母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2629


1#
發表於 10-7-8 23:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


13#
發表於 10-7-9 19:55 |只看該作者
del
My Two Princess


別墅

積分: 933


12#
發表於 10-7-9 18:59 |只看該作者
係呀,我都聽過,因為高溫之下會令個鏍絲位收縮,未必100% 密實。

我用儲奶樽同即棄奶袋,冇用奶杯。



原帖由 blittle 於 10-7-9 17:00 發表
但我聽過sales講只可消毒(烚)4次!


大宅

積分: 2722

畀面勳章


11#
發表於 10-7-9 17:00 |只看該作者
但我聽過sales講只可消毒(烚)4次!




禁止訪問

積分: 943

好媽媽勳章


10#
發表於 10-7-9 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4436

畀面勳章


9#
發表於 10-7-9 16:40 |只看該作者
原帖由 xana 於 10-7-9 16:29 發表

wakaka,原來係我誤會左個意思,不過都覺得有d奇怪,裝過奶唔steam好似唔衛生@@,你地覺唔覺呀


我講緊用2-3次先消毒, 係o係公司泵完之後, d奶倒入儲奶袋storage, 咁個杯連泵就用熱水洗, 一日用nuk microwave消毒會消毒一次^^
而雪完奶o既個杯會好油(可能係因為人奶有fat), 咁果d就會用一次就用奶樽清潔液洗淨, 再消毒.


禁止訪問

積分: 2629


8#
發表於 10-7-9 16:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4436

畀面勳章


7#
發表於 10-7-9 16:23 |只看該作者
佢意思係每次消毒後可重覆用4次, 咁即係唔洗用完一次就消毒. 我平時用左2-3次先拎去消毒, 中間果幾次用完會用熱水洗.


大宅

積分: 2889


6#
發表於 10-7-9 16:15 |只看該作者
我用緊Chicco既儲奶杯,5安士樽,可以直接套落avent奶泵用,直接儲奶再扭實個蓋,唔駛倒來倒去,好方便~~


原帖由 xana 於 10-7-9 11:20 發表
唔知會唔會釋放毒素或有害物質呢,因為如果佢寫到明只可消毒4次(好似奶嘴/奶樽咁,3個月/6個月/1年要換)真係到期而又唔換,有d驚wor,此終比bb用,有d 擔心。

請問可以介紹其他牌子儲奶杯比我知嗎,又鏗位,可循環再用,可steam會好d,thx ...


禁止訪問

積分: 2629


5#
發表於 10-7-9 11:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


4#
發表於 10-7-9 08:53 |只看該作者
我無用黎裝奶,不過用黎裝固體食物,用左2個月,無換新既....
My Two Princess


大宅

積分: 2519


3#
發表於 10-7-9 08:28 |只看該作者
冇跟佢喎, 我餵咗8個月, 一買用到而家, 用完洗乾淨消毒再用, 完全冇問題喎.


禁止訪問

積分: 2629


2#
發表於 10-7-8 23:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo