跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3258


1#
發表於 10-9-22 10:06 |只看該作者
大家好, 我很想知, 這2 間小學有什麼分別?

一個星期要默幾多次書?

程度真係好淺嗎?

如果程度淺, 第日升中學咪會好辛苦LAW?

會由幾年級開始谷TSA?


謝謝大家,

還有到底是南元小好D 還是元小好D 呢?

點解元小會少D 人選呢間呢?除左係因為地點問題外?

謝謝, 待大家回覆


民房

積分: 7


37#
發表於 10-11-30 17:31 |只看該作者
我囡囡三年級啦......還是没有用普通話上中文課


男爵府

積分: 7408

畀面勳章


36#
發表於 10-9-30 15:06 |只看該作者
原帖由 berthanokching 於 10-9-30 09:50 AM 發表


我個囡1c班架,你系坐校車or自己送,我就答巴士自己送

原來噚日有叫口號比賽,我個囡話小學生活好開心!

我個囡補習系因為可以托兩個鐘頭兒,咁我放工接佢就岩岩好 ...


我搭校車~but今朝 唔知醒~自己渣車送~我都唔知有口號比賽~佢...成日懵盛盛...問佢咩佢實答我唔知~俾佢激死~不過尋日佢係學校借左本圖書返黎佢好鬼開心~係要叫我同佢一齊讀~
下年兩個一齊返就唔搭校車~我住唐人新村都要$380~重貴過保母車
Sherman


男爵府

積分: 7408

畀面勳章


35#
發表於 10-9-30 14:54 |只看該作者
原帖由 Mandy1021 於 10-9-29 11:23 PM 發表
多謝你呀 第一輪中就最好,如果真係唔中,都希望大抽獎中la 係呀,好多人交表,你大女個時係唔係第一輪就中左??
係唔係老師安排,全班一樣??
我都驚我個仔唔適應,返幼稚園個時都喊左好耐....好擔心佢小一又係 ...

我都係大抽獎先中(中第一志願)~交完第2輪表之後~我直頭唔敢去唸~我怕我唸壞腦~所以寧願唔唸輕鬆d~

課外活動係呀~每個禮拜五食完飯就係課外活動架啦~計落佢地實質都係返4日半~星期五放2點架炸~

始終官小好在會比名牌學校輕鬆少少~我唸你仔6歲都大個仔啦~只要佢鍾意交朋友就好快手適識

Sherman


男爵府

積分: 9669


34#
發表於 10-9-30 10:05 |只看該作者
原帖由 shermanchiang 於 10-9-29 22:37 發表


唔洗俾錢果d課外活動呢~1-2年班就定左~得每個月每班指定參加一樣(eg語文游戲,閱讀,唱游,摺紙有13樣)咁俾錢果隻好多添~中國舞呀~中西樂~不過今年無俾佢參加住~我老公話大女3分鐘熱度wor~等下年佢定d先俾佢參加

適 ...


老實講大人都要時間去適應!我就冇亞囡適應得咁快啦!


男爵府

積分: 9669


33#
發表於 10-9-30 09:55 |只看該作者
原帖由 Mandy1021 於 10-9-29 23:23 發表
多謝你呀 第一輪中就最好,如果真係唔中,都希望大抽獎中la 係呀,好多人交表,你大女個時係唔係第一輪就中左??
係唔係老師安排,全班一樣??
我都驚我個仔唔適應,返幼稚園個時都喊左好耐....好擔心佢小一又係 ...



mandy, 我都冇分去抽架,我第二輪先抽到的,原來叩門都唔系好難(今年)因為我識的都有兩個ok喎,所以5駛擔心,第一輪預唔得,第二輪再睇下彩數!

喊的情況,e加一個月啦,都有個小朋友喊,校長好好架,佢安排家長湊小朋友到校務處架,唔駛擔心,但你自己都早少少做定心理準備,唔駛太擔心la

[ 本帖最後由 berthanokching 於 10-9-30 10:01 編輯 ]


男爵府

積分: 9669


32#
發表於 10-9-30 09:50 |只看該作者
原帖由 shermanchiang 於 10-9-29 22:18 發表

我大女讀緊1e班 ...我無俾佢返補習呀~因為暫時我都教到佢~我都係自己買多幾本補充俾佢做~係中文生字成日要佢記嚕~而家谷緊佢睇多d圖書


我個囡1c班架,你系坐校車or自己送,我就答巴士自己送

原來噚日有叫口號比賽,我個囡話小學生活好開心!

我個囡補習系因為可以托兩個鐘頭兒,咁我放工接佢就岩岩好


大宅

積分: 2556


31#
發表於 10-9-29 23:23 |只看該作者
多謝你呀 第一輪中就最好,如果真係唔中,都希望大抽獎中la 係呀,好多人交表,你大女個時係唔係第一輪就中左??
<<每個月每班指定參加一樣>>係唔係老師安排,全班一樣??
我都驚我個仔唔適應,返幼稚園個時都喊左好耐....好擔心佢小一又係咁......
~I Love U~


男爵府

積分: 7408

畀面勳章


30#
發表於 10-9-29 22:37 |只看該作者
原帖由 Mandy1021 於 10-9-29 06:46 PM 發表


我交左表,不過未知收唔收,都冇咩希望,因為冇分.......係呢,d課外活動ok ma??其實小朋友剛剛開學,會唔會未咁快適應到ga??


唔洗俾錢果d課外活動呢~1-2年班就定左~得每個月每班指定參加一樣(eg語文游戲,閱讀,唱游,摺紙有13樣)咁俾錢果隻好多添~中國舞呀~中西樂~不過今年無俾佢參加住~我老公話大女3分鐘熱度wor~等下年佢定d先俾佢參加

適應最緊要睇個小朋友自己,我大女鍾意玩果d~一個禮拜就習慣lu~好在依間小學下學期先默書~我唸少左d壓力咪快適應~佢地表姐前幾年入小一咪就係唔適應~返學校喊足1年 ~我都俾佢嚇怕

我果日交表都見好多人去下 wish you第一輪中啦
Sherman


男爵府

積分: 7408

畀面勳章


29#
發表於 10-9-29 22:18 |只看該作者
原帖由 berthanokching 於 10-9-29 03:28 PM 發表




你大女e家讀緊幾年班,我個囡讀緊一年班,返左一個月學,ok 喎,問佢辛苦嗎?佢話唔啦!緊系啦,唔駛默書,d功課又唔多 系補習班d功課反2多d,佢又ok喎,遲下就唔知啦 ...

我大女讀緊1e班 ...我無俾佢返補習呀~因為暫時我都教到佢~我都係自己買多幾本補充俾佢做~係中文生字成日要佢記嚕~而家谷緊佢睇多d圖書
Sherman


大宅

積分: 2556


28#
發表於 10-9-29 18:46 |只看該作者
原帖由 shermanchiang 於 10-9-27 00:00 發表

聽日就幫細女交表~應該下年9月都係入南元小~只係得今年開心炸==因為細女同家姐係兩回事~細女完全唔鍾意做功課同要逼~當初我揀南元小就係認為適合兩個一齊讀~我寧願佢地打好基礎~等適認上到高級就去谷~你呢~你個小朋 ...


我交左表,不過未知收唔收,都冇咩希望,因為冇分.......係呢,d課外活動ok ma??其實小朋友剛剛開學,會唔會未咁快適應到ga??
~I Love U~


男爵府

積分: 9669


27#
發表於 10-9-29 15:28 |只看該作者
原帖由 shermanchiang 於 10-9-27 00:00 發表

聽日就幫細女交表~應該下年9月都係入南元小~只係得今年開心炸==因為細女同家姐係兩回事~細女完全唔鍾意做功課同要逼~當初我揀南元小就係認為適合兩個一齊讀~我寧願佢地打好基礎~等適認上到高級就去谷~你呢~你個小朋 ...




你大女e家讀緊幾年班,我個囡讀緊一年班,返左一個月學,ok 喎,問佢辛苦嗎?佢話唔啦!緊系啦,唔駛默書,d功課又唔多 系補習班d功課反2多d,佢又ok喎,遲下就唔知啦


複式洋房

積分: 368


26#
發表於 10-9-29 13:19 |只看該作者

回覆 1# rainful 的文章

到時家姐讀六年級,細佬一年級,只是一年共處,點揀??


大宅

積分: 4348


25#
發表於 10-9-29 08:49 |只看該作者
原帖由 kitli89 於 10-9-28 20:53 發表
hello!!各位, 我都係未交表,家姐讀緊真光,有20分,細佬諗緊讀真光 or 元官小好, 我嫌真光冇課外活動,好像不適合男生讀,但校風好,學生純樸,而爸爸是元朗官立小學畢業生,有十分,自己又貪元官小派中學好,到現在都未交表 ...


2個分開讀, 你會好煩架喎


複式洋房

積分: 368


24#
發表於 10-9-28 20:53 |只看該作者
hello!!各位, 我都係未交表,家姐讀緊真光,有20分,細佬諗緊讀真光 or 元官小好, 我嫌真光冇課外活動,好像不適合男生讀,但校風好,學生純樸,而爸爸是元朗官立小學畢業生,有十分,自己又貪元官小派中學好,到現在都未交表呀!!!!!!十五十六都唔知應該點選擇?????很頭痛


男爵府

積分: 7408

畀面勳章


23#
發表於 10-9-27 00:00 |只看該作者
原帖由 Mandy1021 於 10-9-26 10:47 PM 發表
thx.....咁都幾好,班主任可以照顧到學生既雖要....如果我係你,都會好開心,起碼知道佢返學有聽老師講咩,返到屋企識自己做功課....

聽日就幫細女交表~應該下年9月都係入南元小~只係得今年開心炸==因為細女同家姐係兩回事~細女完全唔鍾意做功課同要逼~當初我揀南元小就係認為適合兩個一齊讀~我寧願佢地打好基礎~等適認上到高級就去谷~你呢~你個小朋友都係下年入小一?
Sherman


大宅

積分: 2556


22#
發表於 10-9-26 22:47 |只看該作者
thx.....咁都幾好,班主任可以照顧到學生既雖要....如果我係你,都會好開心,起碼知道佢返學有聽老師講咩,返到屋企識自己做功課....
~I Love U~


男爵府

積分: 7408

畀面勳章


21#
發表於 10-9-26 19:26 |只看該作者
原帖由 Mandy1021 於 10-9-26 12:35 AM 發表
shermanchiang
請問開左學就快1個月,你覺得學校點呀??好唔好呀?老師有愛心嗎??

老師都ok呀~頭兩個禮拜班主任有咩唔明都直接打俾我問~因為我大女發音好差~我一開頭有同佢班主任講明~
都成個月~我見佢而家返得好開心~放學返黎做功課佢都好多自己識點做~我都係旁邊睇~在我角度我覺得佢開心又學野就可以啦!
Sherman


大宅

積分: 4354


20#
發表於 10-9-26 12:06 |只看該作者
沒有分普通話班的.

原帖由 CreamBaby 於 10-9-25 23:45 發表
我有D小學係小一時就有分普通話教學同粵語教學兩類班別, 去比家長選擇比小朋友讀邊種班, 我想問吓南元小有無呢D班架?


大宅

積分: 2556


19#
發表於 10-9-26 00:35 |只看該作者
shermanchiang
請問開左學就快1個月,你覺得學校點呀??好唔好呀?老師有愛心嗎??
~I Love U~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo