽媽係我屋企住幫我湊囉,逢星期五晚佢會放假番自己屋企,星期日晚就會番嚟喇。

原帖由 viwa29 於 10-5-4 11:53 發表
安定幼兒學校我啱啱幫bb報playgroup..個老師話張form可以報埋n1一次過...咁我就話報埋...唔使俾報名費...我問左interview...佢話大概十一月喎..我bb而家8個幾月.....呢間無得choose...一定係全日嘅...其他未開始問.. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo