母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 693


1#
發表於 10-7-27 10:11 |只看該作者
請問餵完一餐未食清一邊有無泵清,or just leave it as it is.無泵清會談否令乳腺易塞?
thx!!


大宅

積分: 2386

好媽媽勳章


3#
發表於 10-7-27 14:13 |只看該作者
唔泵同塞冇直接關係...

不過產量會唔高...因為"貨倉"地方細左....加埋"貨倉"仲有貨擺住響度...
但係如果係全職奶媽...埋身餵...唔泵都夠食.

原帖由 leungsiupig 於 10-7-27 10:11 發表
請問餵完一餐未食清一邊有無泵清,or just leave it as it is.無泵清會談否令乳腺易塞?
thx!!


禁止訪問

積分: 5250


2#
發表於 10-7-27 12:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo