夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5471


1#
發表於 10-8-27 11:03 |只看該作者
睇見佢真係想打巴打巴車埋去..........
個男人做錯左都算
人地老婆都肯原諒佢
佢自己亦想同老婆重頭開始
佢偏偏認為自己無錯!!!!仲打心理戰~好賤格呀!!!!咩叫忠於自己????咁就唔使理人咩????老實講, 我真係覺得愛情係先到先得架!!!!依家唔係唔愛既情況下得到, 人地2公婆原本好恩愛架~~
d第三者真係....好自私!!
哩套劇越睇越嬲!!!


男爵府

積分: 8964


20#
發表於 10-9-2 03:33 |只看該作者
我都冇睇,因為一睇個腦即時有D野回想起~眼火爆
不過依家真係有好多好多好多辦公室婚外情.....唔係辦公室都多.....都係嗰句牛唔飲水點(_)得牛頭低。。。。。


大宅

積分: 1021


19#
發表於 10-9-2 02:18 |只看該作者
講真,我已經有個禮拜無追呢套劇,因為唔想見到果個賤女人,,,所以結局系點都唔知道,我系由橋爭作后第一日返工開始追的。。我都想有講巨地兩個無好結果既劇情,話俾人知,做第三者同背叛者無好結果既。


珍珠宮

積分: 44266

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 10-9-1 13:53 |只看該作者
睇法跟你一樣~
本身兩公婆有問題響度,當有第3者出玩,是很易玩完的~呢個係定律黎!!!
我睇感情一向無分win or lost,right or wrong~~~~~



原帖由 我想生三個 於 10-8-30 18:14 發表
各位媽咪果然同仇敵概,我就覺得,緣份已盡,不如放手!

個男人當初雖然肯回井喬身邊,但人在心不在,個心仲係好挂住Kitty。留住個人,留唔住個心,有咩意思??既然個男人肯俾曬成幅身家個老婆,係我就算,好過要個爛軀殼!:;pppp:
...


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


17#
發表於 10-9-1 13:28 |只看該作者
fully agree



~~~~


原帖由 我想生三個 於 10-8-30 18:14 發表
各位媽咪果然同仇敵概,我就覺得,緣份已盡,不如放手!

個男人當初雖然肯回井喬身邊,但人在心不在,個心仲係好挂住Kitty。留住個人,留唔住個心,有咩意思??既然個男人肯俾曬成幅身家個老婆,係我就算,好過要個爛軀殼!:;pppp:
...


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 10-8-30 18:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55151


15#
發表於 10-8-30 12:55 |只看該作者
唔係出左呢段戲, 又邊有人睇呢套劇呢?


大宅

積分: 2952


14#
發表於 10-8-30 11:16 |只看該作者
我覺得在8:00pm呢D合家歡時段,唔應該做呢D劇情,嚴重影響社會風氣,道德敗壞。最嬲係Kitty 在套劇完咗,仲要話要忠於自己的感情,唔試又點知可以行到將遠,真係想打佢呀!


男爵府

積分: 5659


13#
發表於 10-8-28 19:49 |只看該作者
係, 套劇完左仲安排kitty出鏡話人地兩公婆先出左問題,她才會成功介入
亞導演, 套劇都完, 吾好再強調歪理, 影響風氣


男爵府

積分: 6541


12#
發表於 10-8-28 10:58 |只看該作者
kitty係一個好痴"前", 全心全意,
為愛不適一切及附出的女人, 我同c6都覺得kitty好恐佈, 你唸當男人話要分手, 佢呢d性格,
有機會做出一d難遇料的事.

呢類型的女人, 應該都有唔少~~

[ 本帖最後由 AA 於 10-8-28 10:59 編輯 ]


大宅

積分: 3112


11#
發表於 10-8-27 18:30 |只看該作者
I think Kitty's case is unrealistic. Who will choose a married, old, ugly man rather than a young, handsome, serious ex-boyfriend?


伯爵府

積分: 17070


10#
發表於 10-8-27 17:49 |只看該作者
200萬都拎到出黎,仲要係現金........只能講句kitty真係一個好可怕既女人,為左個男人可以咁不惜一切要去得到


男爵府

積分: 5452


9#
發表於 10-8-27 15:50 |只看該作者
kitty 反映咗而家出面啲女人真係好危險厲害, 勁有手段
我話老婆無論幾好都好, 如果出面的女人冇壓力比男人, 男人一般都受
男人唔鍾意女人比壓力佢, 無論男人點唔想出軌都好, 比呢啲女人痴埋, 多多少少會同屋企的老婆做比較
咁就好易出事, 防不勝防


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 10-8-27 13:44 |只看該作者
200萬都拎到出黎...... 我同老公尋日一齊睇...

我問老公會唔會收,佢話收WOH... 然後同老婆去旅行都好....

開心得我吖...


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 10-8-27 13:14 |只看該作者
原帖由 麟媽媽 於 10-8-27 11:26 發表
無辦法!大家咬牙切齒過後,
見到橋可以同柴九一齊,
就知咩叫衰既唔去,好既唔來!


橋可以同柴九一齊?? really?


複式洋房

積分: 363


6#
發表於 10-8-27 13:07 |只看該作者
最好有埋 個男人同kitty 最終不能一起,分手那幕啦, 咁就大快人心啦 !



原帖由 麟媽媽 於 10-8-27 11:26 發表
無辦法!大家咬牙切齒過後,
見到橋可以同柴九一齊,
就知咩叫衰既唔去,好既唔來!


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


5#
發表於 10-8-27 12:58 |只看該作者
我睇咗尋日嗰集. kitty做第三者點都唔啱(仲要死纏). 但當我睇到阿橋忽略咗個老公時. 又真係幾拎人難受. 或者~ 我地都係其中人個(至少我係)

好多時不知不覺間會忽略咗個老公咁. 好似所有野理所當然.
例子:
1.老公叫我睇戲, 我越黎越無興趣, 拒絶咗佢
2.我都係一個幾無手尾既人, 好多時老公都要跟我手尾
3.有時為咗自己都無理老公感受

我又諗如果調番轉老公咁對我又得唔得呢? 我都接受唔到. 佢依家忍我係仲有愛. 到當kitty既出現, 佢又會忍唔忍到呢?


男爵府

積分: 5471


4#
發表於 10-8-27 11:46 |只看該作者
但我睇個男人都好掙扎...
佢明明想返屋企...
但個kitty太強....做戲真係做戲, 200萬都拎到出黎......相信第三者hk大把, 但肯無條件送比個男人....真係未必會有囉!!!


大宅

積分: 2481


3#
發表於 10-8-27 11:31 |只看該作者
唉 就算D第3者幾賤都好 都係果句啦 牛唔飲水邊有牛頭低 D男人


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


2#
發表於 10-8-27 11:26 |只看該作者
無辦法!大家咬牙切齒過後,
見到橋可以同柴九一齊,
就知咩叫衰既唔去,好既唔來!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo