婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 792


1#
發表於 10-5-27 20:34 |只看該作者
因為依家有左BB,99已經叫我地將兩隻狗送比人,最近老公都冇提過呢件事諗住冇野啦,點知頭先見老公講電話講到發晒脾氣問佢咩事,先知原來99一直都"哦"緊老公兩隻狗既問題,老公唔識講D咩淨係話叫佢唔好嘈唔講喇收線咁樣,一日說服唔到99都解決唔到問題,99同老公講BB同狗仔二選一你咁都唔識選擇,要我地放棄兩隻狗根本冇可能.............
可以點說服99呀


男爵府

積分: 5306


89#
發表於 10-7-7 17:55 |只看該作者
其實好睇你同老公點諗ga woh...我有bb之後, 62都叫我掉左隻狗, 我老公即刻話"狗係有生命ga, 話掉就掉, 有無攪錯ar?" 我地2個好堅持, 而且我地又唔同6299一齊住, 所以佢成日講, 但我地都無理佢....

不過你都要小心, 我有個朋友試過比佢99掉左隻狗出街, 之後落街搵番, 成日都心驚驚, 怕99再掉多次....


別墅

積分: 606


88#
發表於 10-6-29 21:47 |只看該作者
你吾好送走狗狗, 如不是, 你一定一世後悔, 你拿D 勇氣出來, 同仍佢說 " 我兩樣都要, 如你再迫我, 我吾要BB" 你看下佢個樣, 佢會即是 "謝" 哂.


大宅

積分: 1769


87#
發表於 10-6-26 15:31 |只看該作者
要送都先送走你99!!


31week <1.37Kg>     34week <正常>
36week < 2.174kg偏細> 37week<正常>
37week4days <2.8Kg合格>


男爵府

積分: 5103

育兒性格勳章


86#
發表於 10-6-25 02:00 |只看該作者
計我話.....唔駛說服, 唔駛理佢...
寵物又唔係佢地o既,佢地緊係 口響, 話丟就丟...


但你地付出金錢心血時間和感情, 視狗狗如仔女咁濟.....


我都識人....EVEN 生了BB , 仍然係 養兩隻貓都無事。分隔開, 多D 清潔就ok。


丟唔丟pets, 係你兩公婆的事。任何外人都唔可以加意見! (若你地今次讓步,將來又唔知叫你丟乜ga la.....)


翡翠宮

積分: 90117


85#
發表於 10-6-24 09:42 |只看該作者
原帖由 JWCBB 於 10-6-24 03:10 AM 發表
我陀住大囡時, 99又係叫我唔好養隻狗架, 佢地係d無愛心的人黎架~ 到我陀到第8個月時, 狗狗病左, 因為年紀大, 係機能衰退, 佢巳經18歲(年)啦~ 99同姑9一知道我隻狗狗病左, 就即刻講"快d隔離佢啦, 羅返去比你亞媽養啦~ ...
好叻~18歲仲行得走得~^^

佢地呢D人呢~會出到口"狗點可以同人比~"我個BLOG有人留言~叫我唔好幫D流浪狗TIM~
話人命貴過狗命!!

真想問佢有幾貴~幾$$條~


大宅

積分: 2193


84#
發表於 10-6-24 03:14 |只看該作者
原帖由 wulinla 於 10-6-3 16:30 發表
請和你奶奶講:
1) 醫學早已證明小朋友在有寵物的環境長大, 眼耳口鼻敏感會減少50% 完全同意呀, 我就係由細同狗狗一齊成長, 乜鬼敏感都無, 反而無養狗後(因為住左公屋),就有鼻敏感啦~
2) 如果你係一個沒有責任感既主人, 請問你如何做一個有責任感既媽媽!? 講得好呀!!!!
3) 將來你怎樣教導你的小朋友要尊重生命?如果你自己都不能以 ...


大宅

積分: 2193


83#
發表於 10-6-24 03:10 |只看該作者
我陀住大囡時, 99又係叫我唔好養隻狗架, 佢地係d無愛心的人黎架~ 到我陀到第8個月時, 狗狗病左, 因為年紀大, 係機能衰退, 佢巳經18歲(年)啦~ 99同姑9一知道我隻狗狗病左, 就即刻講"快d隔離佢啦, 羅返去比你亞媽養啦~ 快d帶佢走啦~" 聽到我火都黎~ 我心諗, 咁得啦, 第日, 到你年老有病時, 我係咪即刻要隔離你, 帶你走呀, 唔再養你呀~ 無愛心的人就係唔會對生命有一份尊重係到~ 初時99見到我狗狗, 知佢咁大年紀, 竟然同隻狗講, 你睇你既慘呀~ 咁大年紀, 咁辛苦做心呀~ 真係想Xxyz佢, 第日你老左, 係咪又咁同你講呀~ 又話我隻狗老, 又無力, 我隻狗個時雖然老, 18歲仲行得走得, 仲可以係廳到走黎走去, 咁都叫慘的話, 我諗99佢仲慘過我隻狗囉~


珍珠宮

積分: 43547

好媽媽勳章


82#
發表於 10-6-17 14:57 |只看該作者
我99都有嘈過話要掉咗我兩隻兔兔, 不過我扮聽唔到無出聲, c6就笑笑口話遲d會燉咗佢哋來食


民房

積分: 60


81#
發表於 10-6-11 04:53 |只看該作者
我有朋友遇到呢個問題,不過佢係貓,唔係狗,嗰陣佢有左,佢奶奶成日叫佢唔好要隻貓(佢地唔係一齊住),佢都好認真咁去問醫生,醫生就同佢講無問題,只要唔好掂到佢d排泄物就ok,咁佢咪同返佢奶奶講囉~佢奶奶當然當佢耳邊風,再叫埋佢d姑奶等等一齊夾攻佢(佢本身同姑奶關係好好),佢就唔再答咀,跟住佢地轉向煩佢老公,連佢老公都叫佢唔好養,佢堅決唔肯,佢老公又無話為呢樣野同佢嘈,咁佢奶奶嗰d又一路講,佢決定當耳邊風囉~
到bb出左世,佢99嗰d都仲有煩架~~佢咪整左個欄,欄住bb房,同奶奶講,bb入左房就貓貓入唔到去,唔怕架~~咁整下整下咪不了了之囉~


複式洋房

積分: 203


80#
發表於 10-6-10 10:16 |只看該作者
我有BB之前有3隻9, 99叫我唔好要佢哋因為BB會敏感咁佢個女就更係加把口喇(佢連自己個仔都湊唔掂), 我就話樣樣都可以唔要, 3隻9就唔得, 我同佢有咁耐感情, 可能佢知我強硬之後無提過


大宅

積分: 4186


79#
發表於 10-6-9 16:56 |只看該作者
狗仔跟咗你咁耐
無理由現在才離棄狗仔
狗仔會好惨的 牠會知道的


別墅

積分: 792


78#
發表於 10-6-7 23:02 |只看該作者
原帖由 KAHOI 於 10-6-5 03:19 發表
我刀有養9...62成日叫我放走佢嫁喇!!!我吾會理佢 佢就話屬龍同狗會吾知相沖定乜野...我問佢...如果下胎bb屬9咁點算???系咪吾要???佢又冇出聲


哈哈~~~答得好


複式洋房

積分: 466


77#
發表於 10-6-5 22:06 |只看該作者
對丫,一隻都不能少 !!
其實在外國(如美國),都不知多少家庭有寵物而又有小孩或初生嬰的,農村都家家戶戶都有貓狗,小孩又不是這樣長大嗎?
好奇怪他們的說法,兩者不能共存。


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


76#
發表於 10-6-5 18:18 |只看該作者
我有2狗3貓呀, 有左之後無論係自己阿媽定奶奶定係同事都出聲叫我地唔好養之類. 有D同事仲會話我地不負責任,應該以BB為重添.. 真係吹漲

無論佢地點講,我都係一句:一隻都不能少!


複式洋房

積分: 466


75#
發表於 10-6-5 18:14 |只看該作者
我覺得妳們應堅持,不要給這些傳統古舊的思想戰勝~


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


74#
發表於 10-6-5 03:19 |只看該作者
我刀有養9...62成日叫我放走佢嫁喇!!!我吾會理佢 佢就話屬龍同狗會吾知相沖定乜野...我問佢...如果下胎bb屬9咁點算???系咪吾要???佢又冇出聲


珍珠宮

積分: 32328


73#
發表於 10-6-5 01:40 |只看該作者
低能~~ 你同你99講~你係度阻頭阻世~我都冇嫌棄你將你趕走啦~ 如果你今日要趕走隻狗,第日99個下場都要係一樣,比人趕走. 老人家好心績下d陰德啦~有報應架~


別墅

積分: 792


72#
發表於 10-6-4 17:55 |只看該作者
原帖由 princesslee 於 10-6-4 17:42 發表


哈哈…女人真係最「憫」莫過於個老公唔幫口…


佢自己都一定唔會放棄兩隻狗,但係又唔識出聲,唔拎d道理出黎講,淨係識自己發脾氣...激死我


大宅

積分: 2950


71#
發表於 10-6-4 17:42 |只看該作者
原帖由 angel-mummy 於 10-6-4 17:35 發表


我地唔係同99住,不過係唔想99成日"哦"老公,老公又乜都唔識反駁,個下先"蚊"...


哈哈…女人真係最「憫」莫過於個老公唔幫口…

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo