自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


1#
發表於 10-7-16 16:30 |只看該作者
噚日同大姑9去又一城,期間我同姑9個工人帶兩個小朋友去廁所vv...
好多人排隊,就快輪到我哋時,前面有個女人A(拖住個女仔)好冇禮貌咁喂佢前兩個女人B話:"你係咪唔痾ka"
個女人就答:"係呀,我唔去啊我企度等個女咋"(個女人企埋一邊冇阻住)
跟住個女人A就超越另一女人C(打人尖)一邊行一邊唧唧聲...咁俾人打尖嘅女人C 咪出聲話:"嘩,乜咁冇禮貌ka,打人尖仲唧人..."之前個女人B附和:"咪係囉,我又唔係排緊隊,都要俾佢唧..."話音未落...打人尖嘅女人A忽然發惡大閙:"唧妳咪唧妳囉,妳哋啲咁嘅人,使咩禮貌呀?"另一女人B:"嘩,乜啲人咁惡ka"
女人A:"惡妳咪惡妳囉,使擇日咩?死返鄉下啦,同HK人爭廁所"
女人C:"嗄...妳0依家係打我尖喎?仲咁惡死閙人"
女人A唔理女人C,企喺門口係咁閙女人B....仲話等佢個女痾完VV就出嚟打佢哋....
女人C就話:"嘩,妳恐嚇我哋噃,我咪報警囉..."
女人A更大大聲話:"報啦報啦...睇下陣間我打唔打_死妳哋吖"--->(_格自己填上去)

我全程睇晒...仲睇實個女人A(想認住佢個惡樣啊)...
點知佢SHORT咗咁連我都閙埋 佢話:"望咩望,打_妳吖嗱..." ?-(
我聽到佢咁"LONG禮"又好似?-( 我拖住兩個小朋友即刻走人....費事俾個 人打....

唉....0依家HK哋真係乜人都有.....
大家出街都要小心啲好,唔好周圍望人.....有啲人望下都唔得KA
你的人格如何,你的人生亦必如何!


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


34#
發表於 10-7-17 03:32 |只看該作者


點解宜家咁多惡人既???


洋房

積分: 158


33#
發表於 10-7-17 03:22 |只看該作者
執法果個都會打人, 何況守法果的人唔會打人?

我諗呢個系社會風氣, 九七後香港越來越大陸化, 除香港街上多左公安外, 連廸士尼排隊打尖個大陸細露都陏手陏腳, 香港越來越走向蠻荒年代.

[ 本帖最後由 瘦身熊 於 10-7-17 03:58 編輯 ]


已刪除用户

積分: 25751

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 10-7-16 19:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 10-7-16 19:23 |只看該作者
我會報警囉!!


水晶宮

積分: 68142

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 10-7-16 18:12 |只看該作者
哈哈,下下話打人,正常極有限.............


大宅

積分: 2490

畀面勳章


29#
發表於 10-7-16 18:07 |只看該作者
人生真的就如 曇花一現 很短暫... 很多話 還來不及說出口 很多夢 還來不及實現 所以要把握 祝大家都幸福


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 10-7-16 18:03 |只看該作者
e+好多人do , 1觸即發


用戶要求終止服務

積分: 37375


27#
發表於 10-7-16 17:59 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-7-16 17:48 發表
佢哋好可憐 but我唔知噚日嗰位太太係咪 喎.......


.....咁.....你想唔想"去"總部丫 ? 唔想......就跟我唱以下一句歌啦! :)

~~就讓一切隨風~~



[ 本帖最後由 mok239 於 10-7-16 18:04 編輯 ]


大宅

積分: 1177


26#
發表於 10-7-16 17:54 |只看該作者
而家出街都係要小心啲好


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


25#
發表於 10-7-16 17:48 |只看該作者
原帖由 mok239 於 10-7-16 17:16 發表


e.g . 我試過, 佢來我機構做義工..
我 : 最衰而家落大雨唔出得去啦 !
佢 : (追著我手指指責問我)....邊個規定唔出得架 ? 出去要定罰架? 我無錯......

正常人, 我果句 ----最衰而家落大雨唔出得去啦 ! 意思會係,落 ...
佢哋好可憐 but我唔知噚日嗰位太太係咪 喎.......
你的人格如何,你的人生亦必如何!


用戶要求終止服務

積分: 37375


24#
發表於 10-7-16 17:16 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-7-16 17:02 發表
[quote]原帖由 mok239 於 10-7-16 16:57 發表


我唔係純攪笑架 ! 我之前做野果度..成日要同佢地接觸......真係有好多表面睇黎無野....

結果...一觸即發, 比 ...


e.g . 我試過, 佢來我機構做義工..
我 : 最衰而家落大雨唔出得去啦 !
佢 : (追著我手指指責問我)....邊個規定唔出得架 ? 出去要定罰架? 我無錯......

正常人, 我果句 ----最衰而家落大雨唔出得去啦 ! 意思會係,落大雨出街唔方便,lee 類意思,對聽者並無責備或惡意..


我比佢追左成15 分鐘兼道歉及安慰同解釋....

一個字 : 怕


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


23#
發表於 10-7-16 17:04 |只看該作者
原帖由 我想生三個 於 10-7-16 16:58 發表
屙督尿都要打人,屙督屎你咪連屎坑都拆埋....
咪係...自己唔啱仲聲大夾惡
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


22#
發表於 10-7-16 17:02 |只看該作者
[quote]原帖由 mok239 於 10-7-16 16:57 發表


我唔係純攪笑架 ! 我之前做野果度..成日要同佢地接觸......真係有好多表面睇黎無野....

結果...一觸即發, 比爆炸更犀利架 ! [/quote 咁....咁....咁我下次出街只望地下...ok嗎?
你的人格如何,你的人生亦必如何!


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 10-7-16 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 37375


20#
發表於 10-7-16 16:57 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-7-16 16:51 發表
好搞笑喎...


我唔係純攪笑架 ! 我之前做野果度..成日要同佢地接觸......真係有好多表面睇黎無野....

結果...一觸即發, 比爆炸更犀利架 !


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


19#
發表於 10-7-16 16:52 |只看該作者
原帖由 HEI` 於 10-7-16 16:42 發表
對住呢d人拖埋個囡真係有咁遠走咁遠
呢d人教出黎個囡都唔方好..個小朋友真係慘
我一聽佢話連我都打埋....我9秒9閃啦....
身教好重要!
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


18#
發表於 10-7-16 16:51 |只看該作者
原帖由 mok239 於 10-7-16 16:41 發表


....而家 lee 個時勢,臥虎藏龍,都唔知邊個返總部(請參看備註)覆診......世界變了, 笑下笑下又 一day 算了 ....無眼睇


備註 : 青山醫院
好搞笑喎...
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


17#
發表於 10-7-16 16:49 |只看該作者
原帖由 gion 於 10-7-16 16:39 發表
佢咁樣講到出口恐嚇人已經犯法啦,我係你我會暗中報警,佢而家恐嚇3個人wo.
我俾佢嚇到乜都諗唔倒 剩係知:快啲撇..........
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


16#
發表於 10-7-16 16:48 |只看該作者
原帖由 二少奶 於 10-7-16 16:39 發表
前日地鐵果個比人斬添啦
當時真係好驚....
你的人格如何,你的人生亦必如何!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo