跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9713

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 10-5-5 14:00 |只看該作者
不如大家係到share會煲d咩粥仔呀.


男爵府

積分: 9713

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 10-5-14 14:37 |只看該作者
今日係栗米肉味粥.


大宅

積分: 1308


26#
發表於 10-5-14 01:42 |只看該作者
南瓜可唔可以加蘋果煲粥仔嫁?


複式洋房

積分: 290


25#
發表於 10-5-13 11:38 |只看該作者

回覆 1# Winnie_1018 的文章

我Anthony(10月10日出生)都係食緊米糊+香蕉, 米糊+Apple, 米糊+Fish, 明日會try 米糊+egg yolk. 下星期會開始try粥仔.


男爵府

積分: 9713

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 10-5-12 23:47 |只看該作者
原帖由 ching080816 於 10-5-12 16:32 發表
Winnie_1018:我次次比我BB食節瓜我都會去核~~去左核之後得番好小-0-


我冇去核呀, 因為我打到變哂茸呀..


大宅

積分: 2015


23#
發表於 10-5-12 16:32 |只看該作者
Winnie_1018:我次次比我BB食節瓜我都會去核~~去左核之後得番好小-0-


大宅

積分: 1449


22#
發表於 10-5-10 14:23 |只看該作者
噢!你地已經俾緊粥仔BB食喇!仲咁多花款添!我地仲係食米糊咋~

[ 本帖最後由 no_mood 於 10-5-10 14:26 編輯 ]


男爵府

積分: 9713

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 10-5-10 12:10 |只看該作者
katieyam

我想問d節瓜核可唔可以食埋架?


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 10-5-8 13:44 |只看該作者
原帖由 katieyam 於 10-5-8 11:45 發表
係咪又係攪碎佢?
你用雞胸定雞脾肉?
我奶奶話怕"鞋"BB吞唔到喎.....

我今日用雞胸 烚熟左 可以用手c開 變成好幼o既雞絲再+落d粥到


大宅

積分: 3496


19#
發表於 10-5-8 11:45 |只看該作者
係咪又係攪碎佢?
你用雞胸定雞脾肉?
我奶奶話怕"鞋"BB吞唔到喎.....

原帖由 tangerine 於 10-5-7 19:22 發表
ingrid is eating chicken congee too


大宅

積分: 3496


18#
發表於 10-5-8 11:44 |只看該作者
咁你唔好俾佢食魚住囉, 魚既味係難接受D架啦, 加上紅肉既魚易敏感D架. 我地大人食熟既三文魚都"聲聲地"啦, 你試下用白色O個D急凍魚柳先.


原帖由 @陳師奶@ 於 10-5-7 11:32 發表


真係要請教一下你阿媽~"~ 我第一次俾肉政御食 就係三文魚 食到佢作嘔+反胃

點樣煮先可以好味d @.@


別墅

積分: 750


17#
發表於 10-5-7 19:22 |只看該作者
ingrid is eating chicken congee too


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 10-5-7 17:55 |只看該作者
原帖由 cat-e 於 10-5-7 12:31 發表
我個仔啱啱先開始食粥
食左四日肉味粥
今日準備加甘筍落去
原來肉碎可以咁整等我試下先

陳師奶你本書幾好噃叫咩名呀?
有無中英對照架?
我晌書局睇匀本本都好似差唔多咁... ...


冇中英對照架 本書叫"使寶寶健康成長的.嬰兒副食品&兒童食品 "


別墅

積分: 644


15#
發表於 10-5-7 12:31 |只看該作者
我個仔啱啱先開始食粥
食左四日肉味粥
今日準備加甘筍落去
原來肉碎可以咁整等我試下先

陳師奶你本書幾好噃叫咩名呀?
有無中英對照架?
我晌書局睇匀本本都好似差唔多咁...


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 10-5-7 11:32 |只看該作者
原帖由 jkfamily 於 10-5-7 11:03 發表
阿媽昨日煲三文魚粥~~

我知唔應該咁快食魚,但係jkb白粥唔食,豬肉味粥食兩三啖,然後又唔食
但魚粥佢可以食1-1.5個bb碗,食完唔使補奶,頂到四個鐘~~食左兩日魚,暫時無敏感,應該會繼續食 ...


真係要請教一下你阿媽~"~ 我第一次俾肉政御食 就係三文魚 食到佢作嘔+反胃

點樣煮先可以好味d @.@


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 10-5-7 11:31 |只看該作者
原帖由 Winnie_1018 於 10-5-6 18:09 發表
咁快就食肉碎喇同兩餐 !!
未出牙仔可唔可以食肉碎架?


我攪到好爛 攪到變左肉汁咁 可以直接吞 唔使嚼都得架


大宅

積分: 3625

畀面勳章


12#
發表於 10-5-7 11:24 |只看該作者
我比咗阿囡食粥一個禮拜, 頭幾日白粥慢慢唔肯食, 之後豬肉粥, 食幾日又唔肯食, 佢好似唔係咁鍾意食粥呀, 咁點呀, 我宜家都係比返奶佢食咋~


男爵府

積分: 8237


11#
發表於 10-5-7 11:03 |只看該作者
阿媽昨日煲三文魚粥~~

我知唔應該咁快食魚,但係jkb白粥唔食,豬肉味粥食兩三啖,然後又唔食
但魚粥佢可以食1-1.5個bb碗,食完唔使補奶,頂到四個鐘~~食左兩日魚,暫時無敏感,應該會繼續食


男爵府

積分: 9713

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 10-5-7 10:57 |只看該作者
另外我想問俾過菜芯bb食嘅mama呀, 我尋日第一次俾菜芯阿仔食, 佢d臭臭好水同有菜渣...我唔知咁正唔正常呀? 咁我今日仲俾唔俾菜芯俾食呀?


男爵府

積分: 9713

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 10-5-7 10:54 |只看該作者
原帖由 katieyam 於 10-5-7 00:58 發表
我攪到好碎
DUR 碎左煮熟放入攪伴機攪, 攪到好似汁咁...


唔該哂.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo