跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1056


1#
發表於 10-6-23 13:33 |只看該作者
請問有無人睇陳帆or霍詠儀醫生呀 ?
可唔可以比D佢地既資料我?
THX ~

[ 本帖最後由 SuperMario 於 10-6-23 13:50 編輯 ]


複式洋房

積分: 376


17#
發表於 10-9-7 21:47 |只看該作者
我就約咗陳帆做產檢... 我都係會係屯門醫院生... 只係約陳醫生做檢查, 因為平時健康院好似太簡單咁又無超聲波照mouth:
不過約佢都約咗個幾月先有得睇呀~~
我9月尾先睇第一次咋


別墅

積分: 860


16#
發表於 10-9-7 16:46 |只看該作者
我有朋友之前搵陳帆開刀,話唔錯,之後買左本嬰兒雜誌都見到有人訪問一D孕婦問題!自己再睇陳帆都講得幾詳細!我今次第一胎將會搵陳帆女e生開刀!


複式洋房

積分: 313


15#
發表於 10-7-20 23:34 |只看該作者
原帖由 chilongma 於 10-7-20 16:02 發表


你都可以打去仁安問下,因為有D醫生都有係分科診所睇証,你睇下邊度方便D.
http://www.union.org/new/tc_chi/services/full/obstetrics_gynaecology.pdf

一次產檢約$5XX.亦都可以JOIN PACKAGE $8500包12次同照結構. ...


唔該晒呀


男爵府

積分: 9952

畀面勳章


14#
發表於 10-7-20 16:02 |只看該作者
原帖由 littlepiglet 於 10-7-20 13:24 發表


咁我想問, 係咪直接打去仁安到預約嫁??
請問大約一次產檢要幾多錢??


你都可以打去仁安問下,因為有D醫生都有係分科診所睇証,你睇下邊度方便D.
http://www.union.org/new/tc_chi/services/full/obstetrics_gynaecology.pdf

一次產檢約$5XX.亦都可以JOIN PACKAGE $8500包12次同照結構.
http://www.unionwomancare.org/pdf/pdf007.pdf


複式洋房

積分: 313


13#
發表於 10-7-20 13:24 |只看該作者
原帖由 chilongma 於 10-7-20 12:33 發表


點會呢?你都有比錢架麻!


咁我想問, 係咪直接打去仁安到預約嫁??
請問大約一次產檢要幾多錢??


男爵府

積分: 9952

畀面勳章


12#
發表於 10-7-20 12:33 |只看該作者
原帖由 littlepiglet 於 10-7-20 12:00 發表
我想問, 如果我只係想搵呢兩位醫生做檢查, 佢地係咪唔會睇呢


點會呢?你都有比錢架麻!


複式洋房

積分: 313


11#
發表於 10-7-20 12:00 |只看該作者
我想問, 如果我只係想搵呢兩位醫生做檢查, 佢地係咪唔會睇呢


男爵府

積分: 9952

畀面勳章


10#
發表於 10-7-19 17:07 |只看該作者
原帖由 peterpan1022 於 10-7-19 16:50 發表


響尖沙咀美麗華大廈1810室
我最後決定響屯門醫院生... 我住碼頭果邊... 去尖沙咀要轉車... 所以可能之後去返旺角睇林翠苗...
上星期六去睇,轉黎轉去都幾唔方便,同埋地方細左...
(但係診金平左喎,照埋U/S都係450蚊) ...


唔該晒,咁你到時生完記得上黎分享一下屯門醫院嘅情況,因為我都係住屯門架.


大宅

積分: 1179


9#
發表於 10-7-19 16:50 |只看該作者
原帖由 chilongma 於 10-7-19 16:17 發表


我啱啱先知霍醫生無係荃灣睇証,我第一胎都係佢接架,諗住第二胎都會搵番佢,可唔可以比尖沙咀個地址我呀,呾你係咪都一齊轉去尖沙咀睇?


響尖沙咀美麗華大廈1810室
我最後決定響屯門醫院生... 我住碼頭果邊... 去尖沙咀要轉車... 所以可能之後去返旺角睇林翠苗...
上星期六去睇,轉黎轉去都幾唔方便,同埋地方細左...
(但係診金平左喎,照埋U/S都係450蚊)


男爵府

積分: 9952

畀面勳章


8#
發表於 10-7-19 16:17 |只看該作者
原帖由 peterpan1022 於 10-6-23 14:35 發表


我響荃灣仁安分科診所睇架...
不過霍詠儀7月開始會改返尖沙咀翹康...
電話我再PM俾你啦....


我啱啱先知霍醫生無係荃灣睇証,我第一胎都係佢接架,諗住第二胎都會搵番佢,可唔可以比尖沙咀個地址我呀,呾你係咪都一齊轉去尖沙咀睇?


大宅

積分: 1130


7#
發表於 10-6-24 20:26 |只看該作者
我第一胎07年時係QE順產,當時陳帆醫生接這診的。所以今次我選了令一個都在翹康既廖醫生,都係諗住係QE生。


大宅

積分: 1056


6#
發表於 10-6-24 12:58 |只看該作者
係呀, 佢只接開刀架...
陳帆都係只接開刀架喎, 你第一胎係咪開刀呀 ? 今胎唔諗住開刀呀 ?


原帖由 mascot633 於 10-6-23 20:15 發表
我第一胎睇陳帆,我覺得一般啦,佢年紀都唔細了,但今胎諗住找佢(因近係沙田),點知翹康d姑娘話佢自己只接搵佢開刀既client喎.....


大宅

積分: 1130


5#
發表於 10-6-23 20:15 |只看該作者
我第一胎睇陳帆,我覺得一般啦,佢年紀都唔細了,但今胎諗住找佢(因近係沙田),點知翹康d姑娘話佢自己只接搵佢開刀既client喎.....


大宅

積分: 1179


4#
發表於 10-6-23 14:35 |只看該作者
原帖由 SuperMario 於 10-6-23 14:19 發表
可唔可以比佢個電話同地址我呀 ?
thx ~



我響荃灣仁安分科診所睇架...
不過霍詠儀7月開始會改返尖沙咀翹康...
電話我再PM俾你啦....


大宅

積分: 1056


3#
發表於 10-6-23 14:19 |只看該作者
可唔可以比佢個電話同地址我呀 ?
thx ~

原帖由 peterpan1022 於 10-6-23 14:11 發表
我睇緊霍詠儀緊生呀~


大宅

積分: 1179


2#
發表於 10-6-23 14:11 |只看該作者
我睇緊霍詠儀緊生呀~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo