立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 494
大宅
積分: 1670
原帖由 wongsa 於 10-4-19 09:17 發表 講真, 之前我都係因為附近得佢有N班我先至報, 因為覺得佢校舍好似好細咁, 開放日時見到D老師都好似好young咁, 都擔心佢o地會無咩經驗, 但係依家見到阿仔係真係學到野, 老師們都真係好細心咁留意到每一個小朋友 ...
原帖由 wongsa 於 10-4-15 11:16 發表 full day ar, 咁你囡囡有無讀 n 班 ? 我仔仔讀緊 NBPM, 會唔會依家已經係同學仔呢?
原帖由 wongsa 於 10-4-7 11:57 發表 hello, 大家好, 我仔仔將入讀 k1, 會唔會有小朋友都係一樣呢? 入來分享o下....
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy