原帖由 susi1024169 於 10-5-24 22:02 發表
我仔都係啦,食量好細,7月6歲喇,都係得38磅,又易病
佢早上食半個包+少少豆漿or奶
中午大半碗飯+送/大半碗面+送
下午茶,5-6件壽司細卷/面包1個/蛋糕1件+飲料
晚餐1碗飯+送
水果
我呢個仔好奇怪,唔鐘意食肉,菜ok,但你 ...
,當然以為無問題, 佢都好高大, 原來只係似dad、mam..... 我以前有個同事(女仔), 佢話佢由細到大都係咁, 同佢出街食飯, 佢叫左個最平既豬扒飯要多豉油, 最後都係食晒d飯, 豬扒同菜....唉...side野..., 個女仔又瘦又細粒, 估佢得果4尺半高....
