家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1#
發表於 10-9-8 03:51 |只看該作者
我想買 3 年期個 d ..... 你地買唔買呀 ??


禁止訪問

積分: 5956


53#
發表於 10-10-2 22:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 380


52#
發表於 10-10-2 19:10 |只看該作者
唔該晒selina1109,您咁好人幫我問倒咁多資料既,我今日打去沙田,咩都問晤倒,話要我8號再打去佢再幫我揾返大陸的同事幫我,問佢息率佢又答唔倒我,激死,如果咁樣,我又再諗諗啦!
原帖由 selina1109 於 10-10-2 17:20 發表
你問既問題,我今日問過永亨,3個月1.71%、6個月1.98%、12月2.25%。每日限八萬,如40萬就分5日做。

個位經理話做呢個服務要搵返上面同事落香港幫客人做(預期攪一個鐘),而家10月黃金周,佢話有排都搵唔到同事。另佢話上面 ...


王國會長

積分: 9361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章 王國會長 爸B勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


51#
發表於 10-10-2 17:20 |只看該作者

回覆 46# maggiewan 的文章

你問既問題,我今日問過永亨,3個月1.71%、6個月1.98%、12月2.25%。每日限八萬,如40萬就分5日做。

個位經理話做呢個服務要搵返上面同事落香港幫客人做(預期攪一個鐘),而家10月黃金周,佢話有排都搵唔到同事。另佢話上面利率多過香港,但有以下風險。冇香港50萬存款保証、上面政府有乜風,未必匯到$返香港,同埋不可以一筆過運返D$返香港。

我個人覺得咁煩就未必攪。懶...


子爵府

積分: 12780

畀面勳章


50#
發表於 10-10-2 11:39 |只看該作者
我在大陸買的農行理朌產品, 五萬,三個, 都有2.2%,何必要在香港買呢,同人爭,還只有1點幾


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


49#
發表於 10-10-2 01:18 |只看該作者
下, 乜有分別架 ??

我係揸兜買 8 萬 分到 1 手,
而我阿哥係中銀買 10 萬都係分到 3 手咋


原來你真係幾好彩 wor


原帖由 IPBB 於 10-10-1 14:52 發表
我係中國銀行開呀!
我買左2萬做2年, 1萬做3年呀!
依家全部都抽到呀!
我未收到銀行既信, 係銀行個業務部個小姐打黎比我同我講架, 佢都幾有交待呀!佢都話唔係好多客人分到晒呀! 佢話你都算好彩喎! 我未買過, 所以我投 ...


禁止訪問

積分: 10893


48#
發表於 10-10-2 00:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


47#
發表於 10-10-1 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 380


46#
發表於 10-10-1 13:09 |只看該作者
唔該晒!
原帖由 winner128 於 10-10-1 11:23 發表


係呀, 但我唔記得佢個利息係幾多, 但我諗大概都係2.X 厘到, 假設係2.25厘, 你放1年咪有1800蚊囉, 但你攞錢時要收番匯款費用, 好似係百幾蚊左右, 詳程你去問下啦! ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


45#
發表於 10-10-1 12:35 |只看該作者
唉, 我買 8 萬 分到 1 手咋, 我阿哥買 10 萬分到 3 手呀

原帖由 apsm 於 10-9-30 22:53 發表
我有5手,
但我個本都幾大下

我見人地 1萬 都分1手


侯爵府

積分: 20685


44#
發表於 10-10-1 11:23 |只看該作者
原帖由 maggiewan 於 10-10-1 07:47 發表
winner128、多謝您話我知,但可唔好講多少少,係唔係永享銀行呀,請問您知唔知最少8萬咁如做1年有幾多息率呀?


係呀, 但我唔記得佢個利息係幾多, 但我諗大概都係2.X 厘到, 假設係2.25厘, 你放1年咪有1800蚊囉, 但你攞錢時要收番匯款費用, 好似係百幾蚊左右, 詳程你去問下啦!


複式洋房

積分: 380


43#
發表於 10-10-1 07:47 |只看該作者
winner128、多謝您話我知,但可唔好講多少少,係唔係永享銀行呀,請問您知唔知最少8萬咁如做1年有幾多息率呀?
原帖由 winner128 於 10-9-30 21:53 發表


我分得 1 手 咋 ~

x亨有個國內定存係跟國內息口, 響香港分行代辦, 個定存係x亨中國, 但又唔使你親身上大陸咁辛苦, 不過最少要做 8萬先得, 你可以去問下 ~ ...


禁止訪問

積分: 10893


42#
發表於 10-9-30 22:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20685


41#
發表於 10-9-30 21:53 |只看該作者
原帖由 maggiewan 於 10-9-30 19:01 發表
我分別係2間銀行做2年和3年,中銀10萬,創興5萬,但係各自分配到1萬,剩下11萬想做人仔定存,有無邊間銀行高息架,請介紹吧!還有您有無收到今次分配債券的信件呀?我還末收到呢! ...


我分得 1 手 咋 ~

x亨有個國內定存係跟國內息口, 響香港分行代辦, 個定存係x亨中國, 但又唔使你親身上大陸咁辛苦, 不過最少要做 8萬先得, 你可以去問下 ~


複式洋房

積分: 380


40#
發表於 10-9-30 19:01 |只看該作者
我分別係2間銀行做2年和3年,中銀10萬,創興5萬,但係各自分配到1萬,剩下11萬想做人仔定存,有無邊間銀行高息架,請介紹吧!還有您有無收到今次分配債券的信件呀?我還末收到呢!
原帖由 IPBB 於 10-9-29 21:33 發表

你地分配左幾多債券呀!


禁止訪問

積分: 5956


39#
發表於 10-9-29 21:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


38#
發表於 10-9-10 18:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


37#
發表於 10-9-10 18:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20685


36#
發表於 10-9-10 17:09 |只看該作者
原帖由 168148 於 10-9-10 16:45 發表


If you have RMB40,000.- , you can apply RMB20,000 for 2yrs term and RMB20,000 for 3yrs term



我間行就係話唔得呀 ~


子爵府

積分: 11708


35#
發表於 10-9-10 16:45 |只看該作者
原帖由 winner128 於 10-9-10 16:42 發表



我間行話唔可以咁做喎, 點解你可以又做2年, 又做 3年???


If you have RMB40,000.- , you can apply RMB20,000 for 2yrs term and RMB20,000 for 3yrs term

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo