想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 203


1#
發表於 10-6-9 22:32 |只看該作者
有無姐妹check bingo 前有以下徵狀??

1) 之前數日勁多分泌
2) 肚"吉吉"痛
3) 聞到勁味野有嘔心感覺
4) 無咩胃口

我今日有晒上面全部徵狀....但係又驚食炸糊... 近依幾個cycle 又唔係好準wor... 今日day33啦.. 點算好ar..


民房

積分: 68


70#
發表於 10-7-13 14:32 |只看該作者
Exactly

原帖由 estherkuen 於 10-7-10 10:19 發表
我平時D M都算準既, 就算遲都係遲1-2日, 我只係自從排完EGG之後一直都有下肚痛同腰酸背痛GA, 琴日晚上係最痛GA, 我諗住應該今日會來M, 點知佢到依家都未來, 真係好煩AR
一日唔來M, 心理上就會俾自己一分既希 ...


大宅

積分: 2782


69#
發表於 10-7-10 15:17 |只看該作者
我之前D M都算準GA, 最多都係遲1-2日LA, 我到依家為止除左肚痛同腰酸背痛, 其他咩FEEL都無,
原帖由 macymacy 於 10-7-9 14:01 發表
estherkuen 我平時都係會幾日至成個星期前谷M架,睇黎我哋情況真係好相似喎
咁妳之前dM準唔準架 我以前一直都唔準直到上次小x 後我睇中醫調理身體後直到上次都好準架,只係我呢個月無再去睇dM就遲遲未黎,我 ...


大宅

積分: 2782


68#
發表於 10-7-10 10:19 |只看該作者
我平時D M都算準既, 就算遲都係遲1-2日, 我只係自從排完EGG之後一直都有下肚痛同腰酸背痛GA, 琴日晚上係最痛GA, 我諗住應該今日會來M, 點知佢到依家都未來, 真係好煩AR
一日唔來M, 心理上就會俾自己一分既希望, 遲來多幾日, 希望就大多幾分, 到來M果時, 失望仲大, 個心情真係好難受
原帖由 macymacy 於 10-7-9 14:01 發表
estherkuen 我平時都係會幾日至成個星期前谷M架,睇黎我哋情況真係好相似喎
咁妳之前dM準唔準架 我以前一直都唔準直到上次小x 後我睇中醫調理身體後直到上次都好準架,只係我呢個月無再去睇dM就遲遲未黎,我 ...


民房

積分: 68


67#
發表於 10-7-9 14:01 |只看該作者
estherkuen 我平時都係會幾日至成個星期前谷M架,睇黎我哋情況真係好相似喎
咁妳之前dM準唔準架 我以前一直都唔準直到上次小x 後我睇中醫調理身體後直到上次都好準架,只係我呢個月無再去睇dM就遲遲未黎,我已經唔抱咁大希望

依家妳有谷M感覺未呀?我就一d都仲未有呀,都唔知會想點


原帖由 estherkuen 於 10-7-9 12:38 發表
我今日D37情怳同你一樣, 但我諗住過多兩日先至用曼仔驗,
不過諗都係無GALA.因為我用紅D係白雪雪GA


大宅

積分: 2782


66#
發表於 10-7-9 12:38 |只看該作者
我今日D37情怳同你一樣, 但我諗住過多兩日先至用曼仔驗,
不過我諗都係無GALA.因為我用紅D係白雪雪GA
原帖由 macymacy 於 10-7-8 14:18 發表
已經係 Day 36 即係遲左五日未黎仍然一d谷m 感覺都無,所以諗住都會BINGO 啦!

所以今朝好有信心(晨尿)用曼仔驗多一次點知都係得一條紅,我諗都係食炸糊多喇! ...

[ 本帖最後由 estherkuen 於 10-7-10 10:30 編輯 ]


民房

積分: 68


65#
發表於 10-7-8 14:18 |只看該作者
已經係 Day 36 即係遲左五日未黎仍然一d谷m 感覺都無,所以諗住都會BINGO 啦!

所以今朝好有信心(晨尿)用曼仔驗多一次點知都係得一條紅,我諗都係食炸糊多喇!


大宅

積分: 2782


64#
發表於 10-7-5 17:30 |只看該作者
D31, 我由排EGG到依家右邊子宮都有D痛, 呢两日刻意飲凍飲, 佢都唔來, 只係一飲凍飲右邊子宮又會痛mouth:
原帖由 jessiechen 於 10-7-5 17:12 發表



唔好太緊張, 我今個cycle排egg後一直低溫, 一心諗住實唔得, 點知得咗, 所以我估心情真係好有影響, 你今日day 幾? 要起碼排egg後12-14日紅d先會有色喎, 加油呀!! ...


子爵府

積分: 10328


63#
發表於 10-7-5 17:12 |只看該作者
原帖由 estherkuen 於 10-7-5 16:27 發表
恭喜你!!
佔d孕氣黎先!!
我到依家都未來M, 今朝CHENK紅D又無線,但我好少會遲來GA, 依家都唔知點算好LA



唔好太緊張, 我今個cycle排egg後一直低溫, 一心諗住實唔得, 點知得咗, 所以我估心情真係好有影響, 你今日day 幾? 要起碼排egg後12-14日紅d先會有色喎, 加油呀!!


大宅

積分: 2782


62#
發表於 10-7-5 16:34 |只看該作者
我既感覺同你一樣, 今日D31但一d黎m 嘅個感覺都無,遲左2日LA, 不過我無同我老公講過, 就係怕我老公知道左後, 會同我一樣緊張, 令自己GA壓力仲大D
原帖由 macymacy 於 10-7-5 12:59 發表
自從上次小 x 之後d m 都好準下,6月3黎完尋日買左支準快易 check 過,得一條紅另一條連淡粉紅都無,係咪太早驗呢 ? 我見佢個盒寫住 m 前5日都驗到我咪一試囉!

但我依家一d黎m 嘅個感覺都無,唔知係咪諗多左總係覺得自己係,心情 ...


大宅

積分: 2782


61#
發表於 10-7-5 16:27 |只看該作者
恭喜你!!
佔d孕氣黎先!!
我到依家都未來M, 今朝CHENK紅D又無線,但我好少會遲來GA, 依家都唔知點算好LA
原帖由 jessiechen 於 10-7-5 14:20 發表


我星期六check到bingo咗呀, 你又點呀?


子爵府

積分: 10328


60#
發表於 10-7-5 14:20 |只看該作者
原帖由 estherkuen 於 10-7-4 09:37 發表

你今日M來未AR


我星期六check到bingo咗呀, 你又點呀?


民房

積分: 68


59#
發表於 10-7-5 12:59 |只看該作者
自從上次小 x 之後d m 都好準下,6月3黎完尋日買左支準快易 check 過,得一條紅另一條連淡粉紅都無,係咪太早驗呢 ? 我見佢個盒寫住 m 前5日都驗到我咪一試囉!

但我依家一d黎m 嘅個感覺都無,唔知係咪諗多左總係覺得自己係,心情開始緊張又擔心愈緊張d m 可能愈遲黎,一場歡喜一場空!

老公啱啱仲打電話問我d m 黎左味,真係有d 壓力添!


大宅

積分: 2782


58#
發表於 10-7-4 09:37 |只看該作者
原帖由 jessiechen 於 10-6-30 20:27 發表


我咪又係, 今日day25, 啱啱用紅d, 條線同尋日一樣淺, 有約20%, 無加深呀, 今日排egg後第11日, 我聽miffy話, 要第12日check 紅d, 有深粗表示有機...咁我等埋聽日先, 但真係好緊張, 又驚吃炸糊, 叫自己唔好諗, 但又 ...

你今日M來未AR


大宅

積分: 2782


57#
發表於 10-7-1 21:50 |只看該作者
我依家同大家講野既厡因就係要放鬆自己, 要將所有既心情同心事都講晒出來, 咁個腦先至唔會亂諗野


[ 本帖最後由 estherkuen 於 10-7-2 11:04 編輯 ]


大宅

積分: 2782


56#
發表於 10-7-1 21:44 |只看該作者
我依家都唔敢諗得太多, 我驚我到時接受唔到AR
原帖由 jessiechen 於 10-7-1 20:05 發表


咁會唔會係bingo咗呀? 唔好咁灰啦, 今個月唔得, 咪下個月再試囉, 實會成功的


子爵府

積分: 10328


55#
發表於 10-7-1 20:30 |只看該作者
原帖由 kikilala2010 於 10-7-1 20:26 發表
唔好緊張呀! 我今個月以為有左, 但驗到唔係bingo,其實係m遲左8, 我之前大半年都未試過m遲左多過2,3日, 醫生話我太緊張啦.

係呀, 緊張會影響排卵架, 所以唔好太緊張


別墅

積分: 757


54#
發表於 10-7-1 20:26 |只看該作者
唔好緊張呀! 我今個月以為有左, 但驗到唔係bingo,其實係m遲左8, 我之前大半年都未試過m遲左多過2,3日, 醫生話我太緊張啦.


子爵府

積分: 10328


53#
發表於 10-7-1 20:05 |只看該作者
原帖由 estherkuen 於 10-7-1 19:51 發表
我諗我既M小姐今個月會遲來LA, 因為我來M之前既4-7日會谷M, 但我到依都未有谷M既感覺, 一遲來我又會開始亂諗野LA, 諗到佢來GA時候, 然後就會心情低落
...


咁會唔會係bingo咗呀? 唔好咁灰啦, 今個月唔得, 咪下個月再試囉, 實會成功的


大宅

積分: 2782


52#
發表於 10-7-1 19:51 |只看該作者
我諗我既M小姐今個月會遲來LA, 因為我來M之前既4-7日會谷M, 但我到依都未有谷M既感覺, 一遲來我又會開始亂諗野LA, 諗到佢來GA時候, 然後就會心情低落
原帖由 jessiechen 於 10-7-1 13:08 發表


唉, 我咪又係, 總之有的咁多唔舒服, 都以為自己bingo, 另一方面又會話自己, 邊有咁易呀...咪亂諗嘢...好煩呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo