婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 28204


1#
發表於 10-7-5 13:02 |只看該作者
如題


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 10-7-7 20:55 |只看該作者

回覆 1# 哈哈笑:+ 的文章

你99同姑9果然夠厚面皮,兩罐奶粉就要養返佢哋仲要孝順埋佢哋????????????

好,佢哋臨老記得買返兩罐奶粉過佢哋!最多一人兩罐喇唔好嘈 喇!

我99未又係,佢要佢個仔將來養佢,咁佢未自己同佢個仔講咯.同我講嚟做乜?我養都養自己亞媽啦!我仲成日喺我99面前話:我唔會指意我d仔女養!
爆愛車縫作


複式洋房

積分: 297


23#
發表於 10-7-7 13:52 |只看該作者
原帖由 mypineapple 於 10-7-7 13:40 發表


wah, 你99同姑9 都幾衰喎, 兩果 d奶粉就想人孝順佢, 痴上腦
仲要我個女大個養埋佢地tim~真係唔知佢地諗d咩!!!!


公爵府

積分: 28204


22#
發表於 10-7-7 13:40 |只看該作者
原帖由 哈哈笑:+ 於 10-7-7 13:30 發表

咁我又冇做佢工人呀,哈哈.佢就想~!!
等佢第時個大陸媳婦仔"孝順"佢 la~
我99同姑9買奶粉比我個女,我都唔想要呀,
佢地竟然同我個女講:拿,我地又買奶粉比你食,大個記住孝順我地,比$$養番我地呀~(我個女個時得2個月)
...


wah, 你99同姑9 都幾衰喎, 兩果 d奶粉就想人孝順佢, 痴上腦


禁止訪問

積分: 3310


21#
發表於 10-7-7 13:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 297


20#
發表於 10-7-7 13:30 |只看該作者
原帖由 蜜棗 於 10-7-7 03:08 發表
我哋邊會係自己人?!
我哋係搶走佢個仔嘅仇人.
我亦都試過做佢工人
宜家我就係唔比孫佢玩嘅衰人!


無樣好!
坦白講,到宜家佢都係介紹我做新抱(初歸嗰隻)咁佢咪就係我老公個亞媽咯! ...

咁我又冇做佢工人呀,哈哈.佢就想~!!
等佢第時個大陸媳婦仔"孝順"佢 la~
我99同姑9買奶粉比我個女,我都唔想要呀,
佢地竟然同我個女講:拿,我地又買奶粉比你食,大個記住孝順我地,比$$養番我地呀~(我個女個時得2個月)
我做人呀媽都仲未叫我個女養,個女係我生 ga,又冇人叫你買奶粉比個女,買左就買左 la,講咁多廢話,呢 d恩我寧願唔要~


公爵府

積分: 28204


19#
發表於 10-7-7 13:21 |只看該作者
我都係唔俾個孫奶奶玩的衰人呀, 佢咁 dirty, 抵佢無孫玩


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 10-7-7 03:08 |只看該作者

回覆 3# mypineapple 的文章

我哋邊會係自己人?!
我哋係搶走佢個仔嘅仇人.
我亦都試過做佢工人
宜家我就係唔比孫佢玩嘅衰人!

無樣好!
坦白講,到宜家佢都係介紹我做新抱(初歸嗰隻)咁佢咪就係我老公個亞媽咯!
爆愛車縫作


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 10-7-6 14:47 |只看該作者
原帖由 mypineapple 於 10-7-6 13:25 發表
咁我就幫 bb 收起利是!
99 果 d 只會覺得 bb & c6 係佢既自己人, 我地 d 新抱係外人囉

現實就係咁啦, 有幾多個99係會真心當新抱係自己人呀, 睇開d啦
新抱只係一個幫佢地生仔既機器之嘛


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 10-7-6 13:54 |只看該作者
原帖由 mypineapple 於 6/7/2010 13:25 發表
咁我就幫 bb 收起利是!
99 果 d 只會覺得 bb & c6 係佢既自己人, 我地 d 新抱係外人囉


係咁LA
你又唔係佢既女,佢又點會當你係自己人呢,傻女黎既
我生左大仔6年,呀6299至叫做當我係新抱JA
之前佢一向都無當過我係新抱TIM
因佢叫我爸媽做X先生X太太
到左無幾耐次前先改口叫親家
所以都係啱啱叫做我係佢新抱JA.


公爵府

積分: 28204


15#
發表於 10-7-6 13:25 |只看該作者
咁我就幫 bb 收起利是!
99 果 d 只會覺得 bb & c6 係佢既自己人, 我地 d 新抱係外人囉


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 10-7-5 21:25 |只看該作者
我都好憎我太99...但過年+生日利是,佢比我個女,我都會教個女多謝收起....

但其他時間比既錢,我絕對唔會要!!


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 10-7-5 21:24 |只看該作者
原帖由 蜜棗 於 10-7-5 10:31 發表
我都試過我老公有d親戚,比利是就比利是啦!又要搭多句:哎吔,唔好比你媽咪睇倒.快d收埋

跟住我就搭多句,我話比我睇倒唔緊要,比佢亞爸睇倒一陣就用埋.

我9962都在場都唔出聲,佢個親戚又係唔出聲.鬼叫佢無情白事抵毁我 ...



果位親戚唔好係度教壞細路啦....


男爵府

積分: 7329

好媽媽勳章


12#
發表於 10-7-5 20:18 |只看該作者
你處理的方法好正確
最鬼憎d 人講野有骨, 人地睇在眼內咪覺得那些人小家:;pppp:
原帖由 蜜棗 於 2010-7-5 18:31 發表
我都試過我老公有d親戚,比利是就比利是啦!又要搭多句:哎吔,唔好比你媽咪睇倒.快d收埋

跟住我就搭多句,我話比我睇倒唔緊要,比佢亞爸睇倒一陣就用埋.

我9962都在場都唔出聲,佢個親戚又係唔出聲.鬼叫佢無情白事抵毁我 ...


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 10-7-5 18:31 |只看該作者
我都試過我老公有d親戚,比利是就比利是啦!又要搭多句:哎吔,唔好比你媽咪睇倒.快d收埋

跟住我就搭多句,我話比我睇倒唔緊要,比佢亞爸睇倒一陣就用埋.

我9962都在場都唔出聲,佢個親戚又係唔出聲.鬼叫佢無情白事抵毁我
爆愛車縫作


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 10-7-5 18:04 |只看該作者
既然你咁憎佢, 應該收多D添啦
你唔收...顯得你好唔大方喎
同埋你剝奪左BB收利是的權利呀


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


9#
發表於 10-7-5 17:56 |只看該作者
原帖由 mypineapple 於 10-7-5 13:02 發表
如題



甘樣搞到好小家 ,仲比位人地入你... 吾尊重長輩 , 吾太體 , 憎還憎 .... 利是又吾係符咒.... 只係意頭野....


侯爵府

積分: 20620


8#
發表於 10-7-5 17:51 |只看該作者
我都覺得係,利是係比BB,吾係比你,幾咁吾鐘意都收咗佢先啦。


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 10-7-5 17:35 |只看該作者
係囉!而且利是係意頭,利利是是嘛,有乜理由都好唔應該拒絕!


原帖由 onon1022 於 10-7-5 14:03 發表
雖然你憎你奶奶...但係佢始終係BB既女麻 女麻...再者...佢比利是BB...唔係比你...如果你唔收利是...只會令你老公難做...如果你唔想經你手收...你咪叫你老公收囉... ...


男爵府

積分: 8398

醒目開學勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 10-7-5 16:07 |只看該作者
利是係比bb, 唔係比你喎. 唔應該唔收. 大人不和不要涉及小孩. 這是唔好的教育呀.

撥入bb教育基金, 買多本書, 上多堂興趣班唔好咩.

利是係意頭, 係祝福. 大方d啦.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo