立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 911
子爵府
積分: 13257
原帖由 老懵董 於 10-5-12 11:06 發表 听说未来MTR利东站那边有个出口, 买来投资收租回报可行吗? 那边还有没有其他选择?
原帖由 HAPPY-BABY 於 10-5-12 23:34 發表 早幾日個地產先同我咁講喎, 佢話等政府估埋地價, 叫我預300頭咁話喎
大宅
積分: 2474
原帖由 HAPPY-BABY 於 10-5-12 13:10 發表 買夾屋, 補埋地價要成3xx萬, 好似唔值咁
積分: 3664
原帖由 Miranda_Ho 於 10-5-12 09:37 發表 我已把有關資料PM俾你, 希望你能早日揾到優質嘅租盤!
民房
積分: 28
原帖由 tianlu 於 10-5-12 08:59 發表 我都在找,可否pm個地產電話給我。謝謝。
原帖由 HAPPY-BABY 於 10-5-8 00:27 發表 我都搵緊呀, 地產今日打比我叫我去睇樓, 但趕唔切呢, 唔知聽日約唔約到業主睇樓呢, 知唔知向南即係向邊架?
原帖由 C.C 於 10-5-5 18:16 發表 果間係頂樓黎, 4x樓wor, 你會唔會"喂"高呀
複式洋房
積分: 342
原帖由 C.C 於 10-5-4 04:50 發表 DEL
原帖由 marija 於 10-5-3 13:54 發表 rec'd yr message, just to say thx a lot!
積分: 62
原帖由 Miranda_Ho 於 10-5-3 08:45 發表 最近,地產代理話要$9000才可租到悅海華庭嘅細單位。
原帖由 二少奶 於 10-4-30 16:28 發表 咁我上次可能睇到係大單位.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy