興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


1#
發表於 10-8-19 15:25 |只看該作者
Panasonic LUMIX LX5

我想買部DC影生活照, 風景,夜景,寵物,深淺景物+高清拍片, 請問 Panasonic LUMIX LX5 OK嗎 ?
價錢 : $4590 (係咪貴左d)

我見Panasonic LUMIX LX3 $3000

請問兩個model 的 function 相差得遠嗎 ?


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


25#
發表於 10-8-22 08:39 |只看該作者
原帖由 Wilbert 於 10-8-22 02:09 發表


Canon唔單祗SOFTWARE好, 維修部(尖沙咀)更好, 唔好睇小個班女接待員, 都幾PRO, 檢查一震就可以說出更換兩個零件, 又即刻說出價錢

講到SOFTWARE, CANON相機有個STITCH MODE都幾好用, 我在影意大利羅馬競技場時第一 ...


如果S95有埋針孔同噴沙模式玩 ,就好啦


男爵府

積分: 7117

醒目開學勳章


24#
發表於 10-8-22 02:09 |只看該作者
原帖由 JohnnyCKK 於 10-8-22 00:47 發表
S90 user, Canon not just good at the camera, also the supporting software!


Canon唔單祗SOFTWARE好, 維修部(尖沙咀)更好, 唔好睇小個班女接待員, 都幾PRO, 檢查一震就可以說出更換兩個零件, 又即刻說出價錢

講到SOFTWARE, CANON相機有個STITCH MODE都幾好用, 我在影意大利羅馬競技場時第一次用過, 當時都唔識用, 因為影唔晒, 所以用這個MODE左邊影了一張, 右邊影了第二張相, 當然有共通位,其實在LCD睇都唔知點駁埋張相, 到番到屋企就試下用相機附送的PHOTOSTITCH駁埋一齊, 我真係估唔到佢駁得咁好, 仲有埋魚眼效果, GOOD...

http://i275.photobucket.com/albums/jj313/my_masterpiece_album/Europe%2020100712%20Part%201%20by%20Canon%20S90/5%20Venice%20and%20Rome/0193ColosseumRomeItaly.jpg

http://i275.photobucket.com/albums/jj313/my_masterpiece_album/Europe%2020100712%20Part%201%20by%20Canon%20S90/5%20Venice%20and%20Rome/0194ColosseumRomeItaly.jpg

[ 本帖最後由 Wilbert 於 10-8-22 03:43 編輯 ]


複式洋房

積分: 133


23#
發表於 10-8-22 00:47 |只看該作者

It's better for S95!

S90 user, Canon not just good at the camera, also the supporting software!


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


22#
發表於 10-8-21 21:29 |只看該作者
原帖由 Wilbert 於 10-8-21 21:13 發表
今日上dcfever睇咗lx5試機d樣牌相, 又一次對相機/攝影師失望, 張壽司相用iso800, f/3.2, 1/640s, 即係話個現場環境好光, 跟本就唔需用到iso800, 教下iso200, 細光囤, 慢幾級快門都可以影到, 效果會好好多, 而且iso8 ...


我相信係個攝影師既問題, 因為我睇網友用LX3 影D相都影得唔錯;亦睇過用S90 既 網友既D相一D都唔起眼
我相信性能好既機亦需要攝影技術配合


男爵府

積分: 7117

醒目開學勳章


21#
發表於 10-8-21 21:13 |只看該作者
今日上dcfever睇咗lx5試機d樣牌相, 又一次對相機/攝影師失望, 張壽司相用iso800, f/3.2, 1/640s, 即係話個現場環境好光, 跟本就唔需用到iso800, 教下iso200, 細光囤, 慢幾級快門都可以影到, 效果會好好多, 而且iso800下張相一d都唔靚, 個攝影師點解要自曝其短, 雖然我唔係p記fans, 我就唔信lx5會咁差, 其他d相都唔覺有多大驚喜, 之後去咗外國d網站, d相都好吸引, lx5擁有f/2-f/3.3, 比起canon s95 f/2-f/4.9 , tele時真係好d

http://www.dcfever.com/cameras/viewsamples.php?set=528&picture=4359


大宅

積分: 2689

醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 10-8-20 21:53 |只看該作者
官網已經POST左出來啦......


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 10-8-20 18:01 |只看該作者
s95平過lx5成千蚊, 我買硬佢啦

匯豐信用卡去百老匯豐澤有回贈, 唔知29號前s95出未, 要打電話去登記, 詳情如下:

http://www.hsbc.com.hk/1/2/speci ... 8_HPB_M_CRDSPD_51_C


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 10-8-20 17:50 |只看該作者
DC 係好快.


原帖由 RAYMA 於 10-8-20 17:44 發表


上DCFEVER.COM話S95 8月21日推出 $3480
http://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=4326


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


17#
發表於 10-8-20 17:44 |只看該作者
原帖由 clpapa 於 10-8-20 14:57 發表
呢個係來自Canon rumour, 暫時都只係傳聞, 未正式公佈.
不過機會都好大, 可能星期一LA.


上DCFEVER.COM話S95 8月21日推出 $3480
http://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=4326


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 10-8-20 17:20 |只看該作者
嘩~ 仲有G12添, 到時真係要揀清楚


大宅

積分: 3569


15#
發表於 10-8-20 15:49 |只看該作者
我問過賣相機舖既老細買咩牌子相機好,佢話都話係canon
s90幾銀呀?


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 10-8-20 14:57 |只看該作者
呢個係來自Canon rumour, 暫時都只係傳聞, 未正式公佈.
不過機會都好大, 可能星期一LA.


[ 本帖最後由 clpapa 於 10-8-20 15:03 編輯 ]


大宅

積分: 3559

好媽媽勳章


13#
發表於 10-8-20 14:43 |只看該作者
原帖由 clpapa 於 10-8-20 14:25 發表
冇呀??? 你邊度見有G12????



呢度呀~

http://www.photographybay.com/2010/08/19/canon-g12-leaks-out-finally-gets-hd-video-among-other-upgrades/


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 10-8-20 14:25 |只看該作者
冇呀??? 你邊度見有G12????


原帖由 TaTa83 於 10-8-20 13:43 發表
原來仲有G12出呀, 又係有高清拍片~

死喇! 我有選擇障礙ga, 唔識拺呀!!!


大宅

積分: 3559

好媽媽勳章


11#
發表於 10-8-20 13:43 |只看該作者
原來仲有G12出呀, 又係有高清拍片~

死喇! 我有選擇障礙ga, 唔識拺呀!!!


男爵府

積分: 9682

好媽媽勳章


10#
發表於 10-8-20 13:28 |只看該作者
唔知賣幾錢呢?


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-8-20 11:29 |只看該作者
原本諗住買LX5, 細d又唔洗換鏡頭, 而家又出S95, 真係好, 我自己都係鐘意CANON機


大宅

積分: 3559

好媽媽勳章


8#
發表於 10-8-20 10:59 |只看該作者
嘩! 多謝報料! 慶幸自已忍到手, 等! 我一定等埋S95!!!我偏愛canon多d!


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


7#
發表於 10-8-20 09:40 |只看該作者
原帖由 clpapa 於 10-8-19 21:36 發表
http://www.canon.com.hk/Download.aspx?pressrelease_id=10481&file_type=4

幾時有就未知.


我打左去CANON問,市場部話未有日子, 但短期內會出售

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo