跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22072


1#
發表於 10-4-12 11:11 |只看該作者
有無好介紹?


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 10-6-8 16:08 |只看該作者
原帖由 mymarigold 於 10-6-8 08:53 發表
我之前帶亞仔去 King Salon 搵亞Jade 剪, 果是亞仔2歲左右, 唔習慣出街剪頭髮(不過之前都去過幾間剪過), 第1次搵亞Jade 剪時都 ok, 用o左半個鐘先剪完, 咁到我剪, 我覺得佢手勢麻麻......

到第2次去, 果時先2點幾, ...

mymarigold,
Thanks for sharing. 下次試下佳麗, 咁大人洗剪幾錢?

[ 本帖最後由 波子 於 10-6-8 18:32 編輯 ]


珍珠宮

積分: 30502

母親節2025勳章


28#
發表於 10-6-8 08:53 |只看該作者
我之前帶亞仔去 King Salon 搵亞Jade 剪, 果是亞仔2歲左右, 唔習慣出街剪頭髮(不過之前都去過幾間剪過), 第1次搵亞Jade 剪時都 ok, 用o左半個鐘先剪完, 咁到我剪, 我覺得佢手勢麻麻......

到第2次去, 果時先2點幾, 佢認得我個仔, 我諗係怕佢喊, 於是同我講, 果日好 full, 安排唔到我個仔剪, 咁我話你 e+ 唔係好多人咋喎, 仲要只係下晝2點幾咋喎, 佢支吾以對, 於是我話好啦, 既然你呢度可以 book, 咁我 book 聽日啦, 佢又話聽日 d appointment 唔知咩情形, 答唔到我.....講真, 我接受到你唔同小朋友剪, 有咩咪直接講, 你唔好耍我o羅!

後來去o左佳麗搵亞 lam 剪, 亞仔($70)第一次搵佢剪髮, 佢竟然唔喊, 而且亞 lam好快手, 10 mins 搞掂, 於是我全家都搵佢剪, 又ok 喎 (我以前係特登出番去 tst/紅磡剪o架)

不過都係果句, 夾唔夾都係睇人....


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 10-6-7 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 10-6-7 09:27 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-6-6 23:23 發表


佢以前已經唔夠坐, 依家又細埋, 我都係唔去喇, 因為我唔算熟客, 費事去到尷尬.....

我無去利港睇過, 唔知添......mouth:mouth:" />

之前個TOPIC真係好多人講團購, 提完又係咁, 無計, 真係唔好意思, BK 其實都 ...

點會嬲喎! 版主的職責嘛!


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 10-6-6 23:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 10-6-6 22:18 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-6-6 20:05 發表


係啦, WHY 搬嘅......我未去過新舖, 不過知道喺邊度, 佢咁失手嘅, 係咪心情唔好呢??

舊鋪比佳寶買左擴充喎.
可能客多佢做唔切啦, 所以急急剪完再剪下個客, 剪得咁鬼快點會剪得靚呢! 吹頭又吹兩三下就算, 激死! 今朝我十點去到已經有三個客等緊, 陸續有客到間鋪都無位坐嚕, 佢叫d客晏些再去, 新客就唔接住.
本來星期六兩點幾去剪架, 一去到門口嚇死已經爆棚, 重諗住星期日一早開鋪無咩人 tim!

小楷, 另外見你係 Cath Kidston 有留言喎, "利港"有假野賣, 唔知你有無見到? 較早前我地傾開嗰個 Cath Kidston 比你封左 , 可能有些媽咪提及訂購集體問題.

[ 本帖最後由 波子 於 10-6-6 22:53 編輯 ]


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 10-6-6 20:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 10-6-6 18:40 |只看該作者
King Salon 剛搬左, 間鋪比舊鋪細左好多, 今日去搵阿 King 剪髮, 勁多人, 阿 King 剪得好急兼馬夫左, 無以前咁有心機, 今次剪得好唔滿意, 同埋加左價, 收 $148 好似唔值, 諗緊下次轉第二 Salon.

[ 本帖最後由 波子 於 10-6-6 18:43 編輯 ]


大宅

積分: 3569


21#
發表於 10-4-19 17:15 |只看該作者
CITYCUT都好旺場,果位泰國女士我知係邊位,不過我唔係搵佢整,我都幫趁左好多年,OK既唔想轉,起碼好過我之前幾廿年幫趁過果D,阿KING以前都係係CITYCUT做,尾後至自立門戶....


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 10-4-16 20:48 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-4-16 16:31 發表


要架~要架~

咁好可能 BK 好多媽咪去喎

我去咗試剪頭髮喇, 阿 KING 講嘢好斯文, 有時太細聲我聽唔到 不過她好有主見, 幫我諗點剪, 意見都好好, 我好滿意, 下次試下電髮先 ...

剪得你滿意就安樂晒!
月初去飲搵阿King恤髮, d同事讚整得靚, 真係好開心.


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 10-4-16 16:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22072


18#
發表於 10-4-15 10:00 |只看該作者
Sorry , 記錯左,正確名稱係City Cut第三分店,在聖安娜餅店附近樓上店
原帖由 波子 於 10-4-13 18:50 發表

Cityone 係邊架?
滿意嗎?


男爵府

積分: 6410

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 10-4-14 23:38 |只看該作者
如果指定要髮型師,就要book,因為有時做緊客,我就會遲D先落去,費事等.負離子有唔同價$既,可以到時先揀,我已經唔記得咗以前做開幾$,我D皮膚好麻煩,有次喺IOU度做負離子,比D藥水lar到條頸又痕又紅咗好耐,去king salon做,話比個髮型師知,佢幫我用嗰隻藥水防敏感,做完都無事,重以後都記得我係敏感,覺得佢細心.

原帖由 isa_ty 於 10-4-14 11:33 發表
我遅d都想係香港仔整頭, (之前係九龍區)

原來咁多mami都幫king salon, 我都想去試下, 要唔要book嫁? 我想做負離子呀, 知唔知around幾錢呀?

唔該~ :)


子爵府

積分: 11867

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


16#
發表於 10-4-14 11:33 |只看該作者
我遅d都想係香港仔整頭, (之前係九龍區)

原來咁多mami都幫king salon, 我都想去試下, 要唔要book嫁? 我想做負離子呀, 知唔知around幾錢呀?

唔該~ :)


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 10-4-13 20:47 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-4-13 19:37 發表


GOOD WOR~唔該晒

唔洗客氣, 希望你剪個合心水髮形.
其實呢間 salon 都係幾年前南區媽咪係 BK 介紹比我架.


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 10-4-13 19:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 10-4-13 18:50 |只看該作者
原帖由 瑄婷 於 10-4-13 17:05 發表
我終於去左一間叫cityone的,攪左五個鐘,真辛苦!不過洗頭那個泰國女士就幾細心

Cityone 係邊架?
滿意嗎?


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 10-4-13 18:49 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-4-13 14:12 發表


請問係咪開 10 點呢??

原來車車比小朋友坐, 我諗住係風水嘢添, 不過好可愛

Mon-Fri : 10 am
Sat & Sun : 9:30am


侯爵府

積分: 22072


11#
發表於 10-4-13 17:05 |只看該作者
我終於去左一間叫cityone的,攪左五個鐘,真辛苦!不過洗頭那個泰國女士就幾細心

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo