樓市動向

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12597


1#
發表於 10-5-11 17:14 |只看該作者
聽濤好唔好住?


珍珠宮

積分: 31348


22#
發表於 10-5-14 10:31 |只看該作者
原帖由 mother904 於 10-5-13 18:01 發表
嵐岸no lar...

唔覺好嘈,但係新樓黎講質素好差:

水管、拉馬桶、花灑同牆身好傳聲,晚晚樓上幾時沖涼,隔離幾時吸塵我都知道;
牆身有滲水現象;
廚房極唔好用,雪櫃終年積雪,係積到開唔到門果種,基本上隨樓附送既電器冇樣好用;
極 ...


好彩係租啫!


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


21#
發表於 10-5-13 18:01 |只看該作者
嵐岸no lar...

唔覺好嘈,但係新樓黎講質素好差:

水管、拉馬桶、花灑同牆身好傳聲,晚晚樓上幾時沖涼,隔離幾時吸塵我都知道;
牆身有滲水現象;
廚房極唔好用,雪櫃終年積雪,係積到開唔到門果種,基本上隨樓附送既電器冇樣好用;
極度潮濕,晚晚訓落張床,床單都係好似濕濕地咁~~~

除非諗住大執,否則一定好多問題,加上市價成四百幾五百萬,咁既質素一d都唔值。

我地係第一手住客,住左大半年已經搞成咁,好彩我舊年諗住租住睇下好唔好住先買,而家唔會再考慮呢度啦。

不過無可否認,背山面海,環境一流。


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


20#
發表於 10-5-13 17:52 |只看該作者
原帖由 TWS 於 10-5-12 06:28 發表
我以前住海濤居,唔覺好好住wo,有好多小強同樓底薄...


下!!!!!!高層都有呀?


複式洋房

積分: 180


19#
發表於 10-5-13 16:59 |只看該作者
我之前住迎濤..都幾好. 靜中帶旺..算很方便..不過是華懋樓.所以少人選擇..而家租住雅濤..都幾實用..不過d大廈管理員麻麻地.


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 10-5-13 15:18 |只看該作者
原帖由 gccc 於 10-5-12 12:56 發表
但點解你地唔講下海典灣、星濤灣、嵐岸D新樓?都應該好住又靜又海景!


我覺得果樹唔方便ar.
夏天又晒(無野遮頭)
冬天對海又太大風
打風落雨都幾煩.


瑪瑙宮

積分: 149878

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 10-5-13 14:56 |只看該作者
我朋友一手住到而家, 聽講好好住 當然有車更方便



原帖由 gccc 於 10-5-11 17:14 發表
聽濤好唔好住?


珍珠宮

積分: 31348


16#
發表於 10-5-12 16:02 |只看該作者
原帖由 Chamo 於 10-5-12 14:19 發表
聽濤係咪長實既樓?


係呀!


珍珠宮

積分: 31348


15#
發表於 10-5-12 16:02 |只看該作者
原帖由 gccc 於 10-5-12 12:56 發表
但點解你地唔講下海典灣、星濤灣、嵐岸D新樓?都應該好住又靜又海景!


嵐岸啲海景,除了前排之外,其餘所謂海景同時,都對住晒別單位的冷氣機。部份單位就一入門口,就廁所對住廚房。有村巴去市中心,不過只有部分時間行駛。

星濤灣700幾都得兩房,部分連雜物房。都幾實用。一梯有十伙。有村巴去大學站,都好似係繁忙時間有。

海典灣前排係有個無敵大海景,但巴士聲真係幾吵耳。因對住中大,夜晚中大啲球場大光燈都幾「殘」眼。瞓覺一定要落簾。四房以上的工人房係冇窗的。不過都幾實用。冇村巴,出新港城一定要搭多一程。


珍珠宮

積分: 31348


14#
發表於 10-5-12 15:51 |只看該作者
原帖由 Chamo 於 10-5-12 14:15 發表
海典灣、星濤灣、嵐岸一帶海景, 係巴士路. 低層就一定嘈. 高層都係只得三十多層, 都會聽到聲. 嘈唔嘈就睇個人對聲是否敏感.

不過呢頭海景西南見水, 好似話風水唔錯. ...


係呀!對住條馬路,啲巴士真係幾糟架!


伯爵府

積分: 17463


13#
發表於 10-5-12 14:19 |只看該作者
聽濤係咪長實既樓?


伯爵府

積分: 17463


12#
發表於 10-5-12 14:15 |只看該作者
海典灣、星濤灣、嵐岸一帶海景, 係巴士路. 低層就一定嘈. 高層都係只得三十多層, 都會聽到聲. 嘈唔嘈就睇個人對聲是否敏感.

不過呢頭海景西南見水, 好似話風水唔錯.

[ 本帖最後由 Chamo 於 10-5-12 14:18 編輯 ]


伯爵府

積分: 17463


11#
發表於 10-5-12 14:12 |只看該作者
海典居 ok 嗎?


子爵府

積分: 12597


10#
發表於 10-5-12 12:56 |只看該作者
但點解你地唔講下海典灣、星濤灣、嵐岸D新樓?都應該好住又靜又海景!


珍珠宮

積分: 31348


9#
發表於 10-5-12 11:41 |只看該作者
可惜海濤居800呎只有三間房,就算1200呎都係得三間房,最多當廚房出面個露台係工人房。
另外,真係有好多「小強」呀!


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 10-5-12 10:35 |只看該作者
我會選聽濤ar,因我想住..hehe


大宅

積分: 1587


7#
發表於 10-5-12 06:28 |只看該作者
我以前住海濤居,唔覺好好住wo,有好多小強同樓底薄...


大宅

積分: 3102


6#
發表於 10-5-12 01:55 |只看該作者
雅典居


侯爵府

積分: 21311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 10-5-11 21:07 |只看該作者
原帖由 mother904 於 10-5-11 17:51 發表
照計應該係海濤居最好住,但好少放盤。


我都揀海濤居, 3座827/824.


珍珠宮

積分: 31348


4#
發表於 10-5-11 18:41 |只看該作者
都唔錯呀!我同事話都ok,有村巴去鑽石山、大學站同馬鞍山市中心。
另外,我去過佢屋企,九百呎,好似906呎已經有四間房,其一中間係工人房同雜物房。工人房同廁所都有窗,而家啲新樓好少有齊。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo