原帖由 Mandy1021 於 10-9-29 23:23 發表
多謝你呀第一輪中就最好,如果真係唔中,都希望大抽獎中la
係呀,好多人交表,你大女個時係唔係第一輪就中左??
係唔係老師安排,全班一樣??
我都驚我個仔唔適應,返幼稚園個時都喊左好耐....好擔心佢小一又係 ...


原帖由 Mandy1021 於 10-9-29 06:46 PM 發表
我交左表,不過未知收唔收,都冇咩希望,因為冇分.......係呢,d課外活動ok ma??其實小朋友剛剛開學,會唔會未咁快適應到ga??
~我都俾佢嚇怕
wish you第一輪中啦