嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1951


1#
發表於 10-5-22 00:55 |只看該作者
如題


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 11-5-20 18:17 |只看該作者
yes....舊款腰位係fix 架.....不過我試過拎起哂d 墊,攞個"dove"坐係個seat 位度洗果條腰帶law....因為太dirty 啦...
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


侯爵府

積分: 21225


25#
發表於 11-5-19 23:31 |只看該作者
咦~?

膊頭位嗰條就係螺絲,

腰位嗰條安全帶係釘死嗰播


大宅

積分: 1962


24#
發表於 11-5-19 22:23 |只看該作者
唔係WOR, 佢條安全帶用螺絲批可以拎開d 螺絲, 我有洗過架.



大宅

積分: 4669


23#
發表於 11-5-19 17:07 |只看該作者
蕃薯仔媽媽 發表於 11-5-19 02:05
無架…原裝個條安全帶唯有剪咗去,因為不能鬆開螺絲架!
新嗰條安全帶就跟住椅背嘅空位穿過就咁唔fix死。
...

係啦, 我都有呢個問題, 原來係拆唔倒ge.....咁係咪個新綿套係跟埋安全帶ga?? 愛嬰坊响邊ga?

點評

蕃薯仔媽媽  我唔係好記得條安全帶係唔係分開買lu~
好似係另計架!  發表於 11-5-19 23:34
  

At birth 3.5kg (7.7 lbs)
38w2d 3203g (7.04lbs)
37w2d 2982g 36w2d 28


大宅

積分: 3225


22#
發表於 11-5-19 14:51 |只看該作者
ANN222 發表於 10-5-23 00:37
我最近將成張 High Chair 濕水洗, 洗死人....

我將個椅套落洗衣機洗,無問題,好方便,洗完新嘅一樣!


大宅

積分: 2943


21#
發表於 11-5-19 12:08 |只看該作者
Mimmy 發表於 10-5-25 21:18
我已經洗左好多次
第一次洗都好擔心..但真係好污糟
洗完又完全無走樣..之後我間中就會洗 ...

我都洗過, 冇事喎
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.


侯爵府

積分: 21225


20#
發表於 11-5-19 02:05 |只看該作者
無架…原裝個條安全帶唯有剪咗去,因為不能鬆開螺絲架!
新嗰條安全帶就跟住椅背嘅空位穿過就咁唔fix死。
我本來粉紅色椅套阿女用完,換咗套橙色比阿仔繼續用,幾好!


大宅

積分: 1653


19#
發表於 11-5-19 00:35 |只看該作者
有無人知呀?


複式洋房

積分: 267


18#
發表於 10-5-28 13:52 |只看該作者
我想問有無洗埋條安全帶?
因為我拆唔到係腰位條安全帶出來, 係椅背到有一粒鐵釘釘實係張椅到, 你們又如何清洗??


複式洋房

積分: 214


17#
發表於 10-5-28 11:40 |只看該作者
wow, SOGO is $550 for 棉套



原帖由 joycheung801 於 10-5-27 01:20 發表
棉套-愛嬰坊$380(要訂)
防污套-護協$9x


大宅

積分: 1524


16#
發表於 10-5-27 01:20 |只看該作者
棉套-愛嬰坊$380(要訂)
防污套-護協$9x


複式洋房

積分: 214


15#
發表於 10-5-26 17:38 |只看該作者

回覆 13# joycheung801 的文章

I went to Central 荷花 this afternoon. they said "No"


伯爵府

積分: 15500


14#
發表於 10-5-26 13:16 |只看該作者
原帖由 Mimmy 於 10-5-25 21:18 發表
我已經洗左好多次
第一次洗都好擔心..但真係好污糟
洗完又完全無走樣..之後我間中就會洗


你架 HIGH CHAIR 有冇蛟網?
如有, 你拆羅絲拆蛟網洗?


珍珠宮

積分: 42287

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


13#
發表於 10-5-25 21:18 |只看該作者
我已經洗左好多次
第一次洗都好擔心..但真係好污糟
洗完又完全無走樣..之後我間中就會洗


伯爵府

積分: 15500


12#
發表於 10-5-25 13:32 |只看該作者
原帖由 Mimmy 於 10-5-24 21:37 發表
防污套只可以食飯先用
因為好焗
如果成set椅套買..可以去有得賣aprica既地方訂
上年我問過$500一set連白色初生椅墊
平時我都係拆晒出黎放入洗衣機洗


放入洗衣機洗唔怕變型咩?


伯爵府

積分: 15500


11#
發表於 10-5-25 13:31 |只看該作者
原帖由 kim927 於 10-5-24 15:13 發表
想問加左張椅套...
焗唔焗呀? 會唔會涼返d?
如果漏大大, 會唔會過底?
因為本身張椅果d綿已經好熱


係呀~勁熱, 我加張 bb 車竹蓆上去比 bb 訓~


大宅

積分: 1951


10#
發表於 10-5-25 00:43 |只看該作者
Thank you thank you....


珍珠宮

積分: 42287

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-5-24 21:37 |只看該作者
防污套只可以食飯先用
因為好焗
如果成set椅套買..可以去有得賣aprica既地方訂
上年我問過$500一set連白色初生椅墊
平時我都係拆晒出黎放入洗衣機洗


男爵府

積分: 7639


8#
發表於 10-5-24 15:32 |只看該作者
我都覺得太焗

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo