婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


1#
發表於 10-6-25 19:10 |只看該作者
雖然呢到係婆媳關係但正因為99而令我深深感受到媽媽對我既不離不棄 ~

媽,
當初知道你反對我懷孕內心是不好受的. 但你是因為我身體情況差先有咁大既反應我明白的 ! 搬入6299家是十分不願意但為bb我也不應任性 ~ 搬入來才第一次感受到大家相處是很有問題 ?! 我錯了,天真以為6299會為他們的孫作最好的安排. 原來是我同老公一廂情願既想法 ~ 問題日增,我情緒日差... 身邊的人都說我陀得好辛苦好唔開心 !
是,我天天只懂躲在房喊,想不到解決方法~

哭住打給你,你是有多心痛 ?! 對不起...

終於老公決心搬走,但因為我們負擔不起你願意同我地住,更願意幫手照顧BB ! 我同老公真的好感激你,你全心全意為我著想照顧我,連老公都感受到. 比起6299連對我基本尊重都無,對比實在太大.. ..

雖然現在未係時候搬,但因為有你既支持我開心了好多 !內心踏實許多,一切等到BB來臨就會有新一頁 ! 呢兩個星期朋友都說我開心左,笑多左

都因為你 ! BB長大我一定會同佢講,你要錫爸爸媽媽之外一家要最鍚婆婆 , 沒有婆婆便沒有今日的你 !


大宅

積分: 1710


31#
發表於 10-7-7 18:03 |只看該作者
樓主..你媽媽真係好好呀..
令到我都好想可以搬去同MAMA住呀.......惜唔可以啦.....
你講得好對.. 我愛我老公唯有係忍既姐..我都唔知可以忍到幾時...


男爵府

積分: 5306


30#
發表於 10-7-7 17:49 |只看該作者
永遠都係自己阿媽好, 就算嗌交嗌到癲, 最後都無事....同埋最緊要係有咩事, 阿媽永遠support 自己....呢d 野係其他人, 就算老公, 都未必做得到....自己依家做媽媽, 真係感受到自己阿媽有幾甘偉大....


珍珠宮

積分: 32052


29#
發表於 10-6-29 16:17 |只看該作者
羨慕你有個好媽媽~

我媽唔係唔好, 不過佢睇$太重, 係個女最需要人幫忙時, 佢走左去, 一係關後門....

媽, 我都好愛你架, 不過已經係以前既事了~


複式洋房

積分: 185


28#
發表於 10-6-29 16:07 |只看該作者
有MAMA的孩子是個寶!


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


27#
發表於 10-6-27 20:57 |只看該作者

回覆 27# 瑤瑤~ 的文章

當然好影響 ~ 不過又可以點丫 ~ 我6299對我好唔好,完全無當我係佢新抱連一位外人都不如. 咁我咪死忍難忍 我愛我老公唯有係忍既姐... ...

可以講如果今次搬走左我一定一年都未必會俾個孫佢地見3次 ! 唔好講我絕 ~ 做人要公平,你當初點對我我一定記於心中 ! 你既然做到出面, 我都唔需要留手 ~

我媽咪俾老豆家人蝦左大半生 , 我一定唔可以好似佢咁 ! 要俾佢地知道我恨佢~


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 10-6-27 14:54 |只看該作者
原帖由 lovelycats1437 於 10-6-27 11:06 發表
我自小同媽相依為命,同佢可以話連埋左一齊~ 但我阿媽對我阿嫂都好好即是佢對新抱都好似女咁

嫂嫂生日會織頸巾冷衫俾佢, 知道她唔舒服又會打俾佢問候或叫我阿哥多D照顧嫂嫂 ~

有一個咁既99係前世既福份 ...

我有時見到d mami有個好99都會好羨慕, 雖然好多人會話老公先係陪你一世既人, 洗乜咁介意個99係點
但我覺得一個好差既99(或者一d男家既親戚)真係會對兩公婆既相處/感情有影響, 唔係話唔介意/唔理佢就得, 除非可以成世唔洗見


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


25#
發表於 10-6-27 11:16 |只看該作者
原帖由 joycejoycejoyce 於 10-6-26 23:39 發表
你C6又肯同你返娘家住既?


好簡單 , 因為佢自己感受到邊個對佢最好 !

好似我老公最愛食菠蘿,我媽次次一見到有靚既就買,仲切埋放入雪櫃叫佢收工返來食~ 我未見過99咁做 一次都未 !

有時好少既事已經足夠俾人知道你有幾疼錫另一個人, 講任何野都無意思 !


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


24#
發表於 10-6-27 11:06 |只看該作者
我自小同媽相依為命,同佢可以話連埋左一齊~ 但我阿媽對我阿嫂都好好即是佢對新抱都好似女咁

嫂嫂生日會織頸巾冷衫俾佢, 知道她唔舒服又會打俾佢問候或叫我阿哥多D照顧嫂嫂 ~

有一個咁既99係前世既福份 , 自問我無.... ...


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 10-6-27 02:51 |只看該作者
我未有bb都已經深深明白世上只有媽媽好呢個道理
其實我6299都仙遊左, 但我仲有對好難頂既太62太99(好好彩而家已經唔洗同佢地住), 我從來不希望佢地對我好似親生女咁錫, 因為明知無可能發生, 我只希望佢地唔好對我仲差過對街外人, 可以相敬如賓已心滿意足


翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


22#
發表於 10-6-27 00:15 |只看該作者
世上只有媽媽好,記住要孝順媽媽啦


大宅

積分: 1829

好媽媽勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 10-6-27 00:13 |只看該作者


大宅

積分: 3527


20#
發表於 10-6-26 23:39 |只看該作者
你C6又肯同你返娘家住既?


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


19#
發表於 10-6-26 23:25 |只看該作者

回覆 16# 小小小BB 的文章

真的只有媽媽好


子爵府

積分: 10245


18#
發表於 10-6-26 17:33 |只看該作者
你終於可以離開太好la!!!自己媽媽真係最好!!!


別墅

積分: 842


17#
發表於 10-6-26 13:08 |只看該作者
原帖由 lovelycats1437 於 10-6-25 23:14 發表


我唔知99對佢個女好唔好,但我明白一定比對我好100倍 ! 自問做左6年新抱過時過節一定做足禮,珍珠耳環金觀音都送過 ! 但到左我搬入去好似阻礙佢咁..... ....

個女返來有雞食,我一啖雞湯都無得飲

反而媽 ...

係牙""我試過比佢激到就咁死左佢算啦"但因為我有左bb"我吾想累埋個bb"我同我老公結左婚一年"都頂吾順佢啦"你都好勁"可以忍到佢6年"同佢地一齊住真係冇啖好食嫁"我牙媽知道左之後都好心痛"見到我返屋企食飯"都會煮定d我鍾意食既野"


大宅

積分: 3461

醒目開學勳章


16#
發表於 10-6-26 11:20 |只看該作者
我同樓主一樣好幸運有一個對自己無微不至既媽媽, 不謀而合大家件事既過程好似, 令我好有共鳴, 雖然我係單親, 我父母同姐姐對我兩母子既無私支持鼓勵, 有生之年我都會好鍚佢地, 全因佢地先可以俾一個窩心既家俾仔仔


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


15#
發表於 10-6-26 09:45 |只看該作者
原帖由 Alfababy 於 10-6-26 03:11 發表
樓主, 你是否仍很年青?想當初你媽媽只是不想你捱苦,幸好你終於明白!唔知我個女幾時先至好似樓主咁,知道媽咪对佢係最好的!!!

"我阿女一開始拍拖就講大話被我拆穿, 跟他男友接觸和見面後, 决定替他們忍瞞。(爸爸反對) ...


我25years old , 未夠21已經嫁左我老公>.< 佢大我10年 !
你女女一定會知道既,我都有反叛過不過心入面都知道媽咪係為我好,做左人媽媽感受更深 ~


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


14#
發表於 10-6-26 09:40 |只看該作者
原帖由 落地孩兒 於 10-6-25 23:48 發表


恭喜係終於脫離99魔掌la~又唔怕bb弟時生活喺"麻雀館"la


謝謝你,我真係好開心~ bb可以第一句叫什麼都好唔會係"上""槓" .... .. 係"爸爸/媽媽/婆婆... "


大宅

積分: 1520

環保接龍勳章


13#
發表於 10-6-26 03:28 |只看該作者
我也想起我媽媽,可惜媽媽不在我身邊,媽媽來陪月時,我同c6重要吵架,我媽好傷心為什麼c6對我那樣差。我現在也後悔對媽媽沒有更好些。就算我99幾喜歡我的bb也好,我覺得坐月時對我不聞不問,還要密密來探b,漠視我身體的恢復。

樓主,以後要待好媽媽。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo