自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 10-5-24 19:27 |只看該作者
早上:只食麵包半個+一小包奶
午餐:之前訂學校餐,有時只食兩三啖就唔食,依家我索性攞飯比佢,但有時只係食送唔食飯(可能食2隻雞翼,飯就唔食).
放學後:有時會有小小點心,如一個MANGO糯米糍.
晚上:食細半碗飯加小小送
唉~~由細到大都唔食O野,佢依家只得果40磅,超瘦!!!
有冇辦法救下佢丫.
我已經好狠心,唔比佢食雜食.
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


大宅

積分: 3712

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 10-5-26 18:16 |只看該作者
原帖由 豬包ma 於 10-5-25 13:18 發表


我都試過比類似維他命水佢飲(會開胃d果款,魚肝油真係唔好食咁多,對肝唔太好,所以我冇比)
其實妳囝囝食o野都ok丫.會唔會生蟲呢?定係體質真係唔吸收?唔吸收真係冇咩辦法wor~ ...


我有比過花塔餅佢食, 又無蟲喎!
所以我諗佢係唔吸收, 唯有比佢再做多D運動
睇下有無好D啦! 不過佢DADDY 都係好瘦果D,
可能個種係咁, 不過佢未開始讀書果時好肥架,
似晒我, 但返學之後就開始瘦.
不過佢呢2年算係咁, 病少咗好多喇!


禁止訪問

積分: 5989


24#
發表於 10-5-26 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11795

好媽媽勳章


23#
發表於 10-5-25 17:27 |只看該作者
這類湯水,我都煲唔少,個人身體問題
原帖由 kinglongma 於 10-5-24 22:30 發表
每星期一次淮山、茨實、蓮子、鴨腎(乾身)、瘦肉湯,包佢變肥仔,呢個湯小朋友飲咗健脾開胃,太子都食唔壞。我個仔8歲半,而家70磅,再食司各脫,包肥,佢而家要減飯,因為佢真係肥咗。 ...


子爵府

積分: 14859


22#
發表於 10-5-25 13:35 |只看該作者
其實可能開始換牙, 我個仔而家六歲幾, 但五歲幾果陣,突然無晒胃口(最鐘意飲奶同埋零食都無興趣), 但D牙仔當時未鬆,睇落又無嘢, 後來去定期牙科保健, 牙醫話佢已經有兩隻新牙喺牙床, 而家製造緊新牙齒,口腔會有D吾舒服, 但小朋友又吾知係咩吾舒服, 影響心情,無咩胃口好正常,連脾氣都會差D; 到D牙出得咁上下就會無事. 大家放心!
我果陣個仔食嘢都亂晒籠,成日都問佢想食咩, 佢一諗到就同佢食, 無辦法, 好過睇住佢瘦!


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 10-5-25 13:18 |只看該作者
原帖由 AndyMah 於 10-5-25 10:50 發表
我個仔都係咁, 8月就夠 6歲喇!
都係得果42磅, 高度有 116cm 都算ok,
不過就成日比人話佢好瘦, 手腳一d肉都無,
皮包骨咁. 試過食中藥係有效, 不過係自己無時間同佢去睇同 keep 住煲茶比佢飲.
為咗令佢身上長多d 肉真 ...


我都試過比類似維他命水佢飲(會開胃d果款,魚肝油真係唔好食咁多,對肝唔太好,所以我冇比)
其實妳囝囝食o野都ok丫.會唔會生蟲呢?定係體質真係唔吸收?唔吸收真係冇咩辦法wor~
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


大宅

積分: 3712

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 10-5-25 10:50 |只看該作者
我個仔都係咁, 8月就夠 6歲喇!
都係得果42磅, 高度有 116cm 都算ok,
不過就成日比人話佢好瘦, 手腳一d肉都無,
皮包骨咁. 試過食中藥係有效, 不過係自己無時間同佢去睇同 keep 住煲茶比佢飲.
為咗令佢身上長多d 肉真係頭痛到爆,
食野佢唔算好多, 但都唔算少...

早餐 : 2塊奶油包 + 一隻烚蛋 (有時再加碗稀的蠔士瘦肉粥, 有時齋飲白粥水)

午餐/下午茶 : 係學校食, 食量應該同其他同學仔相約. (放學返到屋企, 有時會再食多塊麵包 or 食d 餅)

晚餐 : 大半碗飯+餸(一碗滿) + 1-2碗湯 + 1奇異果 + 1個橙.

**平時間中都會食下少少零食 / 運動量佢都OK.

所以我諗問題係出現係吸收方面, 如果佢吸收得好, 無理由仲係咁瘦, 如果吸收得好, 應該胃口會越來越大. 最近開始比佢學游水, 希望對佢有幫助, 快D 肥番少少啦!

PS : 1. 魚肝油小心唔可以過量, 唔係會影響肝臟,
我都有比個仔食過, 唔覺食咗對身體好咗 OR
肥咗.
2. 燕窩我都會比個仔食, 因為有激素.

[ 本帖最後由 AndyMah 於 10-5-25 10:52 編輯 ]


大宅

積分: 3569


19#
發表於 10-5-25 10:35 |只看該作者
買D有開胃成份既肝魚油,7 海有隻好似叫健兒寶,我仔細個又係咁,D親戚介紹,話食左猛食野,要叫佢停先停(誇張)我試過食左佢明顯第2,3日食多左野,不過要有恆心日日食


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 10-5-25 10:22 |只看該作者
原帖由 kinglongma 於 10-5-24 22:30 發表
每星期一次淮山、茨實、蓮子、鴨腎(乾身)、瘦肉湯,包佢變肥仔,呢個湯小朋友飲咗健脾開胃,太子都食唔壞。我個仔8歲半,而家70磅,再食司各脫,包肥,佢而家要減飯,因為佢真係肥咗。 ...


這個可以一試.想睇中醫,但佢個杯藥都唔小O野,飲左一杯都唔想再食O野囉~所以比實際有營養食物會好D.
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 10-5-25 10:19 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 10-5-24 22:02 發表
我仔都係啦,食量好細,7月6歲喇,都係得38磅,又易病
佢早上食半個包+少少豆漿or奶
中午大半碗飯+送/大半碗面+送
下午茶,5-6件壽司細卷/面包1個/蛋糕1件+飲料
晚餐1碗飯+送
水果

我呢個仔好奇怪,唔鐘意食肉,菜ok,但你 ...


食量都唔係好差丫.妳個仔同我個囡一樣,6歲38磅(得棚骨)
我囡都係唔鐘意食肉(除左雞翼,肥牛),不過食量實在太少.真係用這個形容詞最貼切:皮黃骨瘦
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 10-5-25 10:14 |只看該作者
原帖由 tsunmama 於 10-5-24 20:50 發表
你個仔同我個仔一模一樣,8歲都未有4x磅,身體又容易感冒,總之 '食' 是一個頭痛


人O地會覺得我O地太緊張.但實在好難唔頭痛的.
由細到大都係煩這個問題.
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 10-5-25 10:13 |只看該作者
原帖由 a#### 於 10-5-24 20:01 發表
瘦唔緊要,最緊要健康冇病痛.
你驚佢唔夠營養,咪飲嗰隻xx加營素囉!


有比佢飲(晚上臨訓一杯),不過佢話難飲,又實在太甜了~
我都覺得瘦唔緊要,只係驚佢咁食O野法,會比同齡的矮/再這樣體質越來越差.佢個樣依家真係好難睇,又瘦黑眼圈又勁,塊面又黃又尖.......><
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 10-5-25 10:09 |只看該作者
[quote]原帖由 szeszelo 於 10-5-24 19:35 發表

唔好比佢食小食...買d鷓鴣菜比佢食下..可能有積所以無胃口 [/quote

我考慮連放學後都唔比佢食,直至夜晚食正餐.
前排食左"道"蟲藥,不過個肚冇蟲.之前比過鷓鴣菜,但冇咩效用
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


子爵府

積分: 11915

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 10-5-24 22:30 |只看該作者
每星期一次淮山、茨實、蓮子、鴨腎(乾身)、瘦肉湯,包佢變肥仔,呢個湯小朋友飲咗健脾開胃,太子都食唔壞。我個仔8歲半,而家70磅,再食司各脫,包肥,佢而家要減飯,因為佢真係肥咗。


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 10-5-24 22:19 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 10-5-24 22:02 發表
我仔都係啦,食量好細,7月6歲喇,都係得38磅,又易病
佢早上食半個包+少少豆漿or奶
中午大半碗飯+送/大半碗面+送
下午茶,5-6件壽司細卷/面包1個/蛋糕1件+飲料
晚餐1碗飯+送
水果

我呢個仔好奇怪,唔鐘意食肉,菜ok,但你 ...

我表姐個仔又係咁細既時候都係咁, 同佢出去飲茶, 問佢想食乜, 佢答:「飯!!!」咩飯都唔緊要因為到左既時候佢乜"送"都唔食, 只係食晒d飯 ,當然以為無問題, 佢都好高大, 原來只係似dad、mam..... 我以前有個同事(女仔), 佢話佢由細到大都係咁, 同佢出街食飯, 佢叫左個最平既豬扒飯要多豉油, 最後都係食晒d飯, 豬扒同菜....唉...side野..., 個女仔又瘦又細粒, 估佢得果4尺半高....

[ 本帖最後由 rubyplk 於 10-5-24 22:20 編輯 ]


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 10-5-24 22:10 |只看該作者
原帖由 hungtsuikwan 於 10-5-24 21:43 發表
自己燉,每日食半碗,每次燉一星期的份量,然後放入雪櫃,keep住食阿仔胃口好左,但係我覺得花膠燉鮮奶效果好d,不過我個仔唔鍾意飲奶

我仔最近都少食左野, 不過一煲燕窩粥佢就食好多(都唔知有咩咁好食), 花膠鮮奶見到就走, 唔肯食, d奶都唔飲, 之後我用燉左花膠既奶煮麥皮佢野, 又唔知點解可以食到平時3倍既份量


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


10#
發表於 10-5-24 22:02 |只看該作者
我仔都係啦,食量好細,7月6歲喇,都係得38磅,又易病
佢早上食半個包+少少豆漿or奶
中午大半碗飯+送/大半碗面+送
下午茶,5-6件壽司細卷/面包1個/蛋糕1件+飲料
晚餐1碗飯+送
水果

我呢個仔好奇怪,唔鐘意食肉,菜ok,但你比碗飯混曬d肉粒,菜粒比佢佢可以淨係食白飯,個碗最後淨番d肉粒,同埋佢唔鐘意有味既野,有dd咸味就話好咸,唔通日日淨係食白飯咩...
佢有濕疹,食親牛肉,牛奶就好易發,奶都唔敢比多佢飲,都唔知點先可以令佢飲食均衡d(佢唔like芝士,好抗拒,所以又唔可以用芝士代替奶)

[ 本帖最後由 susi1024169 於 10-5-24 22:07 編輯 ]


伯爵府

積分: 15793


9#
發表於 10-5-24 21:48 |只看該作者
阿仔8歲,身髙130cm,只得55磅。都係冇胃口,成日肚痛,一日痛幾次,檢查過身體器官冇事,但個肚痛就好難醫 試過係大陸搵個中醫院院長,專醫腸胃病嘅專家睇,飲左成個月中藥,都冇效。(可能唔夾了)
早排朋友介紹一個中醫(係香港),佢個仔睇左幾年,依家好髙大結實。呢位中醫用免煎中藥,阿仔食左一星期,已經好少肚痛,到依家大約個半月,肥左約2磅。我知道中醫調理係要一段長時間,所以都會繼續食中藥。
至於燕窩、花膠,我都煲過好多,但個人認為,對小朋友改善胃口冇效,當糖水就好味


侯爵府

積分: 22072


8#
發表於 10-5-24 21:46 |只看該作者
比佢地做多d運動啦!


禁止訪問

積分: 209


7#
發表於 10-5-24 21:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo