跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 559


1#
發表於 10-8-17 20:48 |只看該作者
今日去私家做產檢
期待已久o既bb性別
終於揭曉
呢張係第一張


醫生可能驚bb o既姿勢問題
夾住左睇唔清楚
就用支超聲波棒棒
輕輕咁陏左我肚皮一下
bb即刻有反應陏左幾下
就係呢幾下
醫生快狼準咁影左第二張
第二張真係超清楚
大家又睇唔睇得出
係仔仔定女女呢


我終於可以盡情去買bb野喇


等待驗證會員

積分: 2878


26#
發表於 10-8-19 10:47 |只看該作者
ABIE329
恭喜你啊
真替你開心呢
湊成一個好字


別墅

積分: 559


25#
發表於 10-8-18 21:29 |只看該作者
原帖由 CarMan 於 10-8-18 10:26 發表
上胎阿囡時, 醫生話有條線, 你睇5睇到??


我睇到一塊葉形囉


別墅

積分: 559


24#
發表於 10-8-18 21:17 |只看該作者
原帖由 nicole.so 於 10-8-18 11:00 發表
15w咁快可以睇到性別啦?定估呢?醫生同我講要18w先睇到性別嘅


基本上13w都睇得到
但都要睇bb個姿態
同埋性器官明唔明顯


別墅

積分: 559


23#
發表於 10-8-18 21:13 |只看該作者
原帖由 qqbabe 於 10-8-18 11:43 發表
congratulations! 湊成好字真開心, 有個囡多好多野玩, 幫佢扮靚一齊行街shopping, 真係買佢野多過買自己野.


多謝!!!!!!
我恨女恨左好耐
因為女大左都痴媽咪
人地話娶咗個新抱就冇咗個仔
我第一胎已經想係女
不過係仔都好既
我老公係潮州人
起碼都叫有個交代
唔係d三姑六婆實比說話我聽


別墅

積分: 559


22#
發表於 10-8-18 21:02 |只看該作者
原帖由 hitomiykk 於 10-8-18 10:14 發表
我真係唔識睇.....同埋你post果2張真係唔clear.....後尾post果2張唔係男仔黎既咩?


後尾post果兩張係男仔黎架
好明顯係兩隻大脾中間
個>位有尖尖o既凸出物
而我果兩張係無既
後尾果兩張係我上網搵黎比較我果兩張既


大宅

積分: 4661


21#
發表於 10-8-18 11:43 |只看該作者
congratulations! 湊成好字真開心, 有個囡多好多野玩, 幫佢扮靚一齊行街shopping, 真係買佢野多過買自己野.


大宅

積分: 1393


20#
發表於 10-8-18 11:06 |只看該作者
恭喜晒啊...希望我都一樣啦..ke ke

原帖由 abie329 於 10-8-18 08:59 發表
真係咁難估咩
其實兩張都好明顯
個v位無凸出物喎
係女黎架
如無意外咁我就湊到個好字


侯爵府

積分: 21457


19#
發表於 10-8-18 11:03 |只看該作者
原來係咁睇,我都睇到佢分別喇,
不過上次做oscar個醫生無放大呢d比我睇,
搞到我睇唔到tin~


別墅

積分: 535


18#
發表於 10-8-18 11:00 |只看該作者
15w咁快可以睇到性別啦?定估呢?醫生同我講要18w先睇到性別嘅
原帖由 CarMan 於 10-8-18 10:26 發表
上胎阿囡時, 醫生話有條線, 你睇5睇到??


珍珠宮

積分: 33190


17#
發表於 10-8-18 10:26 |只看該作者
上胎阿囡時, 醫生話有條線, 你睇5睇到??
原帖由 abie329 於 10-8-18 08:59 發表
真係咁難估咩
其實兩張都好明顯
個v位無凸出物喎
係女黎架
如無意外咁我就湊到個好字


珍珠宮

積分: 33190


16#
發表於 10-8-18 10:25 |只看該作者
我個張就係同呢張好似喇.........
原帖由 abie329 於 10-8-17 23:45 發表


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 10-8-18 10:14 |只看該作者
我真係唔識睇.....同埋你post果2張真係唔clear.....後尾post果2張唔係男仔黎既咩?


複式洋房

積分: 380


14#
發表於 10-8-18 09:36 |只看該作者
太好啦, congratulation~


別墅

積分: 957


13#
發表於 10-8-18 09:13 |只看該作者
唔識睇啊....


別墅

積分: 559


12#
發表於 10-8-18 08:59 |只看該作者
真係咁難估咩
其實兩張都好明顯
個v位無凸出物喎
係女黎架
如無意外咁我就湊到個好字


大宅

積分: 1810


11#
發表於 10-8-18 08:59 |只看該作者
我睇你第一張係女, 但係第二張唔識睇. 你上網找個D一定係仔啦!
11/4 兩個月大了!! 要減肥呀! 6.47kg
11/3 第一次去打針, 心痛死媽媽了! 4.77KG
14/2 很冷的情人節, BB 出院啦! 3.4 KG
11/2 寶貝仔出世啦! 3.45KG


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 10-8-18 08:44 |只看該作者
原帖由 abie329 於 10-8-18 02:36 發表
我諗我表達能力有d問題
後面果兩張係人地o既bb唔係我架


咁我估...你今次係男bb~?


別墅

積分: 559


9#
發表於 10-8-18 02:36 |只看該作者
我諗我表達能力有d問題
後面果兩張係人地o既bb唔係我架


複式洋房

積分: 288


8#
發表於 10-8-18 01:06 |只看該作者
我睇到啦,係古古仔呀....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo