跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6535

好媽媽勳章


1#
發表於 10-5-13 00:02 |只看該作者
岩岩聽老公講, 佢個fd個fd又係7月預產期架, 但已經生左喇, 攪到我開始緊張起黎喇~

仲叫99不如快d煲定薑醋, 但99話唔洗喎, 如果真係早左生, 今日煲, 聽日食都得喎....激c呀

我連走佬袋d野都未買呀, 阿b 既野更加未買添呀~


大宅

積分: 2950


12#
發表於 10-5-14 14:35 |只看該作者
我成日都好怕自己會早生呀…因為最近個肚成日痛痛地…
希望bb會足月出世啦…
我都仲未執好走佬袋,bb野都未洗好,好彩薑醋已經準備左o者…


別墅

積分: 846


11#
發表於 10-5-14 12:09 |只看該作者
聽你哋咁講, 真係要著力d開始執嘢了.
但我工人都要成六月頭先到, 到時先開始洗衫及煲薑咋...


大宅

積分: 1769


10#
發表於 10-5-14 11:34 |只看該作者
其實真係好開始預備,
因為都唔知個細路想係個肚到玩到幾時會出嚟,
最緊要個走路袋同埋d衫仔, 被仔要開始洗,
但係d天氣咁樣, 都唔知幾時先可以開始做.....


31week <1.37Kg>     34week <正常>
36week < 2.174kg偏細> 37week<正常>
37week4days <2.8Kg合格>


大宅

積分: 1464


9#
發表於 10-5-13 20:19 |只看該作者
我依家31wk, 但阿b 已經 2kg, 醫生話阿B 再大的話, 就可能要提早開刀喎!
次次照超聲波個預產期都唔同O既, 第一次(15wk)時就話係14/7, 到昨天去照就話係 1/7, heh heh.... 同事話最尾LEE 兩個月阿B 會大得好快, 真擔心再沒有空間俾佢大, 同埋我成日都覺得係醫生計錯周數, 我估我可能6月尾就生得, 所以一早就執得走佬袋喇!


男爵府

積分: 6171

大廚勳章


8#
發表於 10-5-13 13:06 |只看該作者
早產通常都係有意外, 如跌倒, 整親, 所以小心D就OK. 除非有病, 要早D出世.

不過我覺得又唔使咁緊張, 無事無幹, 唔會早產, 只要樣樣小心D.

早左咁多, 個B好難湊...

我都未執野, 只係買左有用既野, 連D 衫仔都未洗, 等工人下個月黎至開工. 我仲有2個半月, 所以未急住.


男爵府

積分: 8454


7#
發表於 10-5-13 11:30 |只看該作者
吓~~~ 咁快生咗~~~ 未執走佬袋, 大獲!


男爵府

積分: 8777


6#
發表於 10-5-13 11:26 |只看該作者
嘩,7月b宜家就出世,真係好早喎......
我希望亞b準時d、足月先出黎!

不過我都係period cycle 40days的,醫生同我計預產期無理呢個元素喎,咁我係咪應該會遲過預產期生呢?

定係bb的size都會決定個預產期?(因為我響政府好耐無照過喇,唔知佢size點)


男爵府

積分: 6535

好媽媽勳章


5#
發表於 10-5-13 09:59 |只看該作者
我媽都有叫我唔好拎重野呀, 但好多時好難免, 我琴日先抱住個西瓜返屋企, 仲有我屋企用油壓床, 每次拎起都好重, 因為老公買左張唔知咩床"玉" 超硬超重, 一個人係換唔到床單果種

我上胎41w1先出世呀, so 仔仔有成8.9lb, so 一路都係重磅b, 唔知係咪上次無醫生叫我用超聲波既預產期, 一路都係用m期計, 但我本身每次m期都遲7-10日, 唔知關唔關事, 攪到遲左出世呢??

唔知點解今胎我自己成日仍住仍住會早出世, 老公成日話我諗得太多喇, 加上聽到有人生左就仲驚...成日自己嚇自己


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 10-5-13 04:32 |只看該作者
佢個大仔果陣係2歲, 又係好大隻好, 咁佢有時扭抱. 我覺得佢係因為抱左大仔 (即係拎左重野) 而早產, 咁佢就話個仔扭抱時責到佢個肚喎. 我生上一胎時, 唔知係咪拎左重野, 下晝就見紅, 等左2日至生得, 響醫院時我阿媽問我係咪拎左重野, 想唔認都唔得.. 佢當年生我家姐時, 拎薑返屋拎到見紅要住幾日醫院, 所以佢話大肚婆一定唔好拎重野....


你個大仔有43lb, 真係重呀. 我個仔2歲, 有時出街就扭計, 咁我會個人抱起佢咁捉佢走. 而家我都係迫不得已至抱佢, 其餘時侯佢行得都要佢自己行.

你有時間咪學下煲薑醋, 第日你個新抱都旨意你去煲架啦. 我而家煲諗緊煲唔煲薑醋, 因為我住呢度附近冇豬腳賣, 要食就要好轉折至有, 好麻煩. 我阿媽響我預產期前幾日至黎, 佢都話佢黎到至煲都未遲, 同埋可以用腩肉. 如果搵到豬腳, 我都想學下自己煲黎玩下.

[ 本帖最後由 bosch 於 10-5-13 04:43 編輯 ]


男爵府

積分: 6535

好媽媽勳章


3#
發表於 10-5-13 00:38 |只看該作者
我都係第2胎, 好多野都唔洗點準備~
我頭先同老公講, 如果我早左生, 你即刻卜去買奶樽奶粉返去呀, 仲有我入院既野都只意你架喇~

至於煲薑醋我又唔識, 我媽又唔識, 為有真係等99啦mouth:

點解你個fd抱大仔會早產既??

我有左之後都好小抱大仔喇, 因為佢都4歲3個月喇, 仲要係重磅b, 成43lb, 唔好話大肚丫, 之前未有bb時都抱唔起呀...heeheee..~


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 10-5-13 00:24 |只看該作者
我早排睇外國forum, 都有人生左啦. 所以我而家都早d 準備, 因為我仲要湊大仔, 我有同事因為抱大仔攪到早產左成個月, 所以今我我冇好似上一胎咁懶懶行. 我d 野都準備左8成, 只係差摷番大仔用過既野出黎, 仲有洗衫仔, d 濕碎野至多野攪.

煲薑醋又真係唔駛怕, 如果你突然生左, 都係12朝之後至食, 所以都仲緊緊趕得切. 不過你心急想煲就自己黎啦, 唔好靠99 啦.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo