跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4776


1#
發表於 10-8-18 19:28 |只看該作者
今日睇e生~e生話我上血壓得90下血壓得70,所以好容易頭暈~加上依家9wk先開始嘔,好辛苦呀!

有冇人好似我咁,到幾wk先會開始好d呀~thx


大宅

積分: 3120


6#
發表於 10-8-19 10:48 |只看該作者
我自己屋企度,上壓正常,但下壓好底
諗住下星期去醫院時再問下姑娘有沒有方法可以改善
因為呢排番工時逼車,個頭也好暈,如果不幸遇到d 香味姐姐同哥哥,= =暈得仲快


子爵府

積分: 10328


5#
發表於 10-8-19 10:03 |只看該作者
我都就嚟11w, 又係好容易暈, 肚餓都暈, 有時暈起上嚟真係唔講得笑, 直情天旋地轉, 要即刻坐或瞓


大宅

積分: 4296


4#
發表於 10-8-19 09:40 |只看該作者
我由有左到而家成日都暈, 尤其係瞓低起身個下 @_@


大宅

積分: 1865


3#
發表於 10-8-19 02:10 |只看該作者
我而家11 wk, 嘔就開始少左啦, 但係暈就多左, 不過我血壓都係偏低既.....呢排仲試過搭搭下MTR 覺得暈同有少少休刻.......慘.... 但係暈呢家野各位JM真係要小心D, 由其係街呀~~


大宅

積分: 2609


2#
發表於 10-8-18 22:11 |只看該作者
我11W 啦..今個星期都係成日頭暈, 不過度血壓又無正常....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo