心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15862

熱血金章


1#
發表於 10-6-22 23:11 |只看該作者
有感而發 :

唔知姨度有冇bk mum係做merchandiser姨行, 我做garment既跟單, 2003年入行做到而家, 上年嫁左,而家未有小朋友(準備進行中 ).
姨行好多時都要OT,我算好好彩,轉左幾次工,都好少要OT到好夜, 而且人工愈轉愈好,有1萬4千人工,返5日; 我唔係大學畢業,有咁既所謂成就算係咁; 未嫁前都係為份人工來儲錢結婚,而家婚都結左, 租緊樓,老公份工都算穩定,我好想好想辭職, 因為其實做左咁多年,根本唔鍾意姨個行頭,日日返工行屍走肉, 好冇意思,但我亦知道香港地有幾多人咁好彩搵到自己喜歡既工作呀 ........ 點都好,我真係好想QUIT左後休息2,3個月,唸下自己未來路向; 但我唔知應唔應該咁任性 ?? 但如果而家未有負擔都唔ACTION, 日後有左小朋友/ 買左樓更加唔會唸轉工種OR 辭職..........

我仲唸緊要點做!mouth:


大宅

積分: 2771


30#
發表於 11-5-5 23:58 |只看該作者
本帖最後由 叉雞飯 於 11-5-5 23:59 編輯

今日做到好無心機, 特登上BK SEARCH MERCHANDISER, 我搵到呢個POST
e+ 做merchandiser, 原來法則得一個, 就係要請把條命都擺比公司, 朝9晚10-1不等, 早左即係早走, 唔係準時走, 早得即係好得閑, 加客, 加workload. 所以高效的工作是自找苦吃, 人工同攞命程度直接掛勾, 要命定要錢, 各有所要啦, 初入行第4年, 就做了大手術, 個時後生頂到, if e+ 真係賠命吧, 力勸所有未過30 朋友, 及早回頭是岸, 過了30的, 就要增值走出去, 上了4樓的, 認命吧

我做左就15年 AM 做到SM LAST 7月EX 公司摺左, 就慘, EX 公司C服好多, 我做左4年, 咪就因生意唔好, 摺左, 個MRS.BOSS 開新公司叫我去一佢份人太癲, 我不接受任命啦, 後來, 做左間廠到今年3月, 係多野做, 但SM 係樹算好高, D人都肯幫手, 各大陸同事又好OK, 模式我OK 架, 最大問題係, 個老闆娘係癲X1000 郁手架, 2公婆嗌交玩潑水, 真係迫到我同MANAGER 斗唔到氣先走, 費費事無命享, E+ 搵緊囉. 個市OK 架, BUT 都係怨夾臭D工.......
鼎為煉銀, 爐為煉金; 惟有耶和華熬煉人心  
箴言. 17:3


洋房

積分: 138


29#
發表於 10-8-26 19:02 |只看該作者
吾想做就吾好辛苦啦.GAREMTN真是好辛苦.因為我都做左10年.


洋房

積分: 138


28#
發表於 10-8-26 19:00 |只看該作者
我都吾想做好耐.,不過要搵$.如果吾係都吾知做邊行好LU.


洋房

積分: 138


27#
發表於 10-8-26 18:59 |只看該作者
我做左成10年啦....都係M.不過我都吾想升SM仲要負更大責任呀....成日咩飛0.


禁止訪問

積分: 47


26#
發表於 10-7-21 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2893


25#
發表於 10-7-15 17:01 |只看該作者
今日老細話可能做至9月中 希望到時搵到份好工啦

原帖由 WING1004 於 10-7-2 17:25 發表
你有工都想唔做, 我份工可能快無得做啦 我都是做merchandiser, 做開廠的, 上年被裁後而家幫緊以前經理開的公司, 但同佢地拍的廠根本唔配合 (無論價錢, 辦期)所以做埋手頭單可能要close ...


子爵府

積分: 10259


24#
發表於 10-7-4 22:57 |只看該作者
原帖由 鍾太2009 於 10-6-28 18:13 發表
睇完你地既留言, 好多謝你地既分享同鼓勵!

我做左姨行7年,係而家姨間公司已經4年幾, 我算好好彩, 係度由AM升到M,我只係M post.,但公司比機會我,去過3次歐洲,而且落china廠1年都冇5次!我其實知道我比上不足,比下有餘 ...





加油ah ~~~ 我都 想去歐洲~
但每年只有亞姐去~我做佐配料10年了~


子爵府

積分: 10259


23#
發表於 10-7-4 22:57 |只看該作者
原帖由 鍾太2009 於 10-6-28 18:13 發表
睇完你地既留言, 好多謝你地既分享同鼓勵!

我做左姨行7年,係而家姨間公司已經4年幾, 我算好好彩, 係度由AM升到M,我只係M post.,但公司比機會我,去過3次歐洲,而且落china廠1年都冇5次!我其實知道我比上不足,比下有餘 ...





加油ah ~~~ 我都 想去歐洲~
但每年只有亞姐去~我做佐配料10年了~


民房

積分: 62


22#
發表於 10-7-3 23:49 |只看該作者
其實不如唔好辛苦自己..放下假啦..=)
RELAX D=)


大宅

積分: 2893


21#
發表於 10-7-2 17:25 |只看該作者
你有工都想唔做, 我份工可能快無得做啦 我都是做merchandiser, 做開廠的, 上年被裁後而家幫緊以前經理開的公司, 但同佢地拍的廠根本唔配合 (無論價錢, 辦期)所以做埋手頭單可能要close


大宅

積分: 2893


20#
發表於 10-7-2 17:24 |只看該作者
你有工都想唔做, 我份工可能快無得做啦 我都是做merchandiser, 做開廠的, 上年被裁後而家幫緊以前經理開的公司, 但同佢地拍的廠根本唔配合 (無論價錢, 辦期)所以做埋手頭單可能要close


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


19#
發表於 10-6-28 21:41 |只看該作者
不經不覺, 我入merch 呢行至今都已經18年
(sundries/arts&craft/seasonal gift)
由做女做到家陣做左人媽咪, 晌家陣呢間公司
都做左10幾年, 各位merch.媽咪, 大家一齊努力



~~~


伯爵府

積分: 15862

熱血金章


18#
發表於 10-6-28 18:13 |只看該作者
睇完你地既留言, 好多謝你地既分享同鼓勵!

我做左姨行7年,係而家姨間公司已經4年幾, 我算好好彩, 係度由AM升到M,我只係M post.,但公司比機會我,去過3次歐洲,而且落china廠1年都冇5次!我其實知道我比上不足,比下有餘;奈何人就係反賤!! (我係 ,有時女人moody會唸埋一邊,請大家不要罵我)

我好明白係香港姨個地方, 工作就係工作,好難遇工作於娛樂, 所以我經你地鼓勵後, 希望8月放過假期,同我老公去玩下, 希望返來會投入返工作! cheer up~~

p.s: 發完癲之後,想清楚,如果我唔做,都冇咩大不了, 不過我地而家有頭家(雖然仲係2個人), 但大個女了,已為人妻,都要考慮我老公, 如果而家1人搵1萬幾(夾埋2萬7),2個人家庭都好夠洗,仲可以saving買樓/養b基金; 但我一唔做or搵少一半,相對我save小左,老公又會有無形壓力! 所以睇 份上, 我會叫自己努力 !!


伯爵府

積分: 15862

熱血金章


17#
發表於 10-6-28 17:50 |只看該作者
原帖由 bear88 於 10-6-25 17:51 發表
走佐你好難再找番呢個人工`
唉~


我明架 ,所以咪要 "取" 捨" !


男爵府

積分: 5127


16#
發表於 10-6-28 13:50 |只看該作者
我都係做呢行, 不過唔係garment. 你嗰product算好啦, 唔講學歷, 我做嘅product, 而家請人好要求學歷. 對而家間公司唔係咁鍾意, 令我覺得做到好無mood. 好想轉公. 做咁多年都唔會有行屍走肉感覺, 但而家就好有呢種feel. 好慘,好想快啲走.


公爵府

積分: 28591


15#
發表於 10-6-27 23:55 |只看該作者
我都係做呢一行, 有時都做到好無力....想轉工,但又懶,同埋好難揾到一份工咁自由, 唔駛OT, 有事可以早少少走或者遲少少番工. 係要返大陸羅, 不過都係好自由咁揀幾時上..不過成日咁撲上撲落都幾辛苦...


複式洋房

積分: 156


14#
發表於 10-6-27 14:39 |只看該作者
我以前都做過呢行, 日日都要OT, 就算真係做好左份內工作, 見其他同事個個未走仲係度做緊, 自己都唔好意思先放工, 好難捱.......
無錯, 好彩你而家未有小朋友, 未有層樓困住, 在經濟環境還許可前提下, 絕對有得選擇.
但現代都市人來講, 有幾多個在有呢種條件下仍然無得選擇, 仍然係度捱, 但唔知係度捱來為乜........好慘........


洋房

積分: 52


13#
發表於 10-6-27 12:30 |只看該作者
而家難搵工, 再轉工都係做merchandiser 嘅話, 都一樣係咁辛苦 (如果差過呢份仲慘!).

試下放下假, 去下旅行散心, 心情會好d, 可能會投入返工作.

另一方面你可計劃下做些小生意, 如網上拍賣、網上開店等, 用你嘅經驗及興趣去售賣物品, 如果成功嘅話, 日後有了小朋友都可靠呢門生意仔有些收入, 又可在家照顧 bb.

所以現時最好繼續做呢份工, 亦同時展開你嘅創業大計.

唉! 我覺得喺香港哋工作, 實在係沒有了人生樂趣.


禁止訪問

積分: 187


12#
發表於 10-6-27 04:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo