想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1162


1#
發表於 10-7-5 13:52 |只看該作者
我今個cycle d 體溫好奇怪, 超低 . range from 35.72 to 36.34. 而我以前 d cycle range from 36.1 to 36.7 左右 around 40 days.
低體溫是否難以bingo?? 走去睇醫生又好似怪怪, 都唔知點算好 [ _ . _ ]

day 1 =>36.00
day 2 =>36.34
......
day 20 =>35.95
day 21 =>35.94
day 22 =>36.01
day 23 =>35.74
day 24 =>35.97
day 25 =>35.89
day 26 =>35.72
day 27 =>36.10
stonecuttes2009


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 10-7-6 12:33 |只看該作者
原帖由 168168BB 於 10-7-6 12:12 發表
分泌就無mark 低, 但唸呢幾日就子宮位拮拮下.




再捉你老公開工


大宅

積分: 1162


10#
發表於 10-7-6 12:12 |只看該作者
分泌就無mark 低, 但唸呢幾日就子宮位拮拮下.
stonecuttes2009


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 10-7-6 11:55 |只看該作者
原帖由 168168BB 於 10-7-6 11:16 發表
miffy miffy, 我只在day 25, 7月3日 do do. 跟住c6 就掛住上網+睇波. 點算好?

day 24 =>35.97
day 25 =>35.89 (3 Jul 有 do do)
day 26 =>35.72 (4 Jul)
day 27 =>36.10 (5 Jul)
day 28 =>36.01 (6 Jul) ...




如果你係 40日CYCLE 左右, 大約D 26 排卵, 咁 D 25 都有機會中. GOOD LUCK

你印象中有無話邊日多分泌?


大宅

積分: 1162


8#
發表於 10-7-6 11:16 |只看該作者
miffy miffy, 我只在day 25, 7月3日 do do. 跟住c6 就掛住上網+睇波. 點算好?

day 24 =>35.97
day 25 =>35.89 (3 Jul 有 do do)
day 26 =>35.72 (4 Jul)
day 27 =>36.10 (5 Jul)
day 28 =>36.01 (6 Jul)
stonecuttes2009


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 10-7-6 10:16 |只看該作者
原帖由 168168BB 於 10-7-6 09:57 發表
我2個星期前轉了中ec, 唔通佢d中藥唔啱我, 但我只覺得大便暢通咗, 有"比"放, 其他無咩特別, 佢就話我唔夠血.....我之前既中ec睇了1 年, 睇到大家都無咩好講, 所以轉, 我是否要睇番之前嗰個呢 ?? 開始頭痕!
如果是排 ...




我個人覺得呢樣係好現象. 因我自己及家人/朋友睇自己個中醫時, 佢地初初都係會有呢種現象

或者你試下睇 1-3個月睇下有無改善先. (如好瞓D , 面色/皮膚好D).


咁你呢幾日溫度又點? 呢幾日無DODO?


大宅

積分: 1162


6#
發表於 10-7-6 09:57 |只看該作者
我2個星期前轉了中ec, 唔通佢d中藥唔啱我, 但我只覺得大便暢通咗, 有"比"放, 其他無咩特別, 佢就話我唔夠血.....我之前既中ec睇了1 年, 睇到大家都無咩好講, 所以轉, 我是否要睇番之前嗰個呢 ?? 開始頭痕!
如果是排卵, 我咪miss 咗 do do, 慘 la!!!!!
stonecuttes2009


大宅

積分: 4223


5#
發表於 10-7-6 08:05 |只看該作者
發冷
氣虛


大宅

積分: 1072


4#
發表於 10-7-5 22:05 |只看該作者
正常體溫係36.5左右, 低過此即新陳代謝慢, 你可以做運動, 而中醫話係陽虛表現


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 10-7-5 14:24 |只看該作者
168168BB,

你CYCLE 係40幾日 ? 會唔會係排卵 ?


子爵府

積分: 10328


2#
發表於 10-7-5 14:13 |只看該作者
個個人唔同, 醫生都話我基礎體溫偏低, 36.0- 36.6, 但佢都話無問題, 加上今個月熱, 你啲冷氣係咪開大咗, 會有影響架喎, 唔好太擔心

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo