跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 494


1#
發表於 10-4-7 11:57 |只看該作者
hello, 大家好,
我仔仔將入讀 k1,
會唔會有小朋友都係一樣呢?
入來分享o下....


複式洋房

積分: 494


7#
發表於 10-4-26 11:22 |只看該作者
咁雅麗斯D英文都好似幾OK咁,
雖然N班, 但係都有教野,
唔係玩玩O下就一日.
要做手工藝, 又學揸筆, 都有英文歌唱.

咁你諗住俾囡囡去邊間小學?


大宅

積分: 1670


6#
發表於 10-4-20 13:23 |只看該作者
囡囡係讀保良局友愛 n1 班, d 老師都好like...自理能力就ok..讀full day 已經可以獨立自己處理某d 事, 不過我覺得學術上就差d, 只係好似照顧小朋友日常起居飲食咁..我個人認為英文係好重要...plk 就得一星期一次半日外籍老師嚟同小朋友講吓故事...仲要係半日之內要同每一級講故事...

可能 KoB 已經習慣咗plk full day 生活..開始覺得有d 唔想返, 新鮮感已過...學校比我感覺好似托兒咁~~

原帖由 wongsa 於 10-4-19 09:17 發表
講真,
之前我都係因為附近得佢有N班我先至報,
因為覺得佢校舍好似好細咁,
開放日時見到D老師都好似好young咁,
都擔心佢o地會無咩經驗,
但係依家見到阿仔係真係學到野,
老師們都真係好細心咁留意到每一個小朋友 ...


複式洋房

積分: 494


5#
發表於 10-4-19 09:17 |只看該作者
講真,
之前我都係因為附近得佢有N班我先至報,
因為覺得佢校舍好似好細咁,
開放日時見到D老師都好似好young咁,
都擔心佢o地會無咩經驗,
但係依家見到阿仔係真係學到野,
老師們都真係好細心咁留意到每一個小朋友,
家長日時都有講得出阿仔平日在校o既表現俾我知.

你囡囡依家讀緊plk, 係咪即係保良局?
點解唔繼續k1 ? 小學係咪有得直上?


大宅

積分: 1670


4#
發表於 10-4-16 14:42 |只看該作者
KoB 而家讀近plk, 9月就會轉過嚟 k1 雅麗斯 full day..咁囝囝讀近 NBPM ok 嗎, 你覺得問學校點呢~~


原帖由 wongsa 於 10-4-15 11:16 發表
full day ar,
咁你囡囡有無讀 n 班 ?
我仔仔讀緊 NBPM,
會唔會依家已經係同學仔呢?


複式洋房

積分: 494


3#
發表於 10-4-15 11:16 |只看該作者
full day ar,
咁你囡囡有無讀 n 班 ?
我仔仔讀緊 NBPM,
會唔會依家已經係同學仔呢?


大宅

積分: 1670


2#
發表於 10-4-10 00:58 |只看該作者
Hi, 我囡囡KoB 今年9月都入讀 K1 全日班...你囝囝係讀half day or full day 呢~~


原帖由 wongsa 於 10-4-7 11:57 發表
hello, 大家好,
我仔仔將入讀 k1,
會唔會有小朋友都係一樣呢?
入來分享o下....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo