立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5282
原帖由 Wilbert 於 10-8-22 02:09 發表 Canon唔單祗SOFTWARE好, 維修部(尖沙咀)更好, 唔好睇小個班女接待員, 都幾PRO, 檢查一震就可以說出更換兩個零件, 又即刻說出價錢 講到SOFTWARE, CANON相機有個STITCH MODE都幾好用, 我在影意大利羅馬競技場時第一 ...
積分: 7117
原帖由 JohnnyCKK 於 10-8-22 00:47 發表 S90 user, Canon not just good at the camera, also the supporting software!
複式洋房
積分: 133
原帖由 Wilbert 於 10-8-21 21:13 發表 今日上dcfever睇咗lx5試機d樣牌相, 又一次對相機/攝影師失望, 張壽司相用iso800, f/3.2, 1/640s, 即係話個現場環境好光, 跟本就唔需用到iso800, 教下iso200, 細光囤, 慢幾級快門都可以影到, 效果會好好多, 而且iso8 ...
大宅
積分: 2689
公爵府
積分: 25584
版主
積分: 34267
原帖由 RAYMA 於 10-8-20 17:44 發表 上DCFEVER.COM話S95 8月21日推出 $3480 http://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=4326
原帖由 clpapa 於 10-8-20 14:57 發表 呢個係來自Canon rumour, 暫時都只係傳聞, 未正式公佈. 不過機會都好大, 可能星期一LA.
積分: 3569
原帖由 TaTa83 於 10-8-20 14:43 發表 呢度呀~ http://www.photographybay.com/2010/08/19/canon-g12-leaks-out-finally-gets-hd-video-among-other-upgrades/
積分: 3559
原帖由 clpapa 於 10-8-20 14:25 發表 冇呀??? 你邊度見有G12????
原帖由 TaTa83 於 10-8-20 13:43 發表 原來仲有G12出呀, 又係有高清拍片~ 死喇! 我有選擇障礙ga, 唔識拺呀!!!
積分: 9682
原帖由 clpapa 於 10-8-19 21:36 發表 http://www.canon.com.hk/Download.aspx?pressrelease_id=10481&file_type=4 幾時有就未知.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy