母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2629


1#
發表於 10-7-8 00:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2629


9#
發表於 10-7-9 14:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


8#
發表於 10-7-9 12:02 |只看該作者
原帖由 xana 於 10-7-9 11:39 發表
Ok,咁唔可以超過40度。多謝更正,如果唔係可能bb一路會食住d冇益0既人奶lu,thx.

會唔會放個温度計會好d呢?

有冇其他牌子係可以預設某個度數,到左哥個度數會自動息機架??? ...


咁又唔係無益, 係無咁"正"囉!

係架.. 有溫度計就當初好啦, 我諗過放bb沖涼嗰d溫度計响附近, 方便check, 不過懶.. 信自己隻手指算數!

其實我都好想知.. 有無d warmer係恆溫架!!!


禁止訪問

積分: 2629


7#
發表於 10-7-9 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


6#
發表於 10-7-9 11:14 |只看該作者
原帖由 xana 於 10-7-8 22:21 發表
死啦,好似好難控制咁,人奶唔可以超過60度wor,咁開住#1,又唔記得左睇時間咪實超過60度,支人奶咪唔要得,

有冇好d0既辦法呢


我無check 過#1 放耐咗幾多度
不過.. 支奶係唔可以keep响60度架
over 40度, d抗體就會變形, 再高d就唔可以返轉頭
我唔知d書點教, 我無理
我只係靠自己讀書時學嘅嘢去分析~


禁止訪問

積分: 2629


5#
發表於 10-7-8 22:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


4#
發表於 10-7-8 10:22 |只看該作者
我無用過其實品牌, 只係用緊TT
我覺得唔好用!
上胎都無乜點用, 只係覺得佢#1都勁熱!
今胎終於研究到個用法:
首先較去#2 or #3, 約30秒左右, 用手指試吓溫度, 暖喇, 就較返去細過#1 少少
放樽奶入去, 4安奶約10分鐘會暖

佢#1, #2, #3 嘅分別在於着幾耐heater, 無衡溫嘅! 即是話用#3就heater着較長時間, 會勁快熱 (i.e. 好快過熱!)


男爵府

積分: 5746


3#
發表於 10-7-8 03:10 |只看該作者
請問幾錢?我都想買一個


禁止訪問

積分: 2629


2#
發表於 10-7-8 00:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo