自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


1#
發表於 10-7-15 12:00 |只看該作者
我c6就係咁..一個月可能只會放一天假,那一天假可能只會做自己想做既野,未必會陪我地,夜晚有時又會開ot..個仔成日都問我,爸爸幾時放假?
c6話忙,多野做,其實我覺得佢鐘意返工多過放假,佢d同事個個都放,得佢一個無放,同我講話多野做...好啦..聽日話放假,原來係有事要搞,下星期有日放,又係因為自己有野搞所以放....
換係你,你會點諗?講真,我覺得佢無乜點理我同個仔,係我唔識體諒佢嗎?


伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


21#
發表於 10-7-16 23:27 |只看該作者
我老公一年365日都無一日正式假期, 自己搞公司, 就算係屋企 夜晚訓覺都不時有電話響, 咁多年黎我都慣左, 但有時 一個月有一至兩次 佢會抽半日同我地去下街, 朝早就車埋個仔返學先返工。 頭個2年我地成日會為左無得見面而嘈而嬲, 但而家我明白到佢為左頭家真係好勞力, 個人同相識時係360度轉變, 我都放開左, 因為佢有時辛苦完訓唔著會同我傾計講佢工作既難處同唔開心 我亦會同佢傾下小朋友既野, 試過傾天光添, 最緊要大家愛護大家, 努力維繫遮 :) 我入過夫妻情感個邊睇過 老公無假放呢D CASE已經叫做小意思


珍珠宮

積分: 32263


20#
發表於 10-7-16 20:14 |只看該作者
一定會覺得悶啊.......................


珍珠宮

積分: 39397

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 10-7-16 17:31 |只看該作者
原帖由 小ice 於 10-7-16 15:57 發表
傾過好多次啦!但是佢個心係工作上,唔係家庭上..佢明白子女的童年過左就返唔到轉頭,知同做,有時係兩回事囉!
佢返工,我會自己同個仔搵節目,只係有時諗,佢作為爸爸,點解唔參於多d呢??我會覺得佢好自私!對佢有d心淡的感 ...


咁你話佢賺既錢只係剛剛夠,咁你覺得如爭佢放1日2日既錢,又真係爭d既,咁就無得講喇 ~ 我諗佢有佢壓力,1個月得1日假,又可能真係好想靜靜,休息下 (呢樣之前我老公話我唔明佢架!)!

如唔係,o個1日半日,都一樣搞得掂頭家既,唔爭在既,咁就再同佢講清楚呢點,咁佢都係咁食古不化既,我就會教訓下佢囉!

唔洗同佢鬧or嘈既,如比著我,佢真係覺得自己比錢就好偉大! 咁即係佢只係一個提款機啦 ~ 咁我就會提款後,同阿仔去玩3日2夜 ~ 唔洗知會佢!! 等佢擔心下,之後,佢話你,你就同佢講,佢個角色只係提款機,我提左款去左邊,你根本唔洗理! 如佢覺擔心&想做爸爸角色,唔該做番d爸爸應做既野,而唔係要你身兼父母職!!

不過,你行呢步,要你自己先最清楚,你老公會唔會受呢套囉 ~ 唔好越鬧越大,或令佢關係變差就得喇!

再唔係,又或者,你同仔仔去接佢收工,再安排d節目,得唔得架?


珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


18#
發表於 10-7-16 15:57 |只看該作者
傾過好多次啦!但是佢個心係工作上,唔係家庭上..佢明白子女的童年過左就返唔到轉頭,知同做,有時係兩回事囉!
佢返工,我會自己同個仔搵節目,只係有時諗,佢作為爸爸,點解唔參於多d呢??我會覺得佢好自私!對佢有d心淡的感覺...係佢的字典入面,只要有錢給屋企(唔係多,係剛好過活而已)就叫好好架啦!總之,唔好煩佢!佢成日都話,搵錢為屋企,我返工咁辛苦..點點點,有屋比你住,有得食,仲想點?

原帖由 foggyao 於 10-7-15 15:50 發表


咁即係問題唔晌放1日假定放10日假事喇!
有d男人係咁,成日話自己要有私人空間,咁耐先放1日假,梗係要做返自己想做既野!

我老公1week2日假,之前,成日都話有1日要自己享受喎! 佢真係可以仔女晌屋企比工人湊,自己就去左釣魚 ...


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 10-7-16 01:55 |只看該作者
我未有小朋友, 但如果我老公一個月得一日假, 我會發癲囉
你有小朋友, 我覺得你真係要同佢認真傾下有得放而唔放對家庭生活同小朋友既影響, 除非佢d假期係無糧出會影響屋企生計就無得好講


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 10-7-16 01:18 |只看該作者
比左我會成日發脾氣....
以前c6成日陪我,而家想搵多d,最少一個月都要有5日放假la,,,,,唔係一個人係屋企對住d小朋友又冇人幫手,冇假放,,會癲ka


珍珠宮

積分: 39397

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


15#
發表於 10-7-15 15:50 |只看該作者
原帖由 小ice 於 10-7-15 13:28 發表
我都明白搵食...
佢而家份工,其實個個輪住放,係佢選擇唔放0者..一來可能佢想搵多d,二來佢事業心好重,叫佢搵d無咁忙既工作,佢會唔鐘意呢d工架..佢鐘意越忙越好..咁咪忽略左屋企囉..佢話放假果日,其實佢都係為佢自己而 ...


咁即係問題唔晌放1日假定放10日假事喇!
有d男人係咁,成日話自己要有私人空間,咁耐先放1日假,梗係要做返自己想做既野!

我老公1week2日假,之前,成日都話有1日要自己享受喎! 佢真係可以仔女晌屋企比工人湊,自己就去左釣魚 ~ 行電腦商場行成日!
咁我咪話,我呢?咁點解我1week返5日工,剩低個2日要陪足仔女?佢一路淨話自己返工辛苦辛苦,話我份工舒服喎 。我諗男人同女人,作為父母觀念唔同囉!

咁我地最終妥協左,佢1wk真係有1日係自己假,但如個日,仔女有野要搞/要上堂,咁就唔該讓埋出黎陪仔女! 咁搞搞下,佢而家都慣左放假都比晒仔女,係間中1次半次會同我申報要外出囉!

既然你老公係有假,只係唔放,咁你同佢講,你個1日假 ~ 得 ~ 你自己享受飽佢 ~ 但唔該,你囉多1日,係陪足我地family day,個仔同個老婆都好需要你!
咁佢肯咁做,再過1排,睇下佢肯唔肯囉2日陪你地,漸進囉!


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 10-7-15 14:36 |只看該作者
唔會悶,慣咗。
有一日都好,
佢好似連一日都無。


禁止訪問

積分: 73927


13#
發表於 10-7-15 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10693

魅力公主 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 10-7-15 14:13 |只看該作者
會悶嫁,始終一家人要多d一齊,佢夜左少少返,阿女都call爆佢


大宅

積分: 2706

好媽媽勳章


11#
發表於 10-7-15 14:00 |只看該作者
我c6一個月都未必有一日假
d仔都慣晒成日見唔到老豆
就算佢放假都訓到下午兩三點

佢唔陪我 ... 問題反而唔係最大
d仔對佢冷淡 先係最大問題
過左小朋友生長既黃金時段 佢追唔返架喇 ~

[ 本帖最後由 pigpigpat 於 10-7-15 14:01 編輯 ]
珍惜生命 ~~ 上帝還讓你活著  就肯定有祂的安排


大宅

積分: 1264

好媽媽勳章


10#
發表於 10-7-15 13:54 |只看該作者
聽你咁講覺得係你老公唔想放假唔係冇得放假. 你揾日同佢傾下呢個問題喇, 你話爸爸對小朋友發展都係好重要, 特別係囝囝. 爸爸都要比時間對個囝囝同老婆喇. 你一定要佢解決呢個問題, 唔可以話唔鍾意就唔做, 鬼叫佢結得婚同生左小朋友, 要負責任的.


禁止訪問

積分: 5255


9#
發表於 10-7-15 13:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 10-7-15 13:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 97287


7#
發表於 10-7-15 13:50 |只看該作者
唉。。。我會覺得佢好辛苦囉。。

老公舊時都係工作狂,好彩亞仔大大下識氹佢令c6現在好戀家~

你可以搵細路過橋,多啲打比佢。。。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


6#
發表於 10-7-15 13:28 |只看該作者
我都明白搵食...
佢而家份工,其實個個輪住放,係佢選擇唔放0者..一來可能佢想搵多d,二來佢事業心好重,叫佢搵d無咁忙既工作,佢會唔鐘意呢d工架..佢鐘意越忙越好..咁咪忽略左屋企囉..佢話放假果日,其實佢都係為佢自己而放,呢點我不太接受..點解佢樣樣都為自己先,唔可以為我地付出少少呢?錢係搵唔晒,但個仔的童年過左就返唔到轉頭架嘛!所以個仔都唔太鐘意佢爸爸,個爸爸平時有無心對個仔,個仔係知的!

原帖由 foggyao 於 10-7-15 12:08 發表


佢真係為搵食,為頭家,咁就都真係要體諒下佢既!

咁佢有無得諗下,有無得揀過第二份工,可以多d陪屋企人?因missed左呢個階段,真係好可惜 ~ 到小朋友去到青春期,就會無咁需要你,有都只會心底裡! ...


珍珠宮

積分: 39397

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 10-7-15 12:08 |只看該作者
原帖由 小ice 於 10-7-15 12:00 發表
我c6就係咁..一個月可能只會放一天假,那一天假可能只會做自己想做既野,未必會陪我地,夜晚有時又會開ot..個仔成日都問我,爸爸幾時放假?
c6話忙,多野做,其實我覺得佢鐘意返工多過放假,佢d同事個個都放,得佢一個無放,同 ...


佢真係為搵食,為頭家,咁就都真係要體諒下佢既!

咁佢有無得諗下,有無得揀過第二份工,可以多d陪屋企人?因missed左呢個階段,真係好可惜 ~ 到小朋友去到青春期,就會無咁需要你,有都只會心底裡!


禁止訪問

積分: 73927


4#
發表於 10-7-15 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 10-7-15 12:05 |只看該作者
會架, 因他現在是一星期放兩天假

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo